Learntec

AEE
avf

veletrhy2019

 

Slovenská kooperační burza Nitra 2019

Slovenská agentura pro rozvoj investic a obchodu (SARIO) zve české firmy na Slovenskou kooperační burzu Nitra 2019, která se koná v Nitře 22. května 2019 v rámci Mezinárodního strojírenského veletrhu ...

Jarní etapa výstavy FLORA OLOMOUC klepe na dveře

Jarní etapa výstavy FLORA OLOMOUC klepe na dveře

Hra světla a stínu, ve které se prolne půvab jarních květin s křehkou krásou skla. Strom jako symbol života a plynutí času… Květinová výstava Flora Olomouc 2019 ve dnech 25. – 28. dubna, zve na nevšed ...

MSV je klíčovým partnerem českého průmyslu

MSV je klíčovým partnerem českého průmyslu

Mezinárodní strojírenský veletrh se v Brně koná už 60 let a o účast je stále velký zájem. Letošní ročník opět ukáže poslední novinky a trendy v oblasti průmyslových technologií, představí fenomén digi ...

LEARNTEC

IT-TRANS: IT řešení pro veřejnou dopravu

zpět

BrauBeviale 2014: Uprostřed sjednocené Evropy

Publikováno: 26.7.2014 21:35

Autor: Norimberské veletrhy

BrauBeviale 2014: Uprostřed sjednocené Evropy

BrauBeviale během několika málo let získal nové postavení: z odborného veletrhu oslovujícího převážně německé pivovarnictví se stal – v letošním roce celosvětově nejdůležitější –veletrh investičních celků pro nápojový průmysl. Bude se konat v době od 11. do 13. listopadu v norimberském veletržním centru a zúčastní se jej zhruba 1 300 vystavovatelů a přibližně 33 000 odborných návštěvníků.

„BrauBeviale silně profitoval z otevření východoevropských trhů. Nabídka je rozsáhlejší a veletrh získal mnohem mezinárodnější charakter“, popisuje vývoj posledních let Andrea Kalrait, vedoucí projektu BrauBeviale veletržní společnosti NürnbergMesse. V roce 1989 činil počet vystavovatelů 559, z toho 10 procent zahraničních, v roce 2012 jich bylo 1 284 (45 procent zahraničních). Podobně to vypadá na straně návštěvníků: v roce 1989 jich na veletrh zavítalo 15 189 (10 procent zahraničních) a v roce 2012 již 32 810 (38 procent zahraničních). „Mezi první desítkou našich zemí zaujímá přední místo Česká republika. Máme radost, že do Norimberku pravidelně přijíždí také mnoho vystavovatelů a návštěvníků z Ruska, kteří se na BrauBeviale cítí velmi dobře“, říká Andrea Kalrait. Dlouhodobě klesající spotřeba piva v západní Evropě a znalost souvislosti mezi stoupajícím hrubým národním produktem a rostoucí spotřebou nápojů na těchto rozvíjejících se trzích byly důvody, proč byli pivovarníci mezi prvními investory na těchto trzích. Jejich cíl: dobývat nové trhy a hájit či zlepšovat svoje dosavadní postavení vůči soutěžitelům.

Střední a východní Evropa: trh pro inovativní produkty

Očividně se za pouhých 25 let podařilo rozvinout mnoho pivních trhů střední a východní Evropy do fáze zralosti, to znamená zavést cenovou strukturu, která zahrnuje všechny segmenty – cenově výhodné, regionální, národní, prémiové a mezinárodní prémiové značky –jak je známe ze západoevropských zemí. Spotřebitelé nyní mohou i na těcho trzích volit ze široké nabídky nápojů. A nejen to: Zdá se, že mezinárodní pivovarské koncerny dávají těmto trhům přednost před západoevropskými, pokud jde o to uvést na trh inovativní výrobky. Je nasnadě myšlenka, že multinárodní pivovary předpokládají u spotřebitelů ve střední a východní Evropě větší ochotu zkoušet nové nápoje než u svých zákazníků v jiných částech Evropy. To dokládají například prodejní čísla míchaného pivního nápoje Radler: V letech 2006 až 2013 stoupl jeho odbyt ve střední a východní Evropě z 66.000 na 2,9 mil. hl, zatímco v západní Evropě se vyšplhal jenom z 5,2 na 6,3 mil. hl (odhady společnosti Canadean).

PET – trend ve střední a východní Evropě i na BrauBeviale 2014

Zdá se, že spotřebitelé ve střední a východní Evropě mají otevřenější postoj také k obalovým inovacím. Dobře známým příkladem je použití PET materiálu jako obalu na pivo. Od roku 1999 do roku 2013 stoupl odbyt piva v PET obalech v západní Evropě z 402.000 na 6,1 mil. hl. Ve střední a východní Evropě naproti tomu ve stejném období vystřelil z 3,5 mil. hl. na 85 mil. hl (odhady společnosti Canadean). Největším trhem piva v PET obalech je v současné době bez pochyby ruský trh, kde se téměř polovina všeho piva plní do PET obalů. Tematický komplex PET prezentuje i veletrh BrauBeviale svým 33 000 odborným návštěvníkům jako stěžejní téma. PET není jen trendem pro velké koncerny, ale nabízí atraktivní řešení i středně velkým podnikům – to jasně ukazuje PET@BrauBeviale. Zde se diskutují aktuální trendy v nápojovém a obalovém PET průmyslu. V roce 2014 bude poprvé představena tržně orientovaná koncepce PETnology „connecting comPETence“ s PETarénou a Packaging Wall of Excellence. V rámci této akce firmy předvedou pestrou nabídku svých produktů a výkonů v oblasti PET. Ať už výrobci strojů, plnírny, vývojáři obalů nebo dodavatelé – PETaréna bude sloužit jako informativní kontaktní místo všech, kdo se podílejí na hodnotovém řetězci PET. Úvod bude tvořit dvoudenní mezinárodní PETnology kongres, který se bude konat bezprostředně před zahájením veletrhu, ve dnech 10. a 11. listopadu. Toto speciální téma doplní etapová stezka vystavovatelů, která bude po celém veletrhu upozorňovat na PET řešení zúčastněných vystavovatelů.
www.brau-beviale.de/en/pet

