arteo_cz

for pasiv 2019
compamed

Stříbrné vánoční dny 2018

NürnbergMesse: impulzy díky inovační ofenzívě

NürnbergMesse: impulzy díky inovační ofenzívě

Leitmotiv „inovace“: nové veletrhy a kongresy, růst díky internacionalizaci a prosazování digitalizace Cenné impulzy v roce 2018 přináší veletržní společnosti NürnbergMesse inovační ofenzíva. Sedmn ...

MOTOSALON 2019 už túruje

MOTOSALON 2019 už túruje

Za necelé tři měsíce se sejdou prodejci a fanoušci dvoustopých motorových vozidel, tentokrát opět na pražském výstavišti v Letňanech. Po dvou letech zde bude v termínu 28.2.- 3.3. 2019 k vidění to nej ...

BrauBeviale 2018: Pravidelné setkání branže tak velké a mezinárodní jako nikdy předtím

BrauBeviale 2018: Pravidelné setkání branže tak velké a mezinárodní jako nikdy předtím

Po třech úspěšných dnech uzavřel veletrh BrauBeviale své brány s rekordními výsledky. Přes 40 000 odborných návštěvníků (2016: 37 923), z toho přes 18 000 zahraničních, přicestovalo ve dnech 13. až 15 ...

strechy praha 2018

IFA Insider

zpět

FachPack 2012: Jak zabalit spokojenost?

Publikováno: 8.10.2012 15:53

Autor: Norimberské veletrhy

FachPack 2012: Jak zabalit spokojenost?

Norimberský veletrh obalové techniky FachPack, který se letos konal ve dnech 25. ‒ 27. září, navštívilo během tří ucelených výstavních dnů 36 986 spokojených návštěvníků z řad odborné veřejnosti (2010: 35 360). Vystavovatelé poprvé obsadili jedenáct výstavních hal, ve kterých panovala útulná atmosféra. Výrobky a služby z oblasti obalů, techniky, zušlechťování a logistiky představilo celkem 1 466 společností (2010: 1 350). Více návštěvníků u více vystavovatelů – co víc si může pořadatel přát?

„Z nárůstu vystavovatelů i návštěvníků máme samozřejmě radost. A co za tímto přírůstkem stojí? FachPack se ještě více zaměřil na svoji silnou stránku, kterou je oblíbený mix tvořený kompetencí, praxí a konstruktivní pracovní atmosférou. Návštěvníci FachPacku velmi oceňují, že jim vystavovatelé věnují svůj čas a přímo na veletrhu s nimi projednají určité téma nebo dokonce vypracují první návrhy řešení,“ říká ředitelka veletrhu Heike Slotta.

Jak zabalit velké komplimenty od návštěvníků?
Konání veletrhu zdaleka neprobíhá pouze za účasti německých obalových specialistů. Každý pátý návštěvník veletrhu (2010: 19 %) totiž přijel ze zahraničí, převážně ze sousedních zemí ‒ Rakouska, České republiky, Švýcarska, Nizozemska, Itálie, Polska a Francie. Mezi účastníky z Německa byli přirozeně nejsilněji zastoupeni návštěvníci z Bavorska a dále ze spolkových zemí Bádensko-Württembersko, Hessensko a Severní Porýní - Vestfálsko.

Typický návštěvník veletrhu FachPack pracuje v jednom z těchto oborů: tisk/papír/lepenka, potravinářský průmysl/průmysl poživatin, zpracování kovů, plasty, farmaceutický průmysl/kosmetika, automobilový a dodavatelský průmysl, služby související s balením a logistikou, elektrické přístroje/elektrosoučástky a chemie. Na veletrhu stráví v průměru 1,2 dne a zajímá se především o obalové materiály a obalové prostředky (téměř každý druhý návštěvník) a balicí stroje (více než jedna třetina). Přibližně jedna čtvrtina návštěvníků se zajímá o obalovou logistiku, tisk obalů, zušlechťování a pomocné obalové prostředky, každý pátý návštěvník pak o stroje a přístroje související s balením, 14 % o etiketovací a značkovací techniku a téměř 10 % o služby (možnost uvedení více možností).

