arteo_cz

incheba - Pro zobrazení tohoto reklamního prvku potřebujete Flash Player

R+T 2018

strechy praha - Pro zobrazení tohoto reklamního prvku potřebujete Flash Player

Tisíce tipů na vánoční dárky pod jednou střechou

Tisíce tipů na vánoční dárky pod jednou střechou

Nenechávejte nákup vánočních dárků na poslední chvíli. Pořiďte je letos v předstihu na největším předvánočním veletrhu Stříbrné vánoční dny, který se uskuteční v areálu PVA EXPO PRAHA od 7. do 10. pro ...

Technicko - řemeslný pavilon na výstavě Vzdělání a řemeslo

Technicko - řemeslný pavilon na výstavě Vzdělání a řemeslo

Tradiční výstava VZDĚLÁNÍ A ŘEMESLO probíhá od 22. – 24. listopadu 2017 od 9 do 17 hodin, v pátek pak do 16 hodin na českobudějovickém Výstavišti. Vstup je pro všechny návštěvníky zdarma. Pavilon T2 j ...

R+T 2018 ve Stuttgartu

R+T 2018 ve Stuttgartu

Společnost Messe Stuttgart získala významnou podporu od odborných příznivců i profesních sdružení pro organizaci veletrhu R+T Stuttgart, který se koná od 27. února do 3. března 2018.

WindEnergy Hamburg

Hamburská veletržní společnost

zpět

FachPack 2010: tři úžasné dny

Publikováno: 11.10.2010 00:00

Autor: Norimberské veletrhy

FachPack 2010: tři úžasné dny

35 360* odborných návštěvníků (2009: 33.848*) napočítal veletrh FachPack 2010, který na norimberském výstavišti skončil 30. září. Veletrh tak na počátku čtvrtého desetiletí svého trvání zaznamenal ve všech důležitých ukazatelích mírné přírůstky: Počet vystavovatelů se zvýšil o necelé jedno procento na 1 350, výstavní plocha o dvě procenta na 49 111*m² a návštěvnost o více než čtyři procenta. To se na FachPacku nejen dobře vyjímá, ale dává to vyniknout jeho kvalitám jako jednoho z nejdůležitějších evropských veletrhů specializovaných na obaly. Podle Rolfa Kellera, člena obchodního vedení pořadatelské společnosti NürnbergMesse, přišel FachPack v pravý čas: „Probouzející se konjunktura pomohla veletrhu FachPack 2010 posílit pozitivní signály v balírenství. Váznoucí investice se dávají do pohybu a barometr nálad v našich veletržních halách naznačoval slunečné vyhlídky!“

Dobrá nálada a kreativní pracovní atmosféra veletrhu FachPack byly nakažlivé a přilákaly také 18 % zahraničních hostů. Ti do Norimberka přijeli hlavně ze sousedních zemí – Rakouska, Švýcarska, České republiky, Nizozemska, Itálie, Polska a Francie. Němečtí i zahraniční návštěvníci pracují především v těchto oborech: tisk/papír/lepenka, potraviny/pochutiny, plasty, chemie, léčiva/kosmetika, služby spojené s balením a logistikou, automobilový a dodavatelský průmysl, jakož i elektrické přístroje a komponenty. 90 % návštěvníků veletrhu FachPack má ve svých podnicích vliv na nákupní rozhodování, jak ukázal výsledek dotazování nezávislého institutu. Spokojenost s rozsáhlou nabídkou veletrhu FachPack (obalová řešení) a jeho segmentů PrintPack (zušlechťování obalů) a LogIntern (obalová logistika) vyjádřilo dokonce 95 % návštěvníků.
FachPack 2010 sváděl k investicím
Nejméně každý druhý návštěvník (52 %, možnost více odpovědí) se zajímal o obalové materiály a prostředky, 46 % o balicí stroje, dále o pomocné obalové prostředky (29 %), etiketovací a značkovací techniku (18 %), zušlechťování obalů v segmentu PrintPack (15 %), obalovou logistiku v segmentu LogIntern (14 %), recyklaci obalů (12 %), služby (11 %), kontrolní a zkušební přístroje (9 %) a techniku bezpečnosti práce a životního prostředí (5 %). Mezi důvody k návštěvě jsou na prvním místě informace o novinkách (52 %). K dalším důvodům patří orientace na trhu, výměna zkušeností a další vzdělávání, udržování a navazování obchodních kontaktů, jakož i pozorování konkurence. Nejméně každý pátý návštěvník připravuje na veletrhu FachPack svoje investiční rozhodnutí nebo ovlivňuje vývoj produktů (14 %). Na veletrhu se také podepisují smlouvy: 3 % - to je více než 1 000 návštěvníků – uvádí jako důvod k návštěvě nákup nebo uzavření smlouvy. Atraktivní nabídka ale očividně ještě více pobízí k přímému nákupu. Otázku „Uzavřeli jste během veletrhu FachPack jeden nebo více kontraktů?" zodpovědělo více než 1 700 návštěvníků (5 %) pozitivně.

93 % vystavovatelů je s celkovým úspěchem své veletržní účasti spokojeno, 94 % se podařilo navázat nové obchodní kontakty a 93 % se těší na čilé poveletržní obchody. Proto není divu, že již dnes 90 % (!) firem ví, že budou na veletrhu FachPack 2012 opět při tom.

