veletrhy2019

IFA Insider
Intergastra 2020

wood-tec 2019

MSV je klíčovým partnerem českého průmyslu

MSV je klíčovým partnerem českého průmyslu

Mezinárodní strojírenský veletrh se v Brně koná už 60 let a o účast je stále velký zájem. Letošní ročník opět ukáže poslední novinky a trendy v oblasti průmyslových technologií, představí fenomén digi ...

Hospodářská zvířata na výstavišti v Brně

Hospodářská zvířata na výstavišti v Brně

V polovině května proběhnou na brněnském výstavišti Mezinárodní veletrh pro živočišnou výrobu ANIMAL TECH, Národní výstava hospodářských zvířat a Národní výstava myslivosti. Zmíněné akce začnou v nedě ...

Národní výstava myslivosti s novou koncepcí

Národní výstava myslivosti s novou koncepcí

V polovině května (12.-15.5.) proběhne na brněnském výstavišti Národní výstava myslivosti souběžně s Mezinárodním veletrhem pro živočišnou výrobu ANIMAL TECH a Národní výstavou hospodářských zvířat. D ...

IFA Insider

pronájmy

zpět

Veletrh Svět reklamy bude letos v novém kabátě

Publikováno: 19.9.2013 12:44

Autor: Omnis Olomouc

Veletrh Svět reklamy bude letos v novém kabátě

Každá firma potřebuje reklamu a marketingovou komunikaci. A v každé firmě je člověk, který za reklamu zodpovídá - vymýšlí strategii, zadává výrobu, připravuje reklamní kampaně. A právě na tyto manažery cílí prezentační veletrh Svět reklamy, který se uskuteční poosmé 24. září 2013 nově v prostorách Wannieck Gallery a o týden později pošesté 1. října 2013 v hotelu Diplomat v Praze.

Svět reklamy inovuje - co je jinak?

Veletrhy se stěhují do větších prostor. V Brně do atraktivního prostoru Wannieck Gallery vedle populárního OC Vaňkovka, v Praze v hotelu Diplomat se rozšíří o další nové výstavní a konferenční prostory.

Osvědčený koncept nízkonákladového networkingového veletrhu pořadatelé ze společnosti Omnis rozšiřují o další téma - souběžně, ale prostorově odděleně se bude konat veletrh personalistiky a zaměstnaneckých výhod Personal & Benefit. Souběh vytváří atraktivní byznys akci, jejíž návštěva je zajímavá jak pro marketéry a personalisty větších firem, tak i svou komplexností pro management a majitele středních a aktivních menších firem.

Posílil se konferenční charakter veletrhů. Připraveny jsou 4 tematické bloky. Různá aktuální a zajímavá témata si návštěvníci namixují podle svých potřeb a preferencí.

Největší změnou připravovaných veletrhů je rozšíření konferenčních aktiv.
Jaká témata letos návštěvníkům nabídnou?

Konferenční aktivity se v předcházejících dvou letech staly opravdu vyhledávanou součástí veletrhů. Letos jsou připraveny čtyři tematické bloky nabité zajímavými tématy a fundovanými přednášejícím.
A témata? Marketing na internetu a sociálních sítích - SEO, sociální sítě, affiliate marketing, e-mailing, mobilní aplikace, e-shopy...

Trendy v marketingu - design služeb, nízkonákladový a guerilla marketing, firma v cloudu...

Signmaking a netradiční reklama na tradičních místech. Pro grafiky tematický blok k otázkám tvorby loga, web vs tisk materiály, právní aspekty dle nového občanského zákoníku.

Za zmínku také stojí doprovodné aktivity souběžně probíhajícího veletrhu personalistiky a zaměstnaneckých výhod Personal & Benefit. Uskuteční se konference o monitoringu Důvěřuj & Prověřuj, Personal café zahrnující program s pestrou nabídkou témat i koučovací zóna.

Konkrétní témata, časový harmonogram i rezervační podmínky lze najít na www.omnis.cz
Proč je výhodný pro návštěvu nebo vystavování na Světě reklamy přelom září a října?

Na podzim se rozbíhá ve firmách příprava marketingových plánů a rozpočtů na rok 2014, případně se ještě ladí plány pro podzimní a vánoční trh. Zářijový termín umožňuje získat nové kontakty a inspiraci a tyto nové podněty zařadit do reklamních strategií. Návštěvníci řeší problém, čím novým v reklamě překvapit, a vystavovatelé zase potřebují být se svými produkty do těchto strategií začleněni.