Celkové hodnocení návštěvníků ‒ specialistů, kteří se ve firmách podílí téměř 85 % na rozhodování o realizaci nákupů, je velkým komplimentem pro vystavující firmy. Jak vyplývá z výsledků průzkumu provedeného nezávislým institutem, téměř všichni návštěvníci (95 %) vyjádřili spokojenost s nabídkou veletrhu FachPack 2012 a ocenili rozmanité možnosti informačních zdrojů a kontaktů na veletržních stáncích (96 %).

Thorsten Freund, jednatel společnosti Thüringer Papierwarenfabrik, Mühlhausen/Německo: „Obalová řešení mají stále větší prioritu a trh s obaly čeká další růst. Mne, coby návštěvníka veletrhu FachPack 2012 a zástupce etiketovacího průmyslu, zajímaly především trendy a inovativní řešení v tomto odvětví. A že jich tu bylo opravdu hodně! Obzvláště napínavé bylo také sledovat transformaci nových legislativních požadavků přímo v praxi. Domů odjíždím naplněn mnoha inovativními nápady, které hodlám aplikovat v každodenní pracovní činnosti“.

Jak zabalit úspěšný veletrh?
Na letošním veletrhu FachPack 2012 se představilo celkem 1 466 vystavovatelů, o 116 více při posledním ročníku. Silné zastoupení má v Norimberku produktivní německé balírenství s 1 102 firmami. Další čtvrtina vystavovatelů (2010: 21 %) přijela do Norimberku převážně ze sousedních zemí – Nizozemska (53), České republiky (44), Švýcarska (40), Rakouska (38) a Itálie (36).

V segmentu obalového průmyslu zabodoval veletrh FachPack uznávanou kompetencí a největším růstem. Obalové materiály, obalové prostředky a pomocné obalové prostředky z papíru, kartonu a lepenky, plastů, skla, kovu nebo dřeva prezentovalo zhruba 670 vystavovatelů. Inovativní technologii – balicí stroje, etiketovací a značkovací techniku, recyklaci obalů a zkoušení obalů – předvedlo cca 550 firem. V oblasti obalové logistiky udávalo tón cca 350 firem prezentujících manipulační, dopravníkové, skladovací a vychystávací systémy, software pro tok materiálu, řídicí, identifikační a kódovací techniku a logistické služby. Nabídka cca 200 firem specializovaných na tisk obalů, zušlechťování a design sahala od individuality až po luxus, od předtiskové úpravy a obalového designu přes tisk obalů a etiket až po výrobu obalových prostředků a dokončovací tiskařské práce. (Z rozdílného počtu je zřejmé, že dobrá pětina vystavovatelů veletrhu FachPack předvedla produkty a služby ve více segmentech procesního řetězce balení.)

A spokojenost vystavujících firem se odráží i ve výsledcích, kterých se jim podařilo dosáhnout: 95 % vystavovatelů se podařilo oslovit jejich nejdůležitější cílové skupiny zákazníků. Nové obchodní vztahy navázalo 91 % vystavujících firem. A 87 % firem očekává s ohledem na pozitivní obchodní kontakty během veletrhu realizaci obchodů po skončení veletrhu, a to i přes současné oslabení hospodářského růstu.

Friedbert Klefenz, předseda představenstva divize Packaging Technology společnosti Robert Bosch GmbH, Waiblingen/Německo: „S průběhem letošního veletrhu jsme velmi spokojeni. Počet návštěvníků z řad odborné veřejnosti a zejména řídicích pracovníků, kteří navštívili náš stánek, vzrostl. S přehledem se nám podařilo dosáhnout našeho klíčového cíle, kterým je navazování a udržování kontaktů v německy mluvících zemích. V Norimberku jsme zaznamenali velmi čilou poptávku po celém portfoliu, mimořádný zájem byl zejména o řešení konečného balení v pobočce v Remshaldenu. Kromě toho nabídla živá diskuse na „obalovém summitu“ zajímavé impulzy pro rostoucí čínský trh“.

Jak zabalit přidanou hodnotu?
Díky jedenácti speciálním přehlídkám byl rámcový program veletrhu FachPack tak pestrý jako ještě nikdy předtím. Vynikajícího přijetí se dostalo fóru PackBox. Více než 2 500 zainteresovaných posluchačů diskutovalo ve stylovém prostředí nad šálkem kávy o nejrůznějších tématech z celkové nabídky veletrhu FachPack.

