arteo_cz

Sensor+test
messe duesseldorf

veletrhy2019

Výhled na FENSTERBAU FRONTALE 2020

Výhled na FENSTERBAU FRONTALE 2020

Komfort, design a udržitelnost – šíře nabídky veletrhu FENSTERBAU FRONTALE odráží celosvětové inovace na téma oken, dveří a fasád

FachPack - zítra se otevřou brány do světa balení!

FachPack - zítra se otevřou brány do světa balení!

Užijte si veletrh s volnou permanentní vstupenkou!

Vydejte se s námi dne 9.10.2019 na veletrh it-sa.

Vydejte se s námi dne 9.10.2019 na veletrh it-sa.

V rámci zájezdu bude bezplatně poskytnuta nejen vstupenka na veletrh, drobné občerstvení, ale také velmi originální dárek pro Vaši IT bezpečnost. Příspěvek na dopravu činí symbolických 399,- Kč. www. ...

BIOFACH

U.T.SEC

zpět

drupa 2012 – veletrh inovací a investic stanovil rozhodující impulzy pro obor tisku

Publikováno: 22.5.2012 15:49

Autor: Messe Düsseldorf

drupa 2012 – veletrh inovací a investic stanovil rozhodující impulzy pro obor tisku

Veletrh drupa 2012 vyslal významné impulzy pro celosvětové odvětví tisku a médií. Nejdůležitější signál: tisk má potenciál, obor výrazně investuje do své budoucnosti. Tento trend se projevil již v polovině doby trvání veletrhu. Vystavovatelé hlásili množství uzavřených obchodů z celého světa. Tato ochota k investování pokračovala ve stejné intenzitě i ve druhé půlce doby trvání veletrhu. A navíc: zahraniční experti výslovně vyzdvihovali bohatost inovací a řešení určených celému spektru tiskařského průmyslu.

„Veletrh drupa byl pro celý obor nanejvýš úspěšný. Z veletrhu vyšly významné impulzy. Byla představena řada obchodních nápadů a inovací, které v celkovém souhrnu vedly k vysokým investicím. To, co zde v průběhu čtrnácti dnů prezentovalo 1.850 vystavovatelů, trvale posílí rozvojový potenciál průmyslu tisku a médií“, uvedl Bernhard Schreier, prezident veletrhu drupa 2012 a předseda představenstva společnosti Heidelberger Druckmaschinen AG. „Zde v Düsseldorfu byly dojednány obchody a nastaveny výhybky úspěšné budoucnosti celého oboru“.

Do Düsseldorfu přijelo na veletrh drupa 314.500 odborníků ze 130 zemí světa, o 75.500 méně než v roce 2008. „Tento pokles návštěvnosti není pro nás a pro celý obor nijak překvapivý. Jen v Německu zaniklo v letech 2000 – 2011 okolo 3.900 podniků tiskařského průmyslu s více než 61.000 zaměstnanci. Ve Spojených státech za stejné období skončilo přes 7.700 tiskáren“, vysvětluje Werner Matthias Dornscheidt, předseda představenstva Messe Düsseldorf. „Na tomto pozadí proto není překvapující, že na veletrh drupa přišlo méně návštěvníků. Přesto – a to je rozhodující: zákazníci již nepřijíždějí jako velké delegace nebo v rámci firemních výletů; daleko spíše je to top-management, který do Düsseldorfu cestuje. Drupa je jednoznačně veletrhem manažerů s rozhodovací pravomocí, veletrhem pro business.“

„Drupa vyslala významné impulzy pro náš obor, který se nachází v obtížné situaci. To přibližuje naději, že investiční pokles na mnoha trzích bude postupně překonán“, řekl Dr. Markus Heering, ředitel profesního sdružení tiskařské a papírenské techniky v rámci svazu VDMA. V průběhu veletrhu byla zadána řada objednávek. Zakázky zaznamenaly stejnou měrou velcí výrobci tiskařských strojů, tak i jejich subdodavatelé. Také počet poptávek se v průběhu veletrhu trvale zvyšoval, proto si mnozí vystavovatelé slibují dobrý poveletržní obchod.

Tím drupa 2012 potvrdila svoje postavení jako celosvětově vedoucí a největší odborný B2B - veletrh ve svém oboru. Potvrzují to také výsledky průzkumu mezi návštěvníky. Téměř 50 % všech návštěvníků zadávalo objednávky – a to z větší části přímo na veletrhu. To nepřekvapuje, koneckonců podíl top-manažerů mezi návštěvníky se ve srovnání s rokem 2008 výrazně zvýši (2012: 50,8 %, 2008: 44,4 %).

Počtem 190.000 zahraničních návštěvníků byla mezinárodnost veletrhu drupa opět na vysoké úrovni. Výrazný byl vysoký počet odborných návštěvníků z Indie, která počtem 15.000 návštěvníků obsadila druhé místo mezi návštěvnickými zeměmi za Německem (přes 123.000 osob). Na dalších místech v pořadí zemí byly Belgie, Francie, Nizozemí, Velká Británie, USA, Švýcarsko a Itálie. Zvlášť potěšující je rostoucí podíl návštěvníků z jižní a střední Ameriky (2012: 8,8 %, 2008: 7,0 %) – a z nich především z Brazílie. Také tisk, který se na veletrhu akreditoval, je vysloveně mezinárodní: 2.400 novinářů přijelo ze 75 zemí.

