Learntec

messe duesseldorf
IFA Insider

arteo_cz

Stavíte nebo opravujete? Zařizujete interiér? Přijďte na Stavební veletrh do Brna!

Stavíte nebo opravujete? Zařizujete interiér? Přijďte na Stavební veletrh do Brna!

Novinky, nové trendy i poradenství ke všemu, co souvisí se stavbou a vybavením domu či bytu přinese od 27. února do 2. března 2019 na brněnském výstavišti Stavební veletrh. Pod jednotným názvem se skr ...

<strong>Strojírenský veletrh GLOBAL INDUSTRIE 2019</strong>

Strojírenský veletrh GLOBAL INDUSTRIE 2019

Ve dnech 5. - 8. března 2019 se v Lyonu na výstavišti Euroexpo bude konat komplex strojírenských veletrhů GLOBAL INDUSTRIE.

Veletrh EuroCIS - technologie nikdy nespí!

Veletrh EuroCIS - technologie nikdy nespí!

Po roce se 19. – 21. 2. 2019 v německém Düsseldorfu opět schází více než 400 vystavovatelů a zhruba 11 900 zahraničních návštěvníků maloobchodní scény na předním veletrhu technologií obchodu EuroCIS.

IFA Insider

IT-TRANS: IT řešení pro veřejnou dopravu

zpět

Prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., děkan Fakulty sociálních studií, Vysoká škola finanční a správní, Praha

Publikováno: 19.1.2012 00:00

Autor: EuroExpo

Prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., děkan Fakulty sociálních studií, Vysoká škola finanční a správní, Praha

1. V čem vidíte význam veletrhů při naplňování Strategie konkurenceschopnosti ČR? A jak by tomu měla podle Vás odpovídat mezinárodní strategie ČR na mezinárodních výstavách a veletrzích?

2. Co pro zlepšení podmínek účasti českých firem na mezinárodních veletrzích v zahraničí i tuzemsku může udělat vláda a státní orgány?

1. Jak dokládají různá vyjádření podnikatelské veřejnosti a zejména představitelů významných českých firem, veletrhy při veškeré intenzívní konkurenci nejrůznějších nových médií elektronického typu, stále mají velmi významnou roli při vstupu na zahraniční trhy. Především zde jsou vnímány jako „otevírač vrátek“ na nových teritoriích, jako příležitost pro nezprostředkované, osobní setkání s hlavními partnery budoucího obchodu, jako místo, kde se odehrává první navazování kontaktů, kde si potenciální partner vytváří svou představu o importérovi. A to nejen z hlediska velikosti, obsahu a formy expozice – což je samozřejmě z hlediska image a obchodní, výrobní, dodavatelské apod. funkce instituce velmi významná informace, ale také z hlediska lidské kvality obchodního partnera. Osobní kontakt dvou hlavních hráčů obchodního případu ve veletržním expozičním prostředí, prostředí dokumentujícím sílu, význam, věhlas, schopnosti realizace významných dodávek, v prostředí s referencemi o ekonomické, konstrukční, výrobní, obchodní atd. potenci nabízejícího, přináší informace jinak nesdělitelné. Partneři se právě v jednacích prostorách expozice vzájemně testují, sledují řeč těla, vstřícnost, empatii, ochotu naslouchat a řešit problémy a na tomto základě zkoumají, jak partner reaguje na jejich potřeby, námitky, přání, zjišťují, nakolik je empatický apod.
Tedy veletržní expozice či veletrh jako celek ve formě meeting pointu, umožňující přesvědčivou výpověď o ekonomickém potenciálu nabízejícího, doplněný o intenzívní interpersonální kontakt je tím nejlepším startem pro zahájení obchodních vztahů či pro jejich upevnění.

2. Zde soudím, že tím nejvýznamnějším je akcentování profesionalizace přípravy a realizace českých účastí na mezinárodních veletrzích. Především pak pochopení faktu, že v rámci komplexního marketingového přístupu k trhu a v jeho rámci strategie integrované marketingové komunikace, je nezbytné přistupovat k veletržnímu vystoupení jako – na jedné straně – komplexní propagační akci individuálního typu, na straně druhé pak k veletržnímu vystoupení jako součásti celkové propagační akce – marketingu a integrované marketingové komunikační aktivity daného subjektu.
Z hlediska státních orgánů je pak nezbytnou podmínkou efektivnosti velmi „tvrdošíjné lpění“ na skutečné profesionalizaci přípravy a realizace veletržní účasti jednotlivých firem, na komplexní propagační přípravě, na úvaze o reálnosti doprovodných eventových aktivit (přednáškových, společenských, novinářských apod.). Souhrnně řečeno – čím větší tlak nových – zejména elektronických - médií, tím profesionálnější musí být celý přístup vystavovatelů, kteří musejí chápat synergii jednotlivostí v rámci komplexního celku.

verze pro tisk >

Další články:

- Stavíte nebo opravujete? Zařizujete interiér? Přijďte na Stavební veletrh do Brna!

- Strojírenský veletrh GLOBAL INDUSTRIE 2019

- Veletrh EuroCIS - technologie nikdy nespí!

- ITB Berlin 6. - 10. března 2019

- HOLIDAY WORLD od 21. do 24. února na Výstavišti v Holešovicích

- WEINmesse Berlin - Veletrh ušlechtilých vín startuje již zítra!

- SIMA-SIMAGENA 2019 - ODSTARTUJE UŽ ZA 10 DNÍ

- INTERNORGA 2019 již za měsíc

- Zlevněné vstupné na veletrh BUS2BUS v Berlíně 19. - 21. března 2019

- Možnost účasti zdarma na veletrhu BUS2BUS pro startupy 19. - 21. března 2019 (Berlín)

- Výsledky ankety MOTOCYKL ROKU 2019 budou vyhlášeny na veletrhu MOTOSALON

- FOR FISHING číslo 10: Přinese rybářské novinky a přivítá kaprařskou legendu Steva Briggse

- Kdo necestuje, nežije! HOLIDAY WORLD přinese tipy na dovolenou i zajímavé soutěže

- FOR PASIV a FOR WOOD: Jediné veletrhy v Praze na téma nízkoenergetického bydlení

- Vstupenky na veletrh REHAB

- SIMA-SIMAGENA 2019 - Den chovatelů v Paříži

- Představte se na veletrhu INNOPROM v Jekatěrinburgu

- Veletrh STŘECHY PRAHA nově s Festivalem dřeva a nářadí

- Sbírkové skleníky na Floře budou od února opět přístupné veřejnosti

- Pozvánka na veletrh BIOFACH 2019

top gastro

Copyright ©2009-2019: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Ortenovo náměstí 2, 170 00 Praha 7
tel.: 266 007 226, 603 230 648
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU

KONTAKT
O PROJEKTU
JAK PUBLIKOVAT A INZEROVAT
PRO PARTNERY

Vyhledávání:

OK
}