arteo_cz

Buyers circle

incheba - Pro zobrazení tohoto reklamního prvku potřebujete Flash Player

strechy praha 2020

YOU Summer Festival od 12. do 14. června 2020

YOU Summer Festival od 12. do 14. června 2020

Prodej vstupenek právě začíná! Ideální dárek pro teenagery. Festival YOU se koná již po dvanácté a láká mladé především na setkání s jejich idoly ze sociálních sítí nebo třeba vyzkoušení trendových sp ...

Šestý ročník veletrhu Insights-X - sleva early-bird při přihlášení do konce roku!

Šestý ročník veletrhu Insights-X - sleva early-bird při přihlášení do konce roku!

• Příští veletrh se bude konat znovu ve třech dnech • Vystavovatelé získají levnější cenu za plochu pokud se přihlásí do 31.12.2019

Modrá tsunami se valí na Letňany

Modrá tsunami se valí na Letňany

Svezte se na vlně elektromobility, která od 14. do 17. listopadu ovládá výstaviště PVA EXPO PRAHA.

silva regina 2020

biomasa 2020

zpět

Podrobnosti kolem veletrhu Svět reklamy

Publikováno: 3.9.2010 00:00

Autor: EuroExpo

Rozhovor s manažerkou veletrhu Ing. Hasalovou

Každá firma potřebuje reklamu a marketingovou komunikaci. A v každé firmě je člověk, který za reklamu zodpovídá – vymýšlí strategii, zadává výrobu, připravuje reklamní kampaně. A právě na tyto manažery cílí 5. ročník prezentačního veletrhu Svět reklamy, který se uskuteční 21.září 2010 v Interhotelu Voroněž v Brně a o 14 dní později 5.října 2010 v hotelu Diplomat v Praze. Na podrobnosti jsme se zeptali manažerky veletrhu Ing. Veroniky Hasalové z veletržní správy Omnis.

V čem je prezentační veletrh Svět reklamy ojedinělý?
Pod slovem veletrh si většinou představíme několikadenní finančně, logisticky i časově náročnou akci s řadou někdy zbytečných doplňkových aktivit. Veletrh Svět reklamy je jednodenní, má jednoduché expozice, nízké účastnické poplatky a vše zaměřuje na jediné – na jednom místě shromáždit pestrou nabídku a v neformální atmosféře ji představit odborným návštěvníkům s reálnou poptávkou. Tento model nízkonákladového veletrhu se ukázal jako úspěšný – např. ve Švýcarsku se těmto akcím říká „Tischmesse“ – a podobnost s nízkonákladovými aeroliniemi není náhodná. Tento koncept také umožňuje účast menším firmám, které nevystavují na nákladných akcích, ale jejich nabídka je přitom velmi zajímavá.

Proč jsou výhodné pro návštěvu nebo vystavování na Světě reklamy zářijové a říjnové termíny?
Na podzim se rozbíhá ve firmách příprava marketingových plánů a rozpočtů na rok 2011, případně se ještě ladí plány pro podzimní a vánoční trh. Zářijový termín umožňuje získat nové kontakty a inspiraci a tyto nové podněty zařadit do reklamních strategií. Návštěvníci řeší problém, čím novým v reklamě překvapit, a vystavovatelé zase potřebují být se svými produkty do těchto strategií začleněni.

Proč se veletrh koná na dvou místech?
První čtyři ročníky veletrhu se konaly v Brně, neboť na Moravě reklamní veletrh dvanáct let chyběl. Návštěvníci brněnského veletrhu byli převážně z Moravy a z Vysočiny, v menší míře z Prahy. Přitom Praha a české kraje představují stejný, ne-li větší potenciál návštěvnosti. Proto pořádáme Svět reklamy na dvou místech a vystavovatelé i návštěvníci si mohou vybrat podle regionu své působnosti. Většina vystavovatelů volí oba termíny.

Kdo jsou typičtí návštěvníci veletrhu?
Především jsou to marketingoví manažeři firem, ale i veřejných institucí, které ve velkém rozsahu adresně zveme. Oslovujeme zejména aktivní obchodní a výrobní společnosti v oborech vyžadujících vyšší podíl reklamy na nákladech. Významnou skupinou návštěvníků jsou i firmy z reklamní branže hledající své subdodavatele.

Co mi návštěva veletrhu může přinést?
Seznámíte se s horkými novinkami, novými nápady, technologiemi, představí se vám nové firmy se svojí nabídkou, budete mít možnost pohovořit se zástupci médií. Reklama je dynamický obor a pořád se objevují novinky. Přehled o nich získáte nejlépe na veletrhu, na internetu najdete zboží nebo službu jen když víte, co hledat. Výsledkem návštěvy by měla být inspirace, jak obohatit nebo změnit firemní reklamu, a taška prospektů a kontaktů, kde tyto změny zadat či nakoupit.

Jaké jsou požadavky na vystavovatele veletrhu?
Již jsem uvedla, že Svět reklamy je nízkonákladový veletrh v jednoduchých expozicích. Říkáme, že stačí sbalit prospekty, ceníky a vzorky a přijet – jeden den si vyčlení i vytížení obchodní manažeři, a kontaktů zde mohou získat více než za týden cestování.

Jaké jsou otevírací hodiny a jak se na veletrh dostat?
Prezentační veletrh Svět reklamy se koná 21.září 2010 v kongresovém areálu Interhotelu Voroněž v Brně, který se nachází hned vedle brněnského výstaviště a v okolí je dostatek parkovacích míst. O čtrnáct dní později 5. října 2010 se koná Svět reklamy v hotelu Diplomat v Praze 6, který se nachází přímo na stanici metra Dejvická. Právě dopravní komfort pro návštěvníky hrál při volbě místa konání velkou roli.
Otevírací hodiny jsou v obou případech od 9 do 17 hodin.

http://www.omnis.cz

verze pro tisk >

Další články:

- SILMO 2015 - svět brýlí a oční optiky v Paříži

- SILMO 2015 - svět brýlí a oční optiky v Paříži

- SVĚT BETONU v Paříži

- INTERMAT 2015 a WORLD OF CONCRETE EUROPE

- ZEMĚDĚLSKÝ TÝDEN V PAŘÍŽI

- Zemědělský týden v Paříži

- Česká účast v Lyonu s podporou MPO

- SIMA - SIMAGENA 2015 v předstihu

- SIAL útočí na naše chuťové a čichové smysly

- Premiéra veletrhu WNE 2014

- Brýle a oční optika SILMO Paříž 2014

- SILMO Mondial de l´Optique, Paříž 2014

- SIAL 2014 slaví 50. výročí

- České firmy se představují na EUROSATORY 2014

- WORLD NUCLEAR EXHIBITION Paříž

- BIOMASA A BIOENERGIE v Hamburku

- EUROPAIN 2014 Celosvětové setkání pekařů a cukrářů

- Veletrh vodárenských odborníků v Alžírsku

- BIOMASA A BIOENERGIE 2014 v Hamburku

- EUROPAIN 2014 - největší pekárna a cukrárna v Paříži

kreativ

Copyright ©2009-2019: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Ortenovo náměstí 2, 170 00 Praha 7
tel.: 266 007 226, 603 230 648
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU

KONTAKT
O PROJEKTU
JAK PUBLIKOVAT A INZEROVAT
PRO PARTNERY

Vyhledávání:

OK
}