Evropský trh piva – kreativní pivní kultura se postará o zpestření

Evropa jako celek je stále ještě s odstupem druhým celosvětově největším trhem piva za Asií. Podle odhadů japonského poskytovatele finančních služeb Nomura však bude spotřeba piva v Evropě v příštích letech stoupat jen mírně: ze 498 mil. hl. v roce 2012 na 509 mil. hl v roce 2017. V jiných regionech se předpovídá mnohem větší růst: v Latinské Americe (2,3 procenta ročně), Asii (3,4 procenta) a Africe (4,2 procenta). Nicméně evropský trh piva je čilejší než kdy dřív. Řemeslně vařená piva a různé pivní speciality stále více nabývají na významu. Počet evropských minipivovarů ustavičně stoupá: v Itálii (>400), ve Švýcarsku (>400), ve Francii (>100) a Velké Británii (>1.000), v Norsku (>40), v Polsku (<100) a Česku (>200). V Německu lze přes 90 procent z celkového počtu více než 1 300 pivovarů označit za řemeslné pivovary. Už to je důvodem proč etablovat kreativní pivní kulturu na veletrhu BrauBeviale jako trendovní téma. Počínaje cenou European Beer Star Award přes inspirativní odborné přednášky až po Craft Beer Corner budou mít odborní návštěvníci dostatek příležitostí k prohloubení tohoto tématu.
www.brau-beviale.de/trends

O veletrhu BrauBeviale: Dobré rozhovory. Dobré obchody.

BrauBeviale je v roce 2014 celosvětově nejdůležitějším veletrhem investičních celků pro nápojový průmysl. V době od 11. do 13. listopadu bude na norimberském výstavišti prezentovat kolem 1 300 vystavovatelů (2012: 45 % zahraničních) bohatou nabídku hodnotných surovin pro výrobu nápojů, inovativních technologií, efektivní logistiky a svěžích marketingových nápadů. Očekávaných 33 000 návštěvníků (2012: 38 % zahraničních) přichází z řad technického a ekonomického managementu evropského nápojářství. Odborníci z pivovarů a sladoven, sklepů, lihovarů, mlékáren, specialisté z podniků vyrábějících nealkoholické nápoje, z hotelnictví a pohostinství, specializovaného nápojového maloobchodu a velkoobchodu, jakož i inženýrských a projektových kanceláří jsou vysoce kvalifikovaní, na 88 % zapojení do investičního rozhodování (výsledky dotazování nezávislého institutu z roku 2012). Oblíbený veletržní mix spojující profesionální prezentaci a osobní kontakty v rodinné atmosféře přesvědčí mj. přijatelnou nákladovostí, vysokou efektivitou tří veletržních dnů dobře využitých po odborné i časové stránce, rozsáhlou nabídkou, intenzivním osobním dialogem s rozhodovateli a ideálním termínem:

BrauBeviale 2014: 11.-13. listopadu
BrauBeviale 2015: 10.-12. listopadu
BrauBeviale 2016: 8.-10. listopadu

http://www.brau-beviale.de

verze pro tisk >

Další články:

- Slovenská kooperační burza Nitra 2019

- Jarní etapa výstavy FLORA OLOMOUC klepe na dveře

- MSV je klíčovým partnerem českého průmyslu

- Hospodářská zvířata na výstavišti v Brně

- Národní výstava myslivosti s novou koncepcí

- AMB slaví výročí

- První máj ve znamení Krkonošského veletrhu v Trutnově

- AUTOSHOW PRAHA poprvé v Letňanech!

- Reklama, tisk a obaly jdou ruku v ruce

- Výstaviště Flora Olomouc se promění v lázeňskou promenádu

- Čtyři dny plné novinek a zábavy na FOR FAMILY

- Pozvánka na delegační cestu zdarma na veletrh DMEA ve dnech 9. – 10. dubna 2019

- DMEA (conhIT) 9. - 11. dubna 2019

- Jen do konce března sleva na plochu - R+T 2021

- AMB 2020 - přihlášek každý den přibývá

- Symbol stromu propojí expozice jarní Flory Olomouc 2019

- Veletrh STŘECHY PRAHA s absolutním rekordem v návštěvnosti

- FOR BIKES – UŽ 10 LET SPOLU!

- Ostrava je připravena být rájem včelařů

- Víte kam zajít pro inspiraci a nové trendy v bydlení a stavebnictví? Na výstavu STAVÍME, BYDLÍME do Jihlavy!

IFA Global Markets

Copyright ©2009-2019: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Ortenovo náměstí 2, 170 00 Praha 7
tel.: 266 007 226, 603 230 648
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU

KONTAKT
O PROJEKTU
JAK PUBLIKOVAT A INZEROVAT
PRO PARTNERY

Vyhledávání:

OK
}