arteo_cz

IFA Insider
messe duesseldorf

for pasiv 2019

NürnbergMesse: impulzy díky inovační ofenzívě

NürnbergMesse: impulzy díky inovační ofenzívě

Leitmotiv „inovace“: nové veletrhy a kongresy, růst díky internacionalizaci a prosazování digitalizace Cenné impulzy v roce 2018 přináší veletržní společnosti NürnbergMesse inovační ofenzíva. Sedmn ...

MOTOSALON 2019 už túruje

MOTOSALON 2019 už túruje

Za necelé tři měsíce se sejdou prodejci a fanoušci dvoustopých motorových vozidel, tentokrát opět na pražském výstavišti v Letňanech. Po dvou letech zde bude v termínu 28.2.- 3.3. 2019 k vidění to nej ...

BrauBeviale 2018: Pravidelné setkání branže tak velké a mezinárodní jako nikdy předtím

BrauBeviale 2018: Pravidelné setkání branže tak velké a mezinárodní jako nikdy předtím

Po třech úspěšných dnech uzavřel veletrh BrauBeviale své brány s rekordními výsledky. Přes 40 000 odborných návštěvníků (2016: 37 923), z toho přes 18 000 zahraničních, přicestovalo ve dnech 13. až 15 ...

bau 2019

On-line prodej vstupenek

zpět

Prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., děkan Fakulty sociálních studií, Vysoká škola finanční a správní, Praha

Publikováno: 19.1.2012 00:00

Autor: EuroExpo

Prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., děkan Fakulty sociálních studií, Vysoká škola finanční a správní, Praha

1. V čem vidíte význam veletrhů při naplňování Strategie konkurenceschopnosti ČR? A jak by tomu měla podle Vás odpovídat mezinárodní strategie ČR na mezinárodních výstavách a veletrzích?

2. Co pro zlepšení podmínek účasti českých firem na mezinárodních veletrzích v zahraničí i tuzemsku může udělat vláda a státní orgány?

1. Jak dokládají různá vyjádření podnikatelské veřejnosti a zejména představitelů významných českých firem, veletrhy při veškeré intenzívní konkurenci nejrůznějších nových médií elektronického typu, stále mají velmi významnou roli při vstupu na zahraniční trhy. Především zde jsou vnímány jako „otevírač vrátek“ na nových teritoriích, jako příležitost pro nezprostředkované, osobní setkání s hlavními partnery budoucího obchodu, jako místo, kde se odehrává první navazování kontaktů, kde si potenciální partner vytváří svou představu o importérovi. A to nejen z hlediska velikosti, obsahu a formy expozice – což je samozřejmě z hlediska image a obchodní, výrobní, dodavatelské apod. funkce instituce velmi významná informace, ale také z hlediska lidské kvality obchodního partnera. Osobní kontakt dvou hlavních hráčů obchodního případu ve veletržním expozičním prostředí, prostředí dokumentujícím sílu, význam, věhlas, schopnosti realizace významných dodávek, v prostředí s referencemi o ekonomické, konstrukční, výrobní, obchodní atd. potenci nabízejícího, přináší informace jinak nesdělitelné. Partneři se právě v jednacích prostorách expozice vzájemně testují, sledují řeč těla, vstřícnost, empatii, ochotu naslouchat a řešit problémy a na tomto základě zkoumají, jak partner reaguje na jejich potřeby, námitky, přání, zjišťují, nakolik je empatický apod.
Tedy veletržní expozice či veletrh jako celek ve formě meeting pointu, umožňující přesvědčivou výpověď o ekonomickém potenciálu nabízejícího, doplněný o intenzívní interpersonální kontakt je tím nejlepším startem pro zahájení obchodních vztahů či pro jejich upevnění.

2. Zde soudím, že tím nejvýznamnějším je akcentování profesionalizace přípravy a realizace českých účastí na mezinárodních veletrzích. Především pak pochopení faktu, že v rámci komplexního marketingového přístupu k trhu a v jeho rámci strategie integrované marketingové komunikace, je nezbytné přistupovat k veletržnímu vystoupení jako – na jedné straně – komplexní propagační akci individuálního typu, na straně druhé pak k veletržnímu vystoupení jako součásti celkové propagační akce – marketingu a integrované marketingové komunikační aktivity daného subjektu.
Z hlediska státních orgánů je pak nezbytnou podmínkou efektivnosti velmi „tvrdošíjné lpění“ na skutečné profesionalizaci přípravy a realizace veletržní účasti jednotlivých firem, na komplexní propagační přípravě, na úvaze o reálnosti doprovodných eventových aktivit (přednáškových, společenských, novinářských apod.). Souhrnně řečeno – čím větší tlak nových – zejména elektronických - médií, tím profesionálnější musí být celý přístup vystavovatelů, kteří musejí chápat synergii jednotlivostí v rámci komplexního celku.

verze pro tisk >

Další články:

- MOTOSALON 2019 už túruje

- BrauBeviale 2018: Pravidelné setkání branže tak velké a mezinárodní jako nikdy předtím

- Víte, kde nakupuje Ježíšek? Přece v Letňanech v PVA EXPO PRAHA!

- Vánoční veletrhy Brno 2018: Nákupy dárků, gastronomická show i hudební program

- Chillventa přesvědčuje rekordními hodnotami a skvělou atmosférou!

- Registrujte se na R+T 2021 již nyní a získejte slevu!

- Přijďte na Vánoční DĚTSKOU PLANETU na holešovické výstaviště

- INTERNORGA 2019 - Inspirace pro všechny sektory pohostinství

- Čerti z Rakouska či vystoupení známých hvězd budou zpestřením Vánoc na Floře

- SIMA 2019 - Mezinárodní zemědělský veletrh

- Stříbrné vánoční dny: Načerpejte inspiraci a podlehněte kreativnímu tvoření

- S dotacemi pro lepší bydlení poradí v únoru veletrh FOR PASIV 2019

- CE China - mezinárodní veletrh spotřební elektroniky

- Setkání maloobchodníků na CE Week 12.-13. června 2019

- Příležitosti studentům a čerstvým absolventům nabídne veletrh JobChallenge

- Valve World Expo 2018 v německém Düsseldorfu

- e-SALON: Inspirace pro novou éru řidičů? Přinášíme jí tuny!

- Veletrh BAU 2019 se prezentuje ve formátu XXL

- Advent v oranžerii zve na nové trendy vánočních dekorací a floristické workshopy

- 8. ročník veletrhu Czechbus ovládne celý Průmyslový palác a okolní plochy Výstaviště

ra-TL

Copyright ©2009-2018: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Ortenovo náměstí 2, 170 00 Praha 7
tel.: 266 007 226, 603 230 648
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU

KONTAKT
O PROJEKTU
JAK PUBLIKOVAT A INZEROVAT
PRO PARTNERY

Vyhledávání:

OK
}