arteo_cz

Sensor+test
newcast

IFA

FRUIT LOGISTICA - Berlín

FRUIT LOGISTICA - Berlín

Mezinárodní veletrh obchodu s čerstvým ovocem a zeleninou se koná 05.02.–07.02.2020

MSV 2019 se zaměřuje za digitalizaci výroby

MSV 2019 se zaměřuje za digitalizaci výroby

Šedesátý první ročník Mezinárodního strojírenského veletrhu v Brně opět ukáže poslední novinky a trendy v oblasti průmyslových technologií, představí fenomén digitální továrny a nově otevře diskusi k ...

Oficiální účast českých firem na veletrhu NEWCAST v Düsseldorfu

Oficiální účast českých firem na veletrhu NEWCAST v Düsseldorfu

Mezinárodní veletrh NEWCAST tvoří společně s veletrhy GIFA, METEC a THERMPROCESS čtveřici silných mezinárodních metalurgických veletrhů, které pořádá Messe Düsseldorf jednou za 4 roky. Tento rok se k ...

AEE

Veletržní společnost Karlsruhe

zpět

BrauBeviale 2014: Dobré rozhovory - Dobré obchody

Publikováno: 11.12.2013 00:00

Autor: Norimberské veletrhy

BrauBeviale 2014: Dobré rozhovory -  Dobré obchody

V polovině padesátky má člověk dvě možnosti: buď prožívat (pozdní) krizi středního věku, nebo to ještě pořádně roztočit, šikovně zdůraznit svoje přednosti novým oděním a šarmantně přesvědčit svými zkušenostmi a nečekanými nápady. „Veletrh BrauBeviale (*1957) se rozhodl“, ujišťuje Andrea Kalrait, nová vedoucí projektu. „Důkladně jsme přepracovali koncepci veletrhu i rámcový program. Samozřejmě spoléháme na uznávanou kompetenci BrauBeviale, který bude v roce 2014 celosvětově nejdůležitějším veletrhem investičních celků pro výrobu nápojů – včetně celé řady novinek.“ Ta první je očividná: vkusně, v přírodních zelených odstínech veletrh upoutá a přesvědčí v době od 11. do 13. listopadu v Norimberku rozsáhlou nabídkou zhruba 1 300 vystavovatelů surovin, technologií, logistiky a marketingových řešení svých cca 33 000 návštěvníků připravených investovat.

Jenom nová barevná koncepce – to by bylo určitě příliš málo pro mladý tým a vedoucí projektu, která je v této funkci sice nová, ale s veletrhem BrauBeviale v těsném odborném spojení bezmála dvě desítky let. „Pro nás a naše zákazníky je BrauBeviale jakýmsi ‚stolem stálých hostů‘, na který se člověk těší. V příjemné atmosféře se tu scházejí přátelé a obchodní partneři, aby si kolegiálně vyměňovali poznatky, diskutovali otázky a třeba již společně pracovali na možných řešeních. Po těchto dobrých rozhovorech následují dobré obchody“, vysvětluje Andrea Kalrait. „Dříve než jsme se začali zabývat vnějším vzhledem, podívali jsme se samozřejmě na ‚vnitřní hodnoty‘. Kompletně jsme přepracovali nomenklaturu, v některých částech jsme ji doplnili a důsledně jsme ji uspořádali podle procesního řetězce výroby nápojů. To se také odráží v členění devíti výstavních hal. BrauBeviale si však zachová svoji kompaktnost, je to veletrh krátkých vzdáleností.“

Vystavovatelé: Vítání jsou vůdci světového trhu i nováčci

V roce 2012 bylo na straně vystavovatelů zastoupeno 50 zemí, přičemž přední místa zaujímaly firmy z Německa (přes 700), Itálie, Velké Británie, České republiky, Rakouska, Nizozemska, Švýcarska a Belgie – mezi nimi světově známí stálí hosté, stejně jako začínající vystavovatelé. Ti všichni si na veletrhu BrauBeviale cení optimálního poměru mezi náklady a užitkem: Díky příjemně krátké době trvání pouhých tří dnů se náklady drží v rozumných mezích. Výhodné vstupní ceny za plochu do 36 m² zaručují zejména malým a středním podnikům úspěch na veletrhu při dostupných nákladech na účast.

