arteo_cz

Nufam
thermprocess

IT-TRANS: IT řešení pro veřejnou dopravu

 

Slovenská kooperační burza Nitra 2019

Slovenská agentura pro rozvoj investic a obchodu (SARIO) zve české firmy na Slovenskou kooperační burzu Nitra 2019, která se koná v Nitře 22. května 2019 v rámci Mezinárodního strojírenského veletrhu ...

Jarní etapa výstavy FLORA OLOMOUC klepe na dveře

Jarní etapa výstavy FLORA OLOMOUC klepe na dveře

Hra světla a stínu, ve které se prolne půvab jarních květin s křehkou krásou skla. Strom jako symbol života a plynutí času… Květinová výstava Flora Olomouc 2019 ve dnech 25. – 28. dubna, zve na nevšed ...

MSV je klíčovým partnerem českého průmyslu

MSV je klíčovým partnerem českého průmyslu

Mezinárodní strojírenský veletrh se v Brně koná už 60 let a o účast je stále velký zájem. Letošní ročník opět ukáže poslední novinky a trendy v oblasti průmyslových technologií, představí fenomén digi ...

Veletržní společnost Karlsruhe

MES EXPO

zpět

BrauBeviale 2014: Dobré rozhovory - Dobré obchody

Publikováno: 11.12.2013 00:00

Autor: Norimberské veletrhy

BrauBeviale 2014: Dobré rozhovory -  Dobré obchody

V polovině padesátky má člověk dvě možnosti: buď prožívat (pozdní) krizi středního věku, nebo to ještě pořádně roztočit, šikovně zdůraznit svoje přednosti novým oděním a šarmantně přesvědčit svými zkušenostmi a nečekanými nápady. „Veletrh BrauBeviale (*1957) se rozhodl“, ujišťuje Andrea Kalrait, nová vedoucí projektu. „Důkladně jsme přepracovali koncepci veletrhu i rámcový program. Samozřejmě spoléháme na uznávanou kompetenci BrauBeviale, který bude v roce 2014 celosvětově nejdůležitějším veletrhem investičních celků pro výrobu nápojů – včetně celé řady novinek.“ Ta první je očividná: vkusně, v přírodních zelených odstínech veletrh upoutá a přesvědčí v době od 11. do 13. listopadu v Norimberku rozsáhlou nabídkou zhruba 1 300 vystavovatelů surovin, technologií, logistiky a marketingových řešení svých cca 33 000 návštěvníků připravených investovat.

Jenom nová barevná koncepce – to by bylo určitě příliš málo pro mladý tým a vedoucí projektu, která je v této funkci sice nová, ale s veletrhem BrauBeviale v těsném odborném spojení bezmála dvě desítky let. „Pro nás a naše zákazníky je BrauBeviale jakýmsi ‚stolem stálých hostů‘, na který se člověk těší. V příjemné atmosféře se tu scházejí přátelé a obchodní partneři, aby si kolegiálně vyměňovali poznatky, diskutovali otázky a třeba již společně pracovali na možných řešeních. Po těchto dobrých rozhovorech následují dobré obchody“, vysvětluje Andrea Kalrait. „Dříve než jsme se začali zabývat vnějším vzhledem, podívali jsme se samozřejmě na ‚vnitřní hodnoty‘. Kompletně jsme přepracovali nomenklaturu, v některých částech jsme ji doplnili a důsledně jsme ji uspořádali podle procesního řetězce výroby nápojů. To se také odráží v členění devíti výstavních hal. BrauBeviale si však zachová svoji kompaktnost, je to veletrh krátkých vzdáleností.“

Vystavovatelé: Vítání jsou vůdci světového trhu i nováčci

V roce 2012 bylo na straně vystavovatelů zastoupeno 50 zemí, přičemž přední místa zaujímaly firmy z Německa (přes 700), Itálie, Velké Británie, České republiky, Rakouska, Nizozemska, Švýcarska a Belgie – mezi nimi světově známí stálí hosté, stejně jako začínající vystavovatelé. Ti všichni si na veletrhu BrauBeviale cení optimálního poměru mezi náklady a užitkem: Díky příjemně krátké době trvání pouhých tří dnů se náklady drží v rozumných mezích. Výhodné vstupní ceny za plochu do 36 m² zaručují zejména malým a středním podnikům úspěch na veletrhu při dostupných nákladech na účast.