Proč se veletrh koná na dvou místech?
První dva ročníky veletrhu se konaly v Brně, neboť na Moravě reklamní veletrh několik let chyběl. Návštěvníci brněnského veletrhu byli převážně z Moravy a z Vysočiny, v menší míře z Prahy. Přitom Praha a české kraje představují stejný, ne-li větší potenciál návštěvnosti. Proto pořádáme už šestým rokem Svět reklamy na dvou místech a vystavovatelé i návštěvníci si mohou vybrat podle regionu své působnosti. Většina vystavovatelů volí oba termíny.

Kdo jsou typičtí návštěvníci veletrhu?

Především jsou to marketingoví manažeři firem, ale i veřejných institucí, které ve velkém rozsahu adresně zveme. Převažují aktivní obchodní a výrobní společnosti v oborech vyžadujících vyšší podíl reklamy na nákladech. Významnou skupinou návštěvníků jsou i firmy z reklamní branže hledající své subdodavatele.

Co mi návštěva veletrhu může přinést?
Seznámíte se s horkými novinkami, novými nápady, technologiemi, představí se vám nové firmy se svojí nabídkou, budete mít možnost pohovořit se zástupci médií. Reklama je dynamický obor a pořád se objevují novinky. Přehled o nich získáte nejlépe na veletrhu, na internetu najdete zboží nebo službu jen když víte, co hledat. Výsledkem návštěvy by měla být inspirace, jak obohatit nebo změnit firemní reklamu, a taška prospektů a kontaktů, kde tyto změny zadat či nakoupit. Navíc získáte spousty podnětů, inspirace a nových vědomostí na přenáškách a seminářích.

Jaké jsou otevírací hodiny a jak se na veletrh dostat?

Prezentační veletrh Svět reklamy se koná 24. září 2013 v prostorách Wannieck Gallery v Brně, který se nachází hned vedle OC Vaňkovka a v blízkosti autobusového i vlakového nádraží. O týden později 1. října 2013 se koná Svět reklamy v hotelu Diplomat v Praze 6, který se nachází přímo na stanici metra Dejvická. Právě dopravní komfort pro návštěvníky hrál při volbě místa konání velkou roli. Otevírací hodiny jsou v obou případech od 9 do 17 hodin.

Doprovodný program

http://www.omnis.cz

verze pro tisk >

Další články:

- MSV je klíčovým partnerem českého průmyslu

- Hospodářská zvířata na výstavišti v Brně

- Národní výstava myslivosti s novou koncepcí

- AMB slaví výročí

- První máj ve znamení Krkonošského veletrhu v Trutnově

- AUTOSHOW PRAHA poprvé v Letňanech!

- Reklama, tisk a obaly jdou ruku v ruce

- Výstaviště Flora Olomouc se promění v lázeňskou promenádu

- Čtyři dny plné novinek a zábavy na FOR FAMILY

- Pozvánka na delegační cestu zdarma na veletrh DMEA ve dnech 9. – 10. dubna 2019

- DMEA (conhIT) 9. - 11. dubna 2019

- Jen do konce března sleva na plochu - R+T 2021

- AMB 2020 - přihlášek každý den přibývá

- Symbol stromu propojí expozice jarní Flory Olomouc 2019

- Veletrh STŘECHY PRAHA s absolutním rekordem v návštěvnosti

- FOR BIKES – UŽ 10 LET SPOLU!

- Ostrava je připravena být rájem včelařů

- Víte kam zajít pro inspiraci a nové trendy v bydlení a stavebnictví? Na výstavu STAVÍME, BYDLÍME do Jihlavy!

- Nekonečná dávka inspirace na veletrzích bydlení, designu a zahrad

- ProWein Düsseldorf letos slaví 25 let!

Odborný hamburský veletrh pro elektro, sanitu, vytápění a klimatizaci

Copyright ©2009-2019: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Ortenovo náměstí 2, 170 00 Praha 7
tel.: 266 007 226, 603 230 648
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU

KONTAKT
O PROJEKTU
JAK PUBLIKOVAT A INZEROVAT
PRO PARTNERY

Vyhledávání:

OK
}