arteo_cz

IT-TRANS veletrh IT v hromadné dopravě
messe duesseldorf

strechy praha 2020

IT-TRANS představí trendy pro inteligentní systémy městské dopravy

IT-TRANS představí trendy pro inteligentní systémy městské dopravy

3. - 5. března 2020, Messe Karlsruhe

Šestý ročník Insights-X přináší nové uspořádání produktových kategorií

Šestý ročník Insights-X přináší nové uspořádání produktových kategorií

 Z kategorie „Vše kolem psacího stolu“ se stane „Psací stůl a kancelář“  Digitální a udržitelné produkty budou zastoupené ve všech segmentech

FOR BIKES 2020: Mezinárodní veletrh cyklistiky

FOR BIKES 2020: Mezinárodní veletrh cyklistiky

FOR BIKES přinese novinky a trendy, výhodné nákupy, program plný hvězd i odbornou konferenci

WindEnergy Hamburg

Hamburská veletržní společnost

zpět

Veletrh Svět reklamy 2012 – pro úspěšnou reklamu

Publikováno: 12.9.2012 00:00

Autor: EuroExpo

Veletrh Svět reklamy 2012 – pro úspěšnou reklamu

Každá firma potřebuje reklamu a marketingovou komunikaci. A v každé firmě je člověk, který za reklamu zodpovídá – vymýšlí strategii, zadává výrobu, připravuje reklamní kampaně. A právě na tyto manažery cílí 7. ročník prezentačního veletrhu Svět reklamy, který se uskuteční 25.září 2012 v Interhotelu Voroněž v Brně a o týden později 2.října 2012 v hotelu Diplomat v Praze – 5. ročník.

V čem je prezentační veletrh Svět reklamy ojedinělý?
Pod slovem veletrh si většinou představíme několikadenní finančně, logisticky i časově náročnou akci s řadou někdy zbytečných doplňkových aktivit. Veletrh Svět reklamy je jednodenní, má jednoduché expozice, nízké účastnické poplatky a vše zaměřuje na jediné – na jednom místě shromáždit pestrou nabídku a v neformální atmosféře ji představit odborným návštěvníkům s reálnou poptávkou. Tento model nízkonákladového veletrhu se ukázal jako úspěšný /např. ve Švýcarsku se těmto akcím říká „Tischmesse“/ a podobnost s nízkonákladovými aeroliniemi není náhodná. Tento koncept také umožňuje účast menším firmám, které nevystavují na nákladných akcích, ale jejich nabídka je přitom velmi zajímavá.

Proč jsou výhodné pro návštěvu nebo vystavování na Světě reklamy zářijové a říjnové termíny?
Na podzim se rozbíhá ve firmách příprava marketingových plánů a rozpočtů na rok 2013, případně se ještě ladí plány pro podzimní a vánoční trh. Zářijový termín umožňuje získat nové kontakty a inspiraci a tyto nové podněty zařadit do reklamních strategií. Návštěvníci řeší problém, čím novým v reklamě překvapit, a vystavovatelé zase potřebují být se svými produkty do těchto strategií začleněni.

Proč se veletrh koná na dvou místech?
První dva ročníky veletrhu se konaly v Brně, neboť na Moravě reklamní veletrh několik let chyběl. Návštěvníci brněnského veletrhu byli převážně z Moravy a z Vysočiny, v menší míře z Prahy. Přitom Praha a české kraje představují stejný, ne-li větší potenciál návštěvnosti. Proto pořádáme už čtvrtým rokem Svět reklamy na dvou místech a vystavovatelé i návštěvníci si mohou vybrat podle regionu své působnosti. Většina vystavovatelů volí oba termíny.

Kdo jsou typičtí návštěvníci veletrhu?
Především jsou to marketingoví manažeři firem, ale i veřejných institucí, které ve velkém rozsahu adresně zveme. Oslovujeme zejména aktivní obchodní a výrobní společnosti v oborech vyžadujících vyšší podíl reklamy na nákladech. Významnou skupinou návštěvníků jsou i firmy z reklamní branže hledající své subdodavatele.

