world of beauty 2017 podzim

Veletrh větrné energie WindEnergy Hamburg 2018
AUTOSHOW PRAHA

world of beauty 2017 podzim

INTERNORGA 2018 - inovativní, inspirující

INTERNORGA 2018 - inovativní, inspirující

9. - 13. března 2018, Messe Hamburg

Stavební veletrh FOR ARCH je pro všechny: START-UP balíček

Stavební veletrh FOR ARCH je pro všechny: START-UP balíček

Letošní ročník mezinárodního stavebního veletrhu FOR ARCH (19. - 23. září 2017) se zaměřuje i na menší a začínající firmy. Převážná většina z nich má dojem, že je pro ně tento veletrh příliš velký neb ...

Cesta zemědělstvím - Podtitul letošního ročníku Země živitelky

Cesta zemědělstvím - Podtitul letošního ročníku Země živitelky

Země živitelka je mezinárodní agrosalón s více než 100 tisíci návštěvníky a stovkami českých i zahraničních vystavovatelů. Letošní ročník bude přelomový. Přinese množství novinek, jednotlivé zemědělsk ...

strechy praha - Pro zobrazení tohoto reklamního prvku potřebujete Flash Player

WOOD-TEC 2017

zpět

Veletrhy a výstavy si udržují svoji pozici v marketingovém mixu

Publikováno: 3.5.2010 00:00

Autor: EuroExpo

ANALÝZA VELETRŽNÍHO PRŮMYSLU V ČR ZA ROK 2009

Světová, potažmo česká ekonomika prochází krizí, která ovlivnila bezesporu všechna odvětví.
Ani veletržní a výstavní trh není výjimkou. Veletrh je primárně účinný marketingový, ale také obchodní nástroj firem v konkurenčním prostředí.
Proto veletrhy chápeme jako součást komunikačního trhu. Právě ve srovnání s jinou formou komunikace, i přes pokles trhu, zaznamenaly veletrhy posun ve významnosti. Jednoznačně to deklarují průzkumy mezi vystavovateli a návštěvníky, kteří primárně přichází na veletrhy s cílem získat kontakty a kontrakty.
Více než kdy jindy o zakázkách rozhodují právě osobní kontakty. To je zjevný posun oproti minulému období, kdy se prezentace firem z větší části soustředila na posílení značky, image a potvrzení postavení na trhu. Face to face komunikace, která je hlavní konkurenční výhodou veletrhů, se právě v období ekonomické krize ukázala jako rozhodující pro volbu veletrhu.

Klesl český výstavní trh? Jak se projevila krize na sledovaných parametrech trhu? Zůstane veletrh i do budoucna účinným nástrojem firemní komunikace?
Na tyto otázky odpoví analýza českého veletržního a výstavního trhu za rok 2009, kterou přináší SOVA ČR (Společenstvo organizátorů veletržních a výstavních akcí v ČR).

Jejím zpracováním Společenstvo pověřilo agenturu pro výzkum efektivnosti veletrhů a výstav Amasia. SOVA sleduje celkovou bilanci tohoto segmentu marketingových komunikací nepřetržitě již od roku 1996, a má tak k dispozici unikátní trendovou studii veletržního a výstavního dění v ČR.

Analýza ke stažení

http://www.sovacr.cz

verze pro tisk >

Další články:

- SILMO 2015 - svět brýlí a oční optiky v Paříži

- SILMO 2015 - svět brýlí a oční optiky v Paříži

- SVĚT BETONU v Paříži

- INTERMAT 2015 a WORLD OF CONCRETE EUROPE

- ZEMĚDĚLSKÝ TÝDEN V PAŘÍŽI

- Zemědělský týden v Paříži

- Česká účast v Lyonu s podporou MPO

- SIMA - SIMAGENA 2015 v předstihu

- SIAL útočí na naše chuťové a čichové smysly

- Premiéra veletrhu WNE 2014

- Brýle a oční optika SILMO Paříž 2014

- SILMO Mondial de l´Optique, Paříž 2014

- SIAL 2014 slaví 50. výročí

- České firmy se představují na EUROSATORY 2014

- WORLD NUCLEAR EXHIBITION Paříž

- BIOMASA A BIOENERGIE v Hamburku

- EUROPAIN 2014 Celosvětové setkání pekařů a cukrářů

- Veletrh vodárenských odborníků v Alžírsku

- BIOMASA A BIOENERGIE 2014 v Hamburku

- EUROPAIN 2014 - největší pekárna a cukrárna v Paříži

Veletržní společnost Hamburg Messe & Congress

Copyright ©2009-2017: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Ortenovo náměstí 2, 170 00 Praha 7
tel.: 266 007 226, 603 230 648
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU

KONTAKT
O PROJEKTU
JAK PUBLIKOVAT A INZEROVAT
PRO PARTNERY

Vyhledávání:

OK
}