arteo_cz

Intergastra 2020

incheba - Pro zobrazení tohoto reklamního prvku potřebujete Flash Player

WeinMesse

 

WEINmesse Berlin - Veletrh ušlechtilých vín startuje již zítra!

Veletrh WEINmesse berlin je největším a nejúspěšnějším veletrhem pro veřejnost v Německu. Od rodinných tradičních vinařství Německa až po obchodníky s mezinárodním portfoliem - veletrh přivádí celý sv ...

<strong>SIMA-SIMAGENA 2019 - ODSTARTUJE UŽ ZA 10 DNÍ</strong>

SIMA-SIMAGENA 2019 - ODSTARTUJE UŽ ZA 10 DNÍ

Za dveřmi jsou SIMA a SIMAGENA – mezinárodní veletrhy zemědělské techniky, lesnické techniky a chovu hospodářských zvířat. V Paříži se na jednom místě sejdou zemědělci a chovatelé z celého světa. Na z ...

INTERNORGA 2019 již za měsíc

INTERNORGA 2019 již za měsíc

Skvělé nápady a inspirace pro úspěch businessu - to je poslání veletrhu INTERNORGA, přední evropské platformy pro stravování a pohostinství. Během pěti dnů od 15. do 19. března 2019 bude INTERNORGA dy ...

avf

eurocis mensi 2019

zpět

Veletrh Svět reklamy bude letos v novém kabátě

Publikováno: 19.9.2013 12:44

Autor: Omnis Olomouc

Veletrh Svět reklamy bude letos v novém kabátě

Každá firma potřebuje reklamu a marketingovou komunikaci. A v každé firmě je člověk, který za reklamu zodpovídá - vymýšlí strategii, zadává výrobu, připravuje reklamní kampaně. A právě na tyto manažery cílí prezentační veletrh Svět reklamy, který se uskuteční poosmé 24. září 2013 nově v prostorách Wannieck Gallery a o týden později pošesté 1. října 2013 v hotelu Diplomat v Praze.

Svět reklamy inovuje - co je jinak?

Veletrhy se stěhují do větších prostor. V Brně do atraktivního prostoru Wannieck Gallery vedle populárního OC Vaňkovka, v Praze v hotelu Diplomat se rozšíří o další nové výstavní a konferenční prostory.

Osvědčený koncept nízkonákladového networkingového veletrhu pořadatelé ze společnosti Omnis rozšiřují o další téma - souběžně, ale prostorově odděleně se bude konat veletrh personalistiky a zaměstnaneckých výhod Personal & Benefit. Souběh vytváří atraktivní byznys akci, jejíž návštěva je zajímavá jak pro marketéry a personalisty větších firem, tak i svou komplexností pro management a majitele středních a aktivních menších firem.

Posílil se konferenční charakter veletrhů. Připraveny jsou 4 tematické bloky. Různá aktuální a zajímavá témata si návštěvníci namixují podle svých potřeb a preferencí.

Největší změnou připravovaných veletrhů je rozšíření konferenčních aktiv.
Jaká témata letos návštěvníkům nabídnou?

Konferenční aktivity se v předcházejících dvou letech staly opravdu vyhledávanou součástí veletrhů. Letos jsou připraveny čtyři tematické bloky nabité zajímavými tématy a fundovanými přednášejícím.
A témata? Marketing na internetu a sociálních sítích - SEO, sociální sítě, affiliate marketing, e-mailing, mobilní aplikace, e-shopy...

Trendy v marketingu - design služeb, nízkonákladový a guerilla marketing, firma v cloudu...

Signmaking a netradiční reklama na tradičních místech. Pro grafiky tematický blok k otázkám tvorby loga, web vs tisk materiály, právní aspekty dle nového občanského zákoníku.

Za zmínku také stojí doprovodné aktivity souběžně probíhajícího veletrhu personalistiky a zaměstnaneckých výhod Personal & Benefit. Uskuteční se konference o monitoringu Důvěřuj & Prověřuj, Personal café zahrnující program s pestrou nabídkou témat i koučovací zóna.

Konkrétní témata, časový harmonogram i rezervační podmínky lze najít na www.omnis.cz
Proč je výhodný pro návštěvu nebo vystavování na Světě reklamy přelom září a října?

Na podzim se rozbíhá ve firmách příprava marketingových plánů a rozpočtů na rok 2014, případně se ještě ladí plány pro podzimní a vánoční trh. Zářijový termín umožňuje získat nové kontakty a inspiraci a tyto nové podněty zařadit do reklamních strategií. Návštěvníci řeší problém, čím novým v reklamě překvapit, a vystavovatelé zase potřebují být se svými produkty do těchto strategií začleněni.

