arteo_cz

veletrhy2019
ILA

veletrhy2019

Nekonečná dávka inspirace na veletrzích bydlení, designu a zahrad

Nekonečná dávka inspirace na veletrzích bydlení, designu a zahrad

Dokonalý byt či dům a zahrada, kterou vám bude každý soused závidět. To vše hravě zvládnete s veletrhy FOR HABITAT, FOR GARDEN, FOR INTERIOR a BYDLENÍ, NOVÉ PROJEKTY, které se v Letňanech uskuteční od ...

ProWein Düsseldorf letos slaví 25 let!

ProWein Düsseldorf letos slaví 25 let!

ProWein je přední světový veletrh vína a lihovin a v plné míře to jistě potvrdí i letos od 17. do 19. března 2019. Na této rozsahem největší světové události branže se potkávají pěstitelé vinaři, s vý ...

Nabídka k účasti na mezinárodním strojírensko-technologickém veletrhu CIMIF v Kambodži

Nabídka k účasti na mezinárodním strojírensko-technologickém veletrhu CIMIF v Kambodži

Obracíme se na Vás s výzvou k účasti na mezinárodním strojírensko-technologickém veletrhu CIMIF v Kambodži. Akci schválilo Ministerstvo zahraničních věcí ČR jako projekt na podporu ekonomické diplomac ...

Realizace expozic

Hamburská veletržní společnost

zpět

Veletrhy a výstavy si udržují svoji pozici v marketingovém mixu

Publikováno: 3.5.2010 00:00

Autor: EuroExpo

ANALÝZA VELETRŽNÍHO PRŮMYSLU V ČR ZA ROK 2009

Světová, potažmo česká ekonomika prochází krizí, která ovlivnila bezesporu všechna odvětví.
Ani veletržní a výstavní trh není výjimkou. Veletrh je primárně účinný marketingový, ale také obchodní nástroj firem v konkurenčním prostředí.
Proto veletrhy chápeme jako součást komunikačního trhu. Právě ve srovnání s jinou formou komunikace, i přes pokles trhu, zaznamenaly veletrhy posun ve významnosti. Jednoznačně to deklarují průzkumy mezi vystavovateli a návštěvníky, kteří primárně přichází na veletrhy s cílem získat kontakty a kontrakty.
Více než kdy jindy o zakázkách rozhodují právě osobní kontakty. To je zjevný posun oproti minulému období, kdy se prezentace firem z větší části soustředila na posílení značky, image a potvrzení postavení na trhu. Face to face komunikace, která je hlavní konkurenční výhodou veletrhů, se právě v období ekonomické krize ukázala jako rozhodující pro volbu veletrhu.

Klesl český výstavní trh? Jak se projevila krize na sledovaných parametrech trhu? Zůstane veletrh i do budoucna účinným nástrojem firemní komunikace?
Na tyto otázky odpoví analýza českého veletržního a výstavního trhu za rok 2009, kterou přináší SOVA ČR (Společenstvo organizátorů veletržních a výstavních akcí v ČR).

Jejím zpracováním Společenstvo pověřilo agenturu pro výzkum efektivnosti veletrhů a výstav Amasia. SOVA sleduje celkovou bilanci tohoto segmentu marketingových komunikací nepřetržitě již od roku 1996, a má tak k dispozici unikátní trendovou studii veletržního a výstavního dění v ČR.

Analýza ke stažení

http://www.sovacr.cz

verze pro tisk >

Další články:

- SILMO 2015 - svět brýlí a oční optiky v Paříži

- SILMO 2015 - svět brýlí a oční optiky v Paříži

- SVĚT BETONU v Paříži

- INTERMAT 2015 a WORLD OF CONCRETE EUROPE

- ZEMĚDĚLSKÝ TÝDEN V PAŘÍŽI

- Zemědělský týden v Paříži

- Česká účast v Lyonu s podporou MPO

- SIMA - SIMAGENA 2015 v předstihu

- SIAL útočí na naše chuťové a čichové smysly

- Premiéra veletrhu WNE 2014

- Brýle a oční optika SILMO Paříž 2014

- SILMO Mondial de l´Optique, Paříž 2014

- SIAL 2014 slaví 50. výročí

- České firmy se představují na EUROSATORY 2014

- WORLD NUCLEAR EXHIBITION Paříž

- BIOMASA A BIOENERGIE v Hamburku

- EUROPAIN 2014 Celosvětové setkání pekařů a cukrářů

- Veletrh vodárenských odborníků v Alžírsku

- BIOMASA A BIOENERGIE 2014 v Hamburku

- EUROPAIN 2014 - největší pekárna a cukrárna v Paříži

floria jaro

Copyright ©2009-2019: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Ortenovo náměstí 2, 170 00 Praha 7
tel.: 266 007 226, 603 230 648
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU

KONTAKT
O PROJEKTU
JAK PUBLIKOVAT A INZEROVAT
PRO PARTNERY

Vyhledávání:

OK
}