97 % vystavovatelů (45 % zahraničních) na veletrhu BrauBeviale 2012 oslovilo svoje nejdůležitější cílové skupiny, 92 % hodnotilo celkovou úspěšnost své účasti na veletrhu pozitivně, jak dokládají výsledky dotazování nezávislého institutu. Aby to tak zůstalo i v roce 2014 a následujících letech, byla zjednodušena nejen cenová struktura. Jasněji a přehledněji – tak zní deviza i pokud se týká restrukturalizace odborné nabídky kolem procesního řetězce výroby nápojů:

Suroviny

  • Suroviny a nápoje jako surovina


Technologie
  • Stroje a zařízení pro výrobu, plnění a balení nápojů

  • Obalové materiály, obalové a pomocné prostředky, uzavírací systémy

  • Automatizace a IT

  • Vybavení provozů a laboratoří, provozní a pomocné látky, zušlechťování piva

  • Energetická zařízení, zařízení pro stlačený vzduch/plyny, bezpečnost práce, životní prostředí


Logistika
  • Vozidla, nakládací technika, skladové systémy, transportní zařízení


Marketing
  • Prodej a gastronomická zařízení

  • Služby, instituty, výzkum, média


Rámcový program: přidaná odborná hodnota + emocionální zážitek

Trendovním tématem veletrhu BrauBeviale 2014 je kreativní pivní kultura. Proč? Protože pivo je u nás doma. Protože právě ve varných kotlích středně velkých pivovarů kvasí počátky této kreativní pivní kultury, které inspirují experimentující řemeslné pivovary (Craft Brewer) v USA k nevšedním pivním kreacím. Hybnou silou trendovního tématu je samozřejmě soutěž European Beer Star Award, která má od roku 2004 svůj veletržní domov na BrauBeviale. European Beer Star Award, která se zrodila ze společné iniciativy Soukromých bavorských pivovarů (Private Brauereien Bayern), odborného garanta veletrhu, německého a evropského zastřešujícího svazu, se vyvinula v největší soutěž piv Evropy. V roce 2013 se přísnému úsudku poroty podrobilo více než 1 500 řemeslně vyrobených piv z celého světa. Návštěvníci mohou tradičně v první den veletrhu ochutnat piva vyznamenaná zlatou medailí a volit svoje oblíbené –Consumers’ Favourite 2014, které pak bude oceněno zlatem, stříbrem a bronzem.

Aby pivovarníci neměli nouzi o dobré nápady, poskytne důležité podněty sympozium „European MicroBrew Symposium– trh, trendy a technologie“, konané den před veletrhem. Již potřetí pořádá společnost NürnbergMesse ve spolupráci s Výzkumným a vzdělávacím ústavem pivovarnictví (VLB), Berlín, tuto oblíbenou vzdělávací akci pro jednatele, majitele, technické ředitele a sládky evropských minipivovarů a hostinských pivovarů, jakož i představitele dodavatelského průmyslu. Hlavními tématy jsou technika a technologie se zaměřením na minipivovary a vývoj trhu v segmentu řemeslného pivovarnictví v rámci Evropy. Konferenčním jazykem je angličtina.

Další informace k trendovnímu témaru „Kreativní pivní kultura“ lze získat mj. v Craft Beer Lounge, na přehlídce vystavovatelů Aussteller Parcours se speciálními řešeními pro kreativní pivovarníky nebo ve Fóru inspirace, inovace & výměna. Efektně řešené fórum umístěné uprostřed veletržního dění organizují četní partneři z oboru. Přednášky, workshopy a diskusní kola k celému spektru nabídky veletrhu zvou k posezení, poslechu a debatování – například o prezentovaných novinkách nebo pracovních příležitostech v nápojovém a dodavatelském průmyslu. Vítáni jsou i ti, kdo si jen chtějí na chvíli oddychnout během krátké přestávky na kávu nebo občerstvení. Na takovém veletrhu jakým je BrauBeviale se samozřejmě o nápojích nejen debatuje. Degustace nejrůznějších alkoholických a nealkoholických specialit zaručují požitek pro všechny smysly.

Poprvé bude na veletrhu BrauBeviale představena tržně orientovaná koncepce PETnology „connecting comPETence“ s PETarénou a Packaging Wall of Excellence. V rámci této akce budou firmy prezentovat rozmanitou paletu svých produktů a výkonů v oblasti PET. PETaréna slouží jako kontaktní místo všech, kdo se podílejí na hodnotovém řetězci PET: výrobci strojů se sejdou se zástupci plníren, vývojáři obalů mohou přesvědčit majitele značek, dodavatelé získají zákazníky. Úvod tvoří dvoudenní mezinárodní PETnology kongres, který se bude konat bezprostředně před veletrhem.