Dominujícími tématy veletrhu drupa 2012 byly automatizace, obalový tisk, digitální tisk, hybridní technologie, aplikace Web-to-Print a tisk šetrný k životnímu prostředí. Zhruba 40 % návštěvníků projevilo zájem o stroje pro digitální tisk a systémy digitálního tisku. S velkým respektem se setkalo také téma budoucnosti Printed Electronics, které bylo přímo na veletrhu pojato rozmanitou formou: v rámci doprovodných programů drupa innovation park, drupa cube, ale také v mnoha expozicích vystavovatelů.

„Drupa 2012 byla po technologické stránce veletrhem superlativů. Dokázala, že tisk je životaschopnější než kdykoli v minulosti“, řekl Rolf Schwarz, prezident Svazu tisk a média. „Ve všech tiskařských postupech byly k vidění působivé novinky. Co mě však zvláště nadchlo, byli subdodavatelé a výrobci strojů z oblasti předtiskové přípravy, tisku a dalšího zpracování svými výrobními řešeními, workflow a vynikajícími produkty. Řešení offsetového a digitálního tisku se doplňují, místo aby si konkurovala“.

Pozitivní výsledky se týkají také odborných doprovodných programů. Přes 20 % návštěvníků se zajímalo o zvláštní přehlídky „drupa innovation park“ a „drupa cube presented by digi:media“. Drupa innovation park se svými 130 vystavovateli v hale 7 se stal centrem dění pro inovace v oblasti digitálních subdodávek. „Innovation park na veletrhu drupa 2012 je jedinečnou přehlídkou, protože se zaměřuje na nové nápady a oblasti obchodu. Mnohé z těchto nápadů nepotřebují ke své prezentaci velké stánky, ale musí být představeny zcela zvláštním způsobem, aby je bylo možno zažít a pochopit“, vysvětluje Frank Romano, emeritní profesor Rochester Institute of Technology (USA). „Drupa je jedním z nejzajímavějších veletrhů, protože přesně tohle dokáže. Nachází oblasti mimo hlavní proud, které se však brzy stanou součástí tohoto hlavního proudu. Proto je pořádání drupa innovation park vynikající myšlenkou“.

Zatímco se v případě drupa innovation park jednalo o technologie, točilo se v drupa cube všechno okolo trendů v mediální komunikaci založené na tisku. Třináctidenní kongresový program s více než osmdesáti referujícími se zaměřil specielně na nákupčí tisku, marketingové manažery, reklamní a propagační manažery, vydavatelství a kreativce. Okolo tisícovky odborníků z 55 zemí se v rámci jednotlivých tématický dnů informovali o kampaních napříč médii, corporate publishing, trendech v produkci novin, knih a časopisů, o aplikacích out-of-home, dialogovém marketingu, balení, elektronickém tisku nebo mediální produkci.

Příští veletrh drupa se bude konat od 2. do 15. června 2016.

http://www.drupa.de

verze pro tisk >

Další články:

- Výhled na FENSTERBAU FRONTALE 2020

- FachPack - zítra se otevřou brány do světa balení!

- Vydejte se s námi dne 9.10.2019 na veletrh it-sa.

- Vše, co potřebujete vědět k návštěvě veletrhu FOR ARCH

- Zvýhodněná cena výstavní plochy na brněnské zemědělské a lesnické veletrhy 2020 platí do 30. září

- MSV 2019 bude veletrhem technologií a inovací pro průmysl budoucnosti

- Festival Life! 2019 na brněnském výstavišti

- INTERBEAUTY PRAGUE a WORLD OF BEAUTY & SPA – Velkolepé spojení veletrhů krásy

- Zájezd na mezinárodní veletrh IT SECURITY, it-sa 2019

- FOR ARCH 2019 – mezinárodní stavební veletrh

- Mezinárodnímu veletrhu it security - it-sa 2019

- Veletrh FachPack se nezadržitelně blíží

- Co přinášejí veletrhy Marketing Mix?

- Největší světový veletrh obytných vozů a karavanů v Düsseldorfu

- Komfort znamená mít teplo i chlad. Účinná řešení ukáže FOR ARCH!

- Letní Flora Olomouc okouzlila přes 20 000 návštěvníků expozicí Česká krajina

- Veletrh hodinek a šperků HODINY A KLENOTY

- Veletrh dekorací, doplňků a dárků FOR DECOR & HOME

- Analýza českého veletržního a výstavního trhu za rok 2018

- MSV 2019 bude veletrhem technologií a inovací pro průmysl budoucnosti

veletrhy2019

Copyright ©2009-2019: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Ortenovo náměstí 2, 170 00 Praha 7
tel.: 266 007 226, 603 230 648
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU

KONTAKT
O PROJEKTU
JAK PUBLIKOVAT A INZEROVAT
PRO PARTNERY

Vyhledávání:

OK
}