Valeska Haux, Corporate Marketing Multivac Sepp Haggenmüller GmbH & Co. KG, Wolfertschwenden: “Kvalita rozhovorů a nálada na našem stánku byly velmi dobré. Příjemné pro nás bylo, že mnoho zákazníků přicházelo s konkrétními projekty.”

Ulf Kelterborn, hlavní jednatel Průmyslového sdružení pro plastové obaly (IK), Bad Homburg: “FachPack je jedním ze stěžejních veletrhů našeho oboru. Dnes se již téměř 80 našich členských podniků účastní jako vystavovatelé. Jako průmyslové sdružení využíváme veletrhu k intenzivní péči o kontakty.“

Téma ročníku 2010: Trvale udržitelná výroba a balení
Jaké červená nit se letošním veletrhem táhlo téma trvalé udržitelnosti v ekologickém, ekonomickém a sociálním smyslu: počínaje nabídkou vystavovatelů přes fórum vlnité lepenky, Německou cenu za obal roku až po speciální přehlídku „Trvale udržitelná výroba a balení“.


20 firem z oblasti technologie, výroby obalových prostředků, obalové logistiky a recyklace na ploše cca 1 200 m² názorně předvedlo, jakými novinkami odpovídají na výzvy v souvislosti se změnami klimatu a ubývajícími přírodními zdroji a jak návštěvníci mohou tyto novinky bez problémů uplatnit ve svých podnicích.

Co nevyvolává emoce, je bezcenné
To se dověděli účastníci při zahájení veletrhu FachPack od Dr. Hanse-Georga Häusela, diplomovaného psychologa a člena představenstva společnosti Nymphenburg Consult v Mnichově. Jeho rychlokurz zaměřený na „svádění k nákupu“ udělal jasno: Racionálně jednající člověk typu „homo oeconomicus“ je holý výmysl. Saháme-li po zboží do regálu, rozhodují emoce. Proto jde o to, oslovit již obalem všechny smysly. Jak dobře to může fungovat, dokázalo 22 vítězů Německé ceny za obal roku 2010, která byla udělena v rámci zahajovací slavnosti.

FachPack 2010 – ohňostroj emocí
Naštěstí už sám veletrh rozpoutává nejrůznější emoce! Co spontánně spojujete s veletrhem FachPack? Tak zněla jedna z otázek stručné internetové ankety společnosti NürnbergMesse. Vedle spíše racionálních odpovědí, jako středoevropský odborný veletrh, krabice nebo balicí stroje, se vyskytlo mnoho emocionálně zabarvených asociací, jako např.: náš nejdůležitější veletrh, dobrá atmosféra, staří přátelé, komunikativní, kosmopolitní, tep doby, inspirace, zvědavost, těžké tašky, uchozené nohy… Kromě toho výsledky ankety potvrdily dobrou náladu v obalové branži. Přes 86 % dotázaných vystavovatelů očekává další pozitivní vývoj ve svém oboru. To se shoduje s výpověďmi návštěvníků z hospodářství: Zhruba jedna třetina plánuje větší investice v šesti- a sedmimístných částkách EUR – a to napříč všemi oblastmi zastoupenými na FachPacku.

Příští turnus veletrhu FachPack rozvíří emoce v době od 25. do 27. září 2012 – ovšem že zase na výstavišti v Norimberku.

Informace o veletrhu FachPack Vám poskytne výhradní zastoupení norimberské veletržní společnosti v České republice, společnost PROveletrhy s.r.o, info@proveletrhy.cz, tel: 220511974.

http://www.proveletrhy.cz

verze pro tisk >

Další články:

- SILMO 2015 - svět brýlí a oční optiky v Paříži

- SILMO 2015 - svět brýlí a oční optiky v Paříži

- SVĚT BETONU v Paříži

- INTERMAT 2015 a WORLD OF CONCRETE EUROPE

- ZEMĚDĚLSKÝ TÝDEN V PAŘÍŽI

- Zemědělský týden v Paříži

- Česká účast v Lyonu s podporou MPO

- SIMA - SIMAGENA 2015 v předstihu

- SIAL útočí na naše chuťové a čichové smysly

- Premiéra veletrhu WNE 2014

- Brýle a oční optika SILMO Paříž 2014

- SILMO Mondial de l´Optique, Paříž 2014

- SIAL 2014 slaví 50. výročí

- České firmy se představují na EUROSATORY 2014

- WORLD NUCLEAR EXHIBITION Paříž

- BIOMASA A BIOENERGIE v Hamburku

- EUROPAIN 2014 Celosvětové setkání pekařů a cukrářů

- Veletrh vodárenských odborníků v Alžírsku

- BIOMASA A BIOENERGIE 2014 v Hamburku

- EUROPAIN 2014 - největší pekárna a cukrárna v Paříži

Realizace expozic

Copyright ©2009-2017: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Ortenovo náměstí 2, 170 00 Praha 7
tel.: 266 007 226, 603 230 648
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU

KONTAKT
O PROJEKTU
JAK PUBLIKOVAT A INZEROVAT
PRO PARTNERY

Vyhledávání:

OK
}