A čilý ruch panoval také na tržišti inovativních logistických řešení. „Účastníci speciální přehlídky byli nadšeni hojnou návštěvností a pozitivními ohlasy. První zakázky byly sjednány už přímo na veletrhu. Na FachPack 2013 budeme potřebovat více místa,“ říká Prof. Dr.-Ing. Rolf Jansen, předseda Svazu na podporu inovativních postupů v oblasti logistiky (VVL), Dortmund/Německo.

Jak zabalit růst?
Díky tuzemské konjunktuře a rostoucí potřebě inovativních obalových řešení vyprodukovali němečtí výrobci v roce 2011 téměř 20 mil. tun obalových prostředků (+ 4 %) v hodnotě více než 32 mld. eur (+ 8 %). Na rok 2012 pohlíží Společný výbor německých výrobců obalů (Gemeinschaftsausschuss Deutscher Verpackungshersteller – GADV) s opatrným optimismem. Výrobcům dělají starosti ceny surovin a zvýšené náklady spojené s obratem v energetické politice.

Německé strojírenství v oblasti balicích strojů je méně zatíženo konjunkturními cykly než strojírenství jako celek. U došlých objednávek zaznamenaly balicí stroje v prvním pololetí roku 2012 v meziročním srovnání reálný nárůst téměř 8 %, zatímco celkové strojírenství vykazovalo úbytek 7 %. Přírůstek u balicích strojů se skládá z 6 % přírůstku domácích zakázek a 9 % zahraničních. Oborový svaz výrobců potravinářských a balicích strojů (VDMA) počítá pro rok 2012 v oblasti výroby balicích strojů se zvýšením obratu o 14 %

Máte ještě nějaké otázky? Správné odpovědi najdete opět ve dnech 24. ‒ 26. září 2013 na veletrhu FachPack v Norimberku.

Přehled všech vystavovatelů a aktuální informace o výrobcích najdete na:

http://www.ask-FachPack.de

verze pro tisk >

Další články:

- MOTOSALON 2019 už túruje

- BrauBeviale 2018: Pravidelné setkání branže tak velké a mezinárodní jako nikdy předtím

- Víte, kde nakupuje Ježíšek? Přece v Letňanech v PVA EXPO PRAHA!

- Vánoční veletrhy Brno 2018: Nákupy dárků, gastronomická show i hudební program

- Chillventa přesvědčuje rekordními hodnotami a skvělou atmosférou!

- Registrujte se na R+T 2021 již nyní a získejte slevu!

- Přijďte na Vánoční DĚTSKOU PLANETU na holešovické výstaviště

- INTERNORGA 2019 - Inspirace pro všechny sektory pohostinství

- Čerti z Rakouska či vystoupení známých hvězd budou zpestřením Vánoc na Floře

- SIMA 2019 - Mezinárodní zemědělský veletrh

- Stříbrné vánoční dny: Načerpejte inspiraci a podlehněte kreativnímu tvoření

- S dotacemi pro lepší bydlení poradí v únoru veletrh FOR PASIV 2019

- CE China - mezinárodní veletrh spotřební elektroniky

- Setkání maloobchodníků na CE Week 12.-13. června 2019

- Příležitosti studentům a čerstvým absolventům nabídne veletrh JobChallenge

- Valve World Expo 2018 v německém Düsseldorfu

- e-SALON: Inspirace pro novou éru řidičů? Přinášíme jí tuny!

- Veletrh BAU 2019 se prezentuje ve formátu XXL

- Advent v oranžerii zve na nové trendy vánočních dekorací a floristické workshopy

- 8. ročník veletrhu Czechbus ovládne celý Průmyslový palác a okolní plochy Výstaviště

CE China - mezinárodní veletrh spotřební elektroniky

Copyright ©2009-2018: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Ortenovo náměstí 2, 170 00 Praha 7
tel.: 266 007 226, 603 230 648
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU

KONTAKT
O PROJEKTU
JAK PUBLIKOVAT A INZEROVAT
PRO PARTNERY

Vyhledávání:

OK
}