Co mi návštěva veletrhu může přinést?
Seznámíte se s horkými novinkami, novými nápady, technologiemi, představí se vám nové firmy se svojí nabídkou, budete mít možnost pohovořit se zástupci médií. Reklama je dynamický obor a pořád se objevují novinky. Přehled o nich získáte nejlépe na veletrhu, na internetu najdete zboží nebo službu jen když víte, co hledat. Výsledkem návštěvy by měla být inspirace, jak obohatit nebo změnit firemní reklamu, a taška prospektů a kontaktů, kde tyto změny zadat či nakoupit.

Jaké jsou požadavky na vystavovatele veletrhu?
Svět reklamy je nízkonákladový veletrh v jednoduchých expozicích. Stačí sbalit prospekty, ceníky a vzorky a přijet – jeden den si vyčlení i vytížení obchodní manažeři, a kontaktů zde mohou získat více než za týden cestování.

A co doprovodný program veletrhu?
Doprovodný program v podobě odborných přednášek se stal v loňském roce po prvé součástí veletrhu. A vyplatilo se. Přes sto zájemců v Brně i v Praze navštívila tyto zajímavé přenášky. Letos organizátoři připravují kromě jiného i blok přednášek na téma marketing na internetu a sociálních sítích.

Jaké jsou otevírací hodiny a jak se na veletrh dostat?
Prezentační veletrh Svět reklamy se koná 25. září 2012 v kongresovém areálu Interhotelu Voroněž v Brně, který se nachází hned vedle brněnského výstaviště a v okolí je dostatek parkovacích míst. O týden později 2. října 2012 se koná Svět reklamy v hotelu Diplomat v Praze 6, který se nachází přímo na stanici metra Dejvická. Právě dopravní komfort pro návštěvníky hrál při volbě místa konání velkou roli. Otevírací hodiny jsou v obou případech od 9 do 17 hodin.

Doprovodný program veletrhu Svět reklamy 2012 - Brno - ke stažení

Doprovodný program veletrhu Svět reklamy 2012 - Praha - ke stažení

http://www.omnis.cz

verze pro tisk >

Další články:

- IT-TRANS představí trendy pro inteligentní systémy městské dopravy

- Šestý ročník Insights-X přináší nové uspořádání produktových kategorií

- FOR BIKES 2020: Mezinárodní veletrh cyklistiky

- FOR BOAT: Veletrh lodí a vodních sportů

- FOR CARAVAN: výstava obytných automobilů a karavanů

- STYL a KABO přivítají úplně nové firmy

- Celosvětově úspěšně s oborovými jedničkami wire, Tube a VALVE WORLD EXPO

- MSV 2020 s technologickými veletrhy IMT, FOND-EX, WELDING, PROFINTECH a PLASTEX

- Beviale Family se nadále rozrůstá

- Odstartovala anketa Motocykl roku 2020

- Veletrh střech, nářadí a dřeva v Praze Letňanech

- Brněnské zemědělské a lesnické veletrhy se zaměří na hospodaření v době klimatické změny

- MOTOSALON 2020 má dobře nastartováno

- IWA OutdoorClassics 2020 ve znamení digitální transformace

- Mezinárodní veletrh přírodní kosmetiky VIVANESS 12. - 15. 2. 2020

- Speciální a akční výstavní plochy na Spielwarenmesse budou plné zážitků

- WOODTEC 2020 se bude konat od 21. do 23. října

- NürnbergMesse startuje do „bombastického“ roku 2020

- Historicky největší veletrh FOR FISHING se blíží

- FOR THERM: veletrh krbů, kamen a kotlů

Veletržní společnost Hamburg Messe & Congress

Copyright ©2009-2020: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Babice 38, 251 68 Kamenice
tel.: 604 759 978
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU

KONTAKT
O PROJEKTU
JAK PUBLIKOVAT A INZEROVAT
PRO PARTNERY

Vyhledávání:

OK
}