Proč se veletrh koná na dvou místech?
První dva ročníky veletrhu se konaly v Brně, neboť na Moravě reklamní veletrh několik let chyběl. Návštěvníci brněnského veletrhu byli převážně z Moravy a z Vysočiny, v menší míře z Prahy. Přitom Praha a české kraje představují stejný, ne-li větší potenciál návštěvnosti. Proto pořádáme už šestým rokem Svět reklamy na dvou místech a vystavovatelé i návštěvníci si mohou vybrat podle regionu své působnosti. Většina vystavovatelů volí oba termíny.

Kdo jsou typičtí návštěvníci veletrhu?

Především jsou to marketingoví manažeři firem, ale i veřejných institucí, které ve velkém rozsahu adresně zveme. Převažují aktivní obchodní a výrobní společnosti v oborech vyžadujících vyšší podíl reklamy na nákladech. Významnou skupinou návštěvníků jsou i firmy z reklamní branže hledající své subdodavatele.

Co mi návštěva veletrhu může přinést?
Seznámíte se s horkými novinkami, novými nápady, technologiemi, představí se vám nové firmy se svojí nabídkou, budete mít možnost pohovořit se zástupci médií. Reklama je dynamický obor a pořád se objevují novinky. Přehled o nich získáte nejlépe na veletrhu, na internetu najdete zboží nebo službu jen když víte, co hledat. Výsledkem návštěvy by měla být inspirace, jak obohatit nebo změnit firemní reklamu, a taška prospektů a kontaktů, kde tyto změny zadat či nakoupit. Navíc získáte spousty podnětů, inspirace a nových vědomostí na přenáškách a seminářích.

Jaké jsou otevírací hodiny a jak se na veletrh dostat?

Prezentační veletrh Svět reklamy se koná 24. září 2013 v prostorách Wannieck Gallery v Brně, který se nachází hned vedle OC Vaňkovka a v blízkosti autobusového i vlakového nádraží. O týden později 1. října 2013 se koná Svět reklamy v hotelu Diplomat v Praze 6, který se nachází přímo na stanici metra Dejvická. Právě dopravní komfort pro návštěvníky hrál při volbě místa konání velkou roli. Otevírací hodiny jsou v obou případech od 9 do 17 hodin.

Doprovodný program

http://www.omnis.cz

verze pro tisk >

Další články:

- WEINmesse Berlin - Veletrh ušlechtilých vín startuje již zítra!

- SIMA-SIMAGENA 2019 - ODSTARTUJE UŽ ZA 10 DNÍ

- INTERNORGA 2019 již za měsíc

- Zlevněné vstupné na veletrh BUS2BUS v Berlíně 19. - 21. března 2019

- Možnost účasti zdarma na veletrhu BUS2BUS pro startupy 19. - 21. března 2019 (Berlín)

- Výsledky ankety MOTOCYKL ROKU 2019 budou vyhlášeny na veletrhu MOTOSALON

- FOR FISHING číslo 10: Přinese rybářské novinky a přivítá kaprařskou legendu Steva Briggse

- Kdo necestuje, nežije! HOLIDAY WORLD přinese tipy na dovolenou i zajímavé soutěže

- FOR PASIV a FOR WOOD: Jediné veletrhy v Praze na téma nízkoenergetického bydlení

- Vstupenky na veletrh REHAB

- SIMA-SIMAGENA 2019 - Den chovatelů v Paříži

- Představte se na veletrhu INNOPROM v Jekatěrinburgu

- Veletrh STŘECHY PRAHA nově s Festivalem dřeva a nářadí

- Sbírkové skleníky na Floře budou od února opět přístupné veřejnosti

- Pozvánka na veletrh BIOFACH 2019

- Nejvýznamnější veletrh se zaměřením na protipožární prevenci již za tři týdny.

- Na veletrhu SVATBA splníme vaše sny

- Start-up Day na Fruit Logistica 2019

- IFA Global Markets 8. - 11. září 2019, Berlín

- ITB Buyers Circle - exkluzivní klub pro nejvýznamnější nákupčí světa

prowein2019

Copyright ©2009-2019: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Ortenovo náměstí 2, 170 00 Praha 7
tel.: 266 007 226, 603 230 648
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU

KONTAKT
O PROJEKTU
JAK PUBLIKOVAT A INZEROVAT
PRO PARTNERY

Vyhledávání:

OK
}