Vítaným hostem veletrhu BrauBeviale bude v roce 2014 opět mezinárodně vypsaná Německá cena za obal roku – Deutscher Verpackungspreis. Ta nejinovativnější řešení z více než 200 očekávaných přihlášek z oblasti etiket, uzávěrů a jiných pomocných obalových prostředků, displejů, prodejních,promočních, dopravních a logistických obalů i balicích strojů se vyznamenávají na veletrhu BrauBeviale. Aktuální rámcový program veletrhu BrauBeviale je průběžně doplňován na:www.brau-beviale.de/programme

Návštěvníci: ochotní investovat, vysoce kvalifikovaní, mezinárodní

Odborní návštěvníci BrauBeviale, kterých bylo naposledy 32 810, přicházejí z řad technického a obchodního managementu evropského nápojového průmyslu, tedy z těchto oblastí:

  • pivovary a sladovny

  • podniky zabývající se výrobou a plněním nealkoholických nápojů

  • mlékárny

  • vinné a sektové sklepy, podniky vyrábějící lihoviny

  • hotelnictví a pohostinství

  • specializované nápojové maloobchody a velkoobchody

  • inženýrské a projektové kanceláře


V roce 2012 přicestovalo 38 % návštěvníků veletrhu ze zahraničí, především z České republiky, Švýcarska, Belgie, Itálie, Nizozemska, Rakouska, Ruska, Velké Británie a Francie. Neuvěřitelných 97 % odborníků bylo s nabídkou veletrhu spokojeno. Typický návštěvník veletrhu BrauBeviale je muž (85 %) a téměř ze dvou třetin takříkajíc „recidivista“. Veletrh navštěvuje pravidelně, aby se na něm informoval o novinkách, které také chce aplikovat ve svém podniku. Výměna zkušeností, péče o stávající obchodní kontakty a navazování nových, další vzdělávání, orientace na trhu, příprava investičních rozhodnutí a uzavírání obchodů jsou pro něj zvlášť důležité aspekty. Přitom mu přijde k dobru další z jeho typických vlastností: Je vysoce kvalifikovaný a na 88 % zapojen do rozhodování o investicích. Včasné plánování je pro něj nezbytné. Zde proto všechny termíny triády BrauBeviale:

BrauBeviale 2014: 11.–13. listopadu
BrauBeviale 2015: 10.–12. listopadu
BrauBeviale 2016: 8.–10. listopadu


O skupině NürnbergMesse Group

Společnost NürnbergMesse se řadí k patnácti největším veletržním společnostem světa a v Evropě patří k první desítce. Její portfolio zahrnuje kolem 120 národních a mezinárodních odborných veletrhů a kongresů, jakož i zhruba 40 dotovaných společných firemních expozic konajících se jak v Norimberku, tak i jinde ve světě. Kolem 30 000 vystavovatelů (mezinárodní podíl 39 %) a až 1,4 milionu návštěvníků (mezinárodní podíl odborných návštěvníků činí 22 %) se ročně zúčastní vlastních, partnerských a hostujících akcí skupiny NürnbergMesse Group, která má dceřiné společnosti v Číně, Severní Americe, Brazílii, Itálii a nyní také v Indii. Kromě toho skupina NürnbergMesse Group udržuje síť přibližně 50 zastoupení, která působí v cca 100 zemích.

http://www.brau-beviale.de

České zastoupení NürnbergMesse

verze pro tisk >

Další články:

- Slovenská kooperační burza Nitra 2019

- Jarní etapa výstavy FLORA OLOMOUC klepe na dveře

- MSV je klíčovým partnerem českého průmyslu

- Hospodářská zvířata na výstavišti v Brně

- Národní výstava myslivosti s novou koncepcí

- AMB slaví výročí

- První máj ve znamení Krkonošského veletrhu v Trutnově

- AUTOSHOW PRAHA poprvé v Letňanech!

- Reklama, tisk a obaly jdou ruku v ruce

- Výstaviště Flora Olomouc se promění v lázeňskou promenádu

- Čtyři dny plné novinek a zábavy na FOR FAMILY

- Pozvánka na delegační cestu zdarma na veletrh DMEA ve dnech 9. – 10. dubna 2019

- DMEA (conhIT) 9. - 11. dubna 2019

- Jen do konce března sleva na plochu - R+T 2021

- AMB 2020 - přihlášek každý den přibývá

- Symbol stromu propojí expozice jarní Flory Olomouc 2019

- Veletrh STŘECHY PRAHA s absolutním rekordem v návštěvnosti

- FOR BIKES – UŽ 10 LET SPOLU!

- Ostrava je připravena být rájem včelařů

- Víte kam zajít pro inspiraci a nové trendy v bydlení a stavebnictví? Na výstavu STAVÍME, BYDLÍME do Jihlavy!

Brau Beviale

Copyright ©2009-2019: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Ortenovo náměstí 2, 170 00 Praha 7
tel.: 266 007 226, 603 230 648
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU

KONTAKT
O PROJEKTU
JAK PUBLIKOVAT A INZEROVAT
PRO PARTNERY

Vyhledávání:

OK
}