97 % vystavovatelů (45 % zahraničních) na veletrhu BrauBeviale 2012 oslovilo svoje nejdůležitější cílové skupiny, 92 % hodnotilo celkovou úspěšnost své účasti na veletrhu pozitivně, jak dokládají výsledky dotazování nezávislého institutu. Aby to tak zůstalo i v roce 2014 a následujících letech, byla zjednodušena nejen cenová struktura. Jasněji a přehledněji – tak zní deviza i pokud se týká restrukturalizace odborné nabídky kolem procesního řetězce výroby nápojů:

Suroviny

  • Suroviny a nápoje jako surovina


Technologie
  • Stroje a zařízení pro výrobu, plnění a balení nápojů

  • Obalové materiály, obalové a pomocné prostředky, uzavírací systémy

  • Automatizace a IT

  • Vybavení provozů a laboratoří, provozní a pomocné látky, zušlechťování piva

  • Energetická zařízení, zařízení pro stlačený vzduch/plyny, bezpečnost práce, životní prostředí


Logistika
  • Vozidla, nakládací technika, skladové systémy, transportní zařízení


Marketing
  • Prodej a gastronomická zařízení

  • Služby, instituty, výzkum, média


Rámcový program: přidaná odborná hodnota + emocionální zážitek

Trendovním tématem veletrhu BrauBeviale 2014 je kreativní pivní kultura. Proč? Protože pivo je u nás doma. Protože právě ve varných kotlích středně velkých pivovarů kvasí počátky této kreativní pivní kultury, které inspirují experimentující řemeslné pivovary (Craft Brewer) v USA k nevšedním pivním kreacím. Hybnou silou trendovního tématu je samozřejmě soutěž European Beer Star Award, která má od roku 2004 svůj veletržní domov na BrauBeviale. European Beer Star Award, která se zrodila ze společné iniciativy Soukromých bavorských pivovarů (Private Brauereien Bayern), odborného garanta veletrhu, německého a evropského zastřešujícího svazu, se vyvinula v největší soutěž piv Evropy. V roce 2013 se přísnému úsudku poroty podrobilo více než 1 500 řemeslně vyrobených piv z celého světa. Návštěvníci mohou tradičně v první den veletrhu ochutnat piva vyznamenaná zlatou medailí a volit svoje oblíbené –Consumers’ Favourite 2014, které pak bude oceněno zlatem, stříbrem a bronzem.

Aby pivovarníci neměli nouzi o dobré nápady, poskytne důležité podněty sympozium „European MicroBrew Symposium– trh, trendy a technologie“, konané den před veletrhem. Již potřetí pořádá společnost NürnbergMesse ve spolupráci s Výzkumným a vzdělávacím ústavem pivovarnictví (VLB), Berlín, tuto oblíbenou vzdělávací akci pro jednatele, majitele, technické ředitele a sládky evropských minipivovarů a hostinských pivovarů, jakož i představitele dodavatelského průmyslu. Hlavními tématy jsou technika a technologie se zaměřením na minipivovary a vývoj trhu v segmentu řemeslného pivovarnictví v rámci Evropy. Konferenčním jazykem je angličtina.

Další informace k trendovnímu témaru „Kreativní pivní kultura“ lze získat mj. v Craft Beer Lounge, na přehlídce vystavovatelů Aussteller Parcours se speciálními řešeními pro kreativní pivovarníky nebo ve Fóru inspirace, inovace & výměna. Efektně řešené fórum umístěné uprostřed veletržního dění organizují četní partneři z oboru. Přednášky, workshopy a diskusní kola k celému spektru nabídky veletrhu zvou k posezení, poslechu a debatování – například o prezentovaných novinkách nebo pracovních příležitostech v nápojovém a dodavatelském průmyslu. Vítáni jsou i ti, kdo si jen chtějí na chvíli oddychnout během krátké přestávky na kávu nebo občerstvení. Na takovém veletrhu jakým je BrauBeviale se samozřejmě o nápojích nejen debatuje. Degustace nejrůznějších alkoholických a nealkoholických specialit zaručují požitek pro všechny smysly.

Poprvé bude na veletrhu BrauBeviale představena tržně orientovaná koncepce PETnology „connecting comPETence“ s PETarénou a Packaging Wall of Excellence. V rámci této akce budou firmy prezentovat rozmanitou paletu svých produktů a výkonů v oblasti PET. PETaréna slouží jako kontaktní místo všech, kdo se podílejí na hodnotovém řetězci PET: výrobci strojů se sejdou se zástupci plníren, vývojáři obalů mohou přesvědčit majitele značek, dodavatelé získají zákazníky. Úvod tvoří dvoudenní mezinárodní PETnology kongres, který se bude konat bezprostředně před veletrhem.

