strechy praha 2018

strechy praha 2019
smm imex

arteo_cz

NürnbergMesse: impulzy díky inovační ofenzívě

NürnbergMesse: impulzy díky inovační ofenzívě

Leitmotiv „inovace“: nové veletrhy a kongresy, růst díky internacionalizaci a prosazování digitalizace Cenné impulzy v roce 2018 přináší veletržní společnosti NürnbergMesse inovační ofenzíva. Sedmn ...

MOTOSALON 2019 už túruje

MOTOSALON 2019 už túruje

Za necelé tři měsíce se sejdou prodejci a fanoušci dvoustopých motorových vozidel, tentokrát opět na pražském výstavišti v Letňanech. Po dvou letech zde bude v termínu 28.2.- 3.3. 2019 k vidění to nej ...

BrauBeviale 2018: Pravidelné setkání branže tak velké a mezinárodní jako nikdy předtím

BrauBeviale 2018: Pravidelné setkání branže tak velké a mezinárodní jako nikdy předtím

Po třech úspěšných dnech uzavřel veletrh BrauBeviale své brány s rekordními výsledky. Přes 40 000 odborných návštěvníků (2016: 37 923), z toho přes 18 000 zahraničních, přicestovalo ve dnech 13. až 15 ...

pronájmy

for pasiv 2019

zpět

Ing. Drahomír Medveď, ředitel Incheby Praha spol. s r.o

Publikováno: 19.1.2012 00:00

Autor: EuroExpo

Ing. Drahomír Medveď, ředitel Incheby Praha spol. s r.o

1. V čem vidíte význam veletrhů při naplňování Strategie konkurenceschopnosti ČR? A jak by tomu měla podle Vás odpovídat mezinárodní strategie ČR na mezinárodních výstavách a veletrzích?

2. Co pro zlepšení podmínek účasti českých firem na mezinárodních veletrzích v zahraničí i tuzemsku může udělat vláda a státní orgány?

1. Bezesporu veletrhy jsou důležitou součástí marketingové komunikace a jako takové mohou sehrát v naplňování Strategie významnou roli. Každý mezinárodní veletrh, ať už se koná v zahraničí nebo u nás, má, kromě komerčního efektu z expozice samé a na ní probíhajících obchodních jednání, také neméně podstatný další aspekt: vystavující firmě dává možnost srovnání, představení svých výrobků či služeb přímo i kolegům z ostatních na veletrhu zúčastněných firem apod. Velice často vystavovatelé uvádějí, že celou řadu kontaktů navázali právě mezi sebou, ať už šlo třeba o subdodávky či jinou možnou formu spolupráce. Bez účasti na veletrhu by se k podobným kontaktům jen stěží dostávali.
U domácích zahraničních veletrhů se tento efekt rozšiřuje i na návštěvníky. Pro odborníka je vždy příhodnější, když už ne jinak, tedy časově, zhlédnout domácí mezinárodní veletrh a získat zde neocenitelné poznatky, které např. přes internet prostě získat nelze.
A to jsou všechno kontakty, případně i kontrakty, které zákonitě směřují k vyšší kvalitě české produkce a tím logicky i zvyšování její konkurenceschopnosti.

2. Každopádně oceňujeme, že vláda, jmenovitě Ministerstvo průmyslu a obchodu, stejně jako Czech Trade a další, stejně jako Hospodářská komora, i když jde o mimovládní orgán, se snaží podporovat prezentaci českých firem na mezinárodních veletrzích v zahraničí. Bohužel, primární ekonomická situace vedla v posledních letech k dosti drastickému omezování prostředků vynakládaných na tzv. Oficiální účasti ČR na veletrzích v zahraničí, a tím i počtu akcí samých. Naštěstí až do konce příštího roku se úspěšně daří onen propad vykrývat prostředky z programu OPPI. Ovšem, jak to bude v roce 2013 a dále, to je zatím nejasné… Zde je nutné dokončit a závazně schválit progresivní koncepci podpory i pro další roky s jasně danými a neměnnými pravidly. Určitě by se měla více brát v potaz doporučení Veletržního výboru Svazu průmyslu a dopravy ČR!
Jako pořadatelé tuzemských mezinárodních veletrhů velice oceňujeme tzv. incomingové mise, které na akce do ČR přivádějí zahraniční odborníky. Je to v jistém slova smyslu protipól oficiálních účastí – a velmi zajímavý. Zde bychom ovšem rádi viděli navýšení prostředků, aby bylo více možností přilákat na veletrhy příslušné obchodníky a potenciální partnery českých firem. Veletržní prostředí dává tam probíhajícím jednáním se zahraničními partnery zcela jiný náboj a navíc i potřebné zázemí a služby, aniž by to kohokoliv stálo něco navíc.

http://www.incheba.cz

verze pro tisk >

Další články:

- MOTOSALON 2019 už túruje

- BrauBeviale 2018: Pravidelné setkání branže tak velké a mezinárodní jako nikdy předtím

- Víte, kde nakupuje Ježíšek? Přece v Letňanech v PVA EXPO PRAHA!

- Vánoční veletrhy Brno 2018: Nákupy dárků, gastronomická show i hudební program

- Chillventa přesvědčuje rekordními hodnotami a skvělou atmosférou!

- Registrujte se na R+T 2021 již nyní a získejte slevu!

- Přijďte na Vánoční DĚTSKOU PLANETU na holešovické výstaviště

- INTERNORGA 2019 - Inspirace pro všechny sektory pohostinství

- Čerti z Rakouska či vystoupení známých hvězd budou zpestřením Vánoc na Floře

- SIMA 2019 - Mezinárodní zemědělský veletrh

- Stříbrné vánoční dny: Načerpejte inspiraci a podlehněte kreativnímu tvoření

- S dotacemi pro lepší bydlení poradí v únoru veletrh FOR PASIV 2019

- CE China - mezinárodní veletrh spotřební elektroniky

- Setkání maloobchodníků na CE Week 12.-13. června 2019

- Příležitosti studentům a čerstvým absolventům nabídne veletrh JobChallenge

- Valve World Expo 2018 v německém Düsseldorfu

- e-SALON: Inspirace pro novou éru řidičů? Přinášíme jí tuny!

- Veletrh BAU 2019 se prezentuje ve formátu XXL

- Advent v oranžerii zve na nové trendy vánočních dekorací a floristické workshopy

- 8. ročník veletrhu Czechbus ovládne celý Průmyslový palác a okolní plochy Výstaviště

veletrhy 3

Copyright ©2009-2018: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Ortenovo náměstí 2, 170 00 Praha 7
tel.: 266 007 226, 603 230 648
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU

KONTAKT
O PROJEKTU
JAK PUBLIKOVAT A INZEROVAT
PRO PARTNERY

Vyhledávání:

OK
}