prehled-veletrhu-2017

R+T 2018
IT-TRANS veletrh IT v hromadné dopravě

staffito-300

Tisíce tipů na vánoční dárky pod jednou střechou

Tisíce tipů na vánoční dárky pod jednou střechou

Nenechávejte nákup vánočních dárků na poslední chvíli. Pořiďte je letos v předstihu na největším předvánočním veletrhu Stříbrné vánoční dny, který se uskuteční v areálu PVA EXPO PRAHA od 7. do 10. pro ...

Technicko - řemeslný pavilon na výstavě Vzdělání a řemeslo

Technicko - řemeslný pavilon na výstavě Vzdělání a řemeslo

Tradiční výstava VZDĚLÁNÍ A ŘEMESLO probíhá od 22. – 24. listopadu 2017 od 9 do 17 hodin, v pátek pak do 16 hodin na českobudějovickém Výstavišti. Vstup je pro všechny návštěvníky zdarma. Pavilon T2 j ...

R+T 2018 ve Stuttgartu

R+T 2018 ve Stuttgartu

Společnost Messe Stuttgart získala významnou podporu od odborných příznivců i profesních sdružení pro organizaci veletrhu R+T Stuttgart, který se koná od 27. února do 3. března 2018.

grand prix vinex

On-line prodej vstupenek

zpět

Nezaznamenali jsme propad u žádné z výstav

Publikováno: 20.8.2009 00:00

Autor: EuroExpo

Nezaznamenali jsme propad u žádné z výstav

Veletrhy a výstavy jsou díky přímému kontaktu vystavovatelů s odbornou a spotřebitelskou veřejností nenahraditelné, říká Ondřej Matouš, ředitel Výstaviště Lysá nad Labem.

Jak se vám jeví trendy veletrhů a výstav ve vaší veletržní organizaci za 1. pololetí v době ekonomické krize?

Výstaviště v Lysé nad Labem vsadilo již od samého založení především na venkovské obyvatelstvo a venkovská témata. Tato vize se podařila naplnit a v době krize se dokonce vyplácí. V polovině letošního roku nezaznamenala naše společnost propad u žádné z výstav a přibližně desetiprocentní nárůst v počtu návštěvníků, je pouze stvrzením popularity našeho veletržního areálu.

Veletrhy jsou marketingovým produktem posilujícím značku. Myslíte si, že se na tom změní něco podstatného?

Propady velkých veletržních společností naznačují, že ano. Nejsem ale přesvědčen, že trend snižování nákladů v marketingu setrvá. V době zvyšujícího se podílu prodeje výrobků přes internet byla velice podobná situace v našem oboru a nakonec se ukázalo, že veletrhy a výstavy jsou díky přímému kontaktu vystavovatelů s odbornou a spotřebitelskou veřejností nenahraditelné.

Myslíte si, že se změní charakter a obsah i velkých veletrhů (MSV či Mezinárodní stavební veletrh Brno či Aquatherm, FOR ARCH apod.)?

Nejsem si jistý zda se změní jejich charakter, ale předpokládám, že dojde ke snižování nákladů určených na propagaci. Výsledkem budou skromnější výstavní plochy a k úsporám dojde i v oblasti výstavních expozic. Vytvoří se tak ideální pozice pro menší hráče na výstavním trhu, kteří za přijatelné ceny nabídnou výstavy se stejným zaměřením (Pragoligna – Ligna Bohemia).

Objevil se názor, že budoucnost je v současné době ve spotřebitelských veletrzích, které by měly přilákat i „unavené“ lidi z obchodních center. Jaký je váš názor?

Budoucnost ve spotřebitelských veletrzích nevidím. Jaký rozdíl by vznikl mezi námi a obchodním centrem? Výstavy – trhy spotřebitelského charakteru - jsou zajímavé pouze v době adventu.

Myslíte si, že krize veletrhy a výstavy „pročistí“, že některé, např. menší výstavy a veletrhy zaniknou?

Některé výstavy a veletrhy se vyvíjejí celá desetiletí, je možné, že dojde ke změnám nomenklatur a názvů, ale nejsem si úplně jistý, zda hlavním důsledkem bude krize. Některé veletržní společnosti mění témata a kalendář výstav rok co rok a krize s tím nemá nic společného.

Chystáte v souvislosti s krizí nějaké korektury podzimních veletrhů či v příštím roce?

Naopak, na příští rok máme připraveny dva nové projekty a dojde ke kosmetickým úpravám v termínech i nomenklaturách výstav. Podzimní sezónu máme již ve fázi příprav a o žádných úpravách neuvažujeme.

Myslíte, že je třeba mít o budoucnost veletrhů obavu?

To záleží pouze na nás! Pokud nebudeme naslouchat potřebám vystavovatelů a návštěvníků, tak určitě ano.

verze pro tisk >

Další články:

- SILMO 2015 - svět brýlí a oční optiky v Paříži

- SILMO 2015 - svět brýlí a oční optiky v Paříži

- SVĚT BETONU v Paříži

- INTERMAT 2015 a WORLD OF CONCRETE EUROPE

- ZEMĚDĚLSKÝ TÝDEN V PAŘÍŽI

- Zemědělský týden v Paříži

- Česká účast v Lyonu s podporou MPO

- SIMA - SIMAGENA 2015 v předstihu

- SIAL útočí na naše chuťové a čichové smysly

- Premiéra veletrhu WNE 2014

- Brýle a oční optika SILMO Paříž 2014

- SILMO Mondial de l´Optique, Paříž 2014

- SIAL 2014 slaví 50. výročí

- České firmy se představují na EUROSATORY 2014

- WORLD NUCLEAR EXHIBITION Paříž

- BIOMASA A BIOENERGIE v Hamburku

- EUROPAIN 2014 Celosvětové setkání pekařů a cukrářů

- Veletrh vodárenských odborníků v Alžírsku

- BIOMASA A BIOENERGIE 2014 v Hamburku

- EUROPAIN 2014 - největší pekárna a cukrárna v Paříži

Stříbrné vánoční dny

Copyright ©2009-2017: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Ortenovo náměstí 2, 170 00 Praha 7
tel.: 266 007 226, 603 230 648
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU

KONTAKT
O PROJEKTU
JAK PUBLIKOVAT A INZEROVAT
PRO PARTNERY

Vyhledávání:

OK
}