staffito-300

AMB 2018
Mezinárodní turistický veletrh REISEN HAMBURG

strechy praha - Pro zobrazení tohoto reklamního prvku potřebujete Flash Player

FachPack 2018

FachPack 2018

FachPack 2018 - sleva na plochu ještě do 31. října 2017

Pražské Výstaviště se rozzáří krásou na INTERBEAUTY PRAGUE

Pražské Výstaviště se rozzáří krásou na INTERBEAUTY PRAGUE

Podzim je obdobím chladného počasí, nekonečných plískanic a nepříjemného splínu. Letos se ale šedivé pošmourno rozzáří krásou a barvami na podzimním veletrhu INTERBEAUTY PRAGUE 2017. Navštivte i Vy tu ...

Země živitelka - rekordní návštěvnost od roku 2004 a noví držitelé Zlatého klasu

Země živitelka - rekordní návštěvnost od roku 2004 a noví držitelé Zlatého klasu

109 278 návštěvníků - 547 vystavovatelů - 17 krytých výstavních ploch - 72 volných výstavních ploch - 22 zúčastněných zemí - 15 ha výstavní plochy - 9 udělených záštit. Letošní 44. ročník mezinárodníh ...

On-line prodej vstupenek

kreativ podzim

zpět

Brau Beviale 2010: Pít se musí vždycky - ale co?

Publikováno: 22.4.2010 00:00

Autor: EuroExpo

Brau Beviale 2010: Pít se musí vždycky - ale co?

V době od 10. do 12. listopadu se sejde kolem 1 400 vystavovatelů surovin pro výrobu nápojů, technologií, logistiky a marketingových nápadů s cca 34 000 potenciálními zákazníky. Kde? Samozřejmě na Brau Beviale v Norimberku, letos celosvětově nejvýznamnějším veletrhu investičních celků v oboru.

Pít se musí vždycky – to je skutečnost, která zvlášť v těžkých dobách působí na nápojovou branži uklidňujícím dojmem. Doporučené množství tekutin činí 1,5 l denně, říká Německá společnost pro výživu (Deutsche Gesellschaft für Ernährung). V létě a v jižních zemích to mohou být dokonce tři litry a více. Vysoká potřeba tekutin sama o sobě však pro evropské nápojářství ještě zdaleka neznamená bezproblémové obchody. Jde o to přesvědčit spotřebitele o určité kategorii nápojů a potom ještě o vlastní značce. Na nasycených trzích, jakými jsou západní Evropa, Severní Amerika a Austrálie, pokrývají 66 % potřeby tekutin balené nápoje. Naproti tomu na dozrávajících trzích východní Evropy a Latinské Ameriky takové nápoje představují sotva 22 %, na méně rozvinutých nápojových trzích, jako v Asii, na Středním východě a v Africe teprve kolem 10 %
(Euromonitor International).

Další zajímavé informace si přečtěte v přiložené tiskové zprávě.

Kompletní tisková zpráva ke stažení

http://www.brau-beviale.de

Stránky oficiálního zastoupení NürnbergMesse

verze pro tisk >

Další články:

- SILMO 2015 - svět brýlí a oční optiky v Paříži

- SILMO 2015 - svět brýlí a oční optiky v Paříži

- SVĚT BETONU v Paříži

- INTERMAT 2015 a WORLD OF CONCRETE EUROPE

- ZEMĚDĚLSKÝ TÝDEN V PAŘÍŽI

- Zemědělský týden v Paříži

- Česká účast v Lyonu s podporou MPO

- SIMA - SIMAGENA 2015 v předstihu

- SIAL útočí na naše chuťové a čichové smysly

- Premiéra veletrhu WNE 2014

- Brýle a oční optika SILMO Paříž 2014

- SILMO Mondial de l´Optique, Paříž 2014

- SIAL 2014 slaví 50. výročí

- České firmy se představují na EUROSATORY 2014

- WORLD NUCLEAR EXHIBITION Paříž

- BIOMASA A BIOENERGIE v Hamburku

- EUROPAIN 2014 Celosvětové setkání pekařů a cukrářů

- Veletrh vodárenských odborníků v Alžírsku

- BIOMASA A BIOENERGIE 2014 v Hamburku

- EUROPAIN 2014 - největší pekárna a cukrárna v Paříži

veletrhy 1

Copyright ©2009-2017: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Ortenovo náměstí 2, 170 00 Praha 7
tel.: 266 007 226, 603 230 648
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU

KONTAKT
O PROJEKTU
JAK PUBLIKOVAT A INZEROVAT
PRO PARTNERY

Vyhledávání:

OK
}