Vítaným hostem veletrhu BrauBeviale bude v roce 2014 opět mezinárodně vypsaná Německá cena za obal roku – Deutscher Verpackungspreis. Ta nejinovativnější řešení z více než 200 očekávaných přihlášek z oblasti etiket, uzávěrů a jiných pomocných obalových prostředků, displejů, prodejních,promočních, dopravních a logistických obalů i balicích strojů se vyznamenávají na veletrhu BrauBeviale. Aktuální rámcový program veletrhu BrauBeviale je průběžně doplňován na:www.brau-beviale.de/programme

Návštěvníci: ochotní investovat, vysoce kvalifikovaní, mezinárodní

Odborní návštěvníci BrauBeviale, kterých bylo naposledy 32 810, přicházejí z řad technického a obchodního managementu evropského nápojového průmyslu, tedy z těchto oblastí:

  • pivovary a sladovny

  • podniky zabývající se výrobou a plněním nealkoholických nápojů

  • mlékárny

  • vinné a sektové sklepy, podniky vyrábějící lihoviny

  • hotelnictví a pohostinství

  • specializované nápojové maloobchody a velkoobchody

  • inženýrské a projektové kanceláře


V roce 2012 přicestovalo 38 % návštěvníků veletrhu ze zahraničí, především z České republiky, Švýcarska, Belgie, Itálie, Nizozemska, Rakouska, Ruska, Velké Británie a Francie. Neuvěřitelných 97 % odborníků bylo s nabídkou veletrhu spokojeno. Typický návštěvník veletrhu BrauBeviale je muž (85 %) a téměř ze dvou třetin takříkajíc „recidivista“. Veletrh navštěvuje pravidelně, aby se na něm informoval o novinkách, které také chce aplikovat ve svém podniku. Výměna zkušeností, péče o stávající obchodní kontakty a navazování nových, další vzdělávání, orientace na trhu, příprava investičních rozhodnutí a uzavírání obchodů jsou pro něj zvlášť důležité aspekty. Přitom mu přijde k dobru další z jeho typických vlastností: Je vysoce kvalifikovaný a na 88 % zapojen do rozhodování o investicích. Včasné plánování je pro něj nezbytné. Zde proto všechny termíny triády BrauBeviale:

BrauBeviale 2014: 11.–13. listopadu
BrauBeviale 2015: 10.–12. listopadu
BrauBeviale 2016: 8.–10. listopadu


O skupině NürnbergMesse Group

Společnost NürnbergMesse se řadí k patnácti největším veletržním společnostem světa a v Evropě patří k první desítce. Její portfolio zahrnuje kolem 120 národních a mezinárodních odborných veletrhů a kongresů, jakož i zhruba 40 dotovaných společných firemních expozic konajících se jak v Norimberku, tak i jinde ve světě. Kolem 30 000 vystavovatelů (mezinárodní podíl 39 %) a až 1,4 milionu návštěvníků (mezinárodní podíl odborných návštěvníků činí 22 %) se ročně zúčastní vlastních, partnerských a hostujících akcí skupiny NürnbergMesse Group, která má dceřiné společnosti v Číně, Severní Americe, Brazílii, Itálii a nyní také v Indii. Kromě toho skupina NürnbergMesse Group udržuje síť přibližně 50 zastoupení, která působí v cca 100 zemích.

http://www.brau-beviale.de

České zastoupení NürnbergMesse

verze pro tisk >

Další články:

- FRUIT LOGISTICA - Berlín

- MSV 2019 se zaměřuje za digitalizaci výroby

- Oficiální účast českých firem na veletrhu NEWCAST v Düsseldorfu

- V pátek startuje na brněnském výstavišti největší tuzemská LAN párty s více jak 500 hráči

- Mezinárodní veletrh marketingu ovoce a zeleniny ASIA FRUIT LOGISTICA

- CE WEEK - Meeting maloobchodníků spotřební elektroniky (12. - 13. 06., New York City)

- Veletrh FIHAV 2019 na Kubě opět s českou oficiální účastí

- Moravia Sport Expo přivítá na tisíce elitních a nadšených běžců.

- India Water Week se uskuteční v září v Dillí

- Pozvánka - The Warsaw Humanitarian Expo 2019 (WHE2019)

- FOR ARCH 2019 zaostří na chytrá města i na bezpečnost, důležitý prvek kvality života

- Biotechnology and Green Technology Expo v Tchaj-nanu

- bautec - veletrh stavebnictví a stavební techniky - sleva v případě včasného přihlášení

- Frýdecko-Místecký veletrh zaplní Halu Polárka

- IFA NEXT: The Edge of Innovation

- Volné vstupenky na veletrh REHAB

- Beviale Moscow 2020 na novém výstavišti

- FachPack 2019 – plocha téměř vyprodan

- Jarní Flora nadchla. Navštívilo ji přes 65 000 návštěvníků

- Ideální čas přihlásit se na veletrh FOR ARCH. Konec 2. uzávěrky se blíží!

Messe Karlsruhe

Copyright ©2009-2019: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Ortenovo náměstí 2, 170 00 Praha 7
tel.: 266 007 226, 603 230 648
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU

KONTAKT
O PROJEKTU
JAK PUBLIKOVAT A INZEROVAT
PRO PARTNERY

Vyhledávání:

OK
}