Realizace expozic

Mezinárodní veletrh lodí Hamburg
gifa

arteo_cz

Mezinárodní veletrh marketingu ovoce a zeleniny ASIA FRUIT LOGISTICA

Mezinárodní veletrh marketingu ovoce a zeleniny ASIA FRUIT LOGISTICA

Na začátku září (4. - 6.) proběhne v Hong Kongu další ročník ASIA FRUIT LOGISTICA, který se zaměřuje na distribuci čerstvého ovoce a zeleniny. Poskytuje kompletní přehled o trhu, výrobcích, inovacích ...

CE WEEK - Meeting maloobchodníků spotřební elektroniky (12. - 13. 06., New York City)

CE WEEK - Meeting maloobchodníků spotřební elektroniky (12. - 13. 06., New York City)

Ve spolupráci s IFA, světově největším technologickým veletrhem, je CE Week přední platformou pro podnikání na severoamerickém trhu s technologiemi. Je skvělou příležitostí k navázání nových obchodníc ...

Veletrh FIHAV 2019 na Kubě opět s českou oficiální účastí

Veletrh FIHAV 2019 na Kubě opět s českou oficiální účastí

Ve dnech od 1. do 3. listopadu 2019 se v Havaně na Kubě uskuteční mezinárodní veletrh, který se zaměří na různé oblasti průmyslu. Oficiální účast České republiky zajišťuje Ministerstvo průmyslu a obch ...

CMS Berlín 2019

LEARNTEC

zpět

BIOFACH 2015: Proměny v obchodě s biopotravinami

Publikováno: 7.10.2014 10:51

Autor: Norimberské veletrhy

BIOFACH 2015: Proměny v obchodě s biopotravinami

11. - 14. února 2015 Německo, Norimberk
V roce 2015 se na vůdčím světovém veletrhu biopotravin opět očekává vice než 42 000 odborných návštěvníků. Ti spolu se zástupci společnosti, politiky a médií utvářejí budoucnost oboru. Výzvy v oblasti obchodu jsou mnohočetné a rozmanité. V soutěži o pozornost zákazníků je dnes třeba vytvářet nové koncepce, postarat se o nákupní zážitky a neustále prezentovat další inovace. Pro odpovídající inspiraci si lidé z branže chodí na veletrh BIOFACH. Ten v únoru opět zve maloobchodní prodejce na sraz specializovaného obchodu (Fachhandelstreff) s fórem a klubem.

Jedná se významné proměny v obchodě s bio potravinami:
• Přibývající filializace mění německý obchod s biopotravinami
• Strukturální změny směřují k bio supermarketům
• Recept na úspěch: zážitky z nákupu a inovace
V posledních deseti letech se celkový obrat bio branže ztrojnásobil, přes pulty specializovaných bio obchodů v Německu podle barometru tržeb Spolkového svazu prodejců biopotravin a přírodních produktů. Bio nadále nezmenšenou měrou pluje na vlně úspěchu: V prvním pololetí roku 2014 opět stoupl obrat takřka dvoucifernou měrou. Teď je třeba nastavit struktury tak, aby obstály v budoucnu, a využít potenciálu profilace. Každoročním oborovým setkáním aktérů ze všech obchodních a distribučních kanálů v oblasti biopotravin je veletrh BIOFACH pořádaný začátkem roku v únoru.
Trend: velké prodejny a řetězce
Na straně obchodu vývoj směřuje k větším prodejnám. Průměrná prodejní plocha nově otvíraných marketů se v současné době pohybuje od 450 do 500 čtverečních metrů. Rýsuje se tedy výrazná změna struktury ve prospěch bio supermarketů. Jejich počet se v posledních deseti letech zšestinásobil. Zhruba polovina všech specializovaných bio marketů a bio supermarketů je v rukou jednoho řetězce filiálek. V Německu v současné době existuje na poli bio 22 obchodních společností, které provozují pět nebo více prodejen na lokální, regionální nebo národní úrovni a svou expanzí cíleně přispívají k rozvoji trhu. V roli tržního vůdce vystupuje oblast filiálek bio velkoobchodu Dennree, k níž patří celkem 130 Denn´s bio marketů. Jenom v roce 2013 tato společnost z Töpenu otevřela 23 nových filiálek. Druhé místo zaujímá darmstadtská obchodní biofirma Alnatura, která v loňském roce rozšířila síť svých filiálek o 11 nových bio supermarketů na celkem 83 Alnatura marketů. Vedle dvou národně orientovaných prodejců Denn´s a Alnatura zrychlili tempo expanze také regionální aktéři, jako například berlínská Bio company. Díky dalším novým prodejnám otevřeným v roce 2014 pokračuje rozšiřování obchodních ploch pro biopotraviny nezmenšenou měrou.
Branže musí projevit odvahu a podnikatelského ducha a vyvíjet jedinečné koncepce, aby měli spotřebitelé zážitky z nákupu, požaduje Braun. „Pojmy jako požitek, fair trade, regionalita, manufaktury, slow food a veganský se stávají náhradou za jedinečné znaky, kterými se bio původně odlišovalo od „šedé masy“ konvenčního maloobchodu s potravinami“, vyjadřuje svou obavu Braun. „Branže nesmí riskovat ztrátu průkopnické role bio.“ Spokojit se s dosaženým a složit ruce do klína, to zaručeně nepovažuje za správné řešení ani Michael Radau, předseda představenstva společnosti SuperBioMarkt AG, Münster (D). Obchod s bioprodukty žije inovativním přístupem a jeho úkolem je být vždy o krok dál než jiné distribuční cesty. „Budeme i v budoucnu sledovat, která témata a které inovace nás posunou dál dopředu“, tím si je Michael Radau jist.
Více informací k veletrhu na www.biofach.de

www.biofach.de

verze pro tisk >

Další články:

- Mezinárodní veletrh marketingu ovoce a zeleniny ASIA FRUIT LOGISTICA

- CE WEEK - Meeting maloobchodníků spotřební elektroniky (12. - 13. 06., New York City)

- Veletrh FIHAV 2019 na Kubě opět s českou oficiální účastí

- Moravia Sport Expo přivítá na tisíce elitních a nadšených běžců.

- India Water Week se uskuteční v září v Dillí

- Pozvánka - The Warsaw Humanitarian Expo 2019 (WHE2019)

- FOR ARCH 2019 zaostří na chytrá města i na bezpečnost, důležitý prvek kvality života

- Biotechnology and Green Technology Expo v Tchaj-nanu

- bautec - veletrh stavebnictví a stavební techniky - sleva v případě včasného přihlášení

- Frýdecko-Místecký veletrh zaplní Halu Polárka

- IFA NEXT: The Edge of Innovation

- Volné vstupenky na veletrh REHAB

- Beviale Moscow 2020 na novém výstavišti

- FachPack 2019 – plocha téměř vyprodan

- Jarní Flora nadchla. Navštívilo ji přes 65 000 návštěvníků

- Ideální čas přihlásit se na veletrh FOR ARCH. Konec 2. uzávěrky se blíží!

- Plánování CastForge 2020 je v plném proudu

- Slovenská kooperační burza Nitra 2019

- Jarní etapa výstavy FLORA OLOMOUC klepe na dveře

- MSV je klíčovým partnerem českého průmyslu

CE China - mezinárodní veletrh spotřební elektroniky

Copyright ©2009-2019: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Ortenovo náměstí 2, 170 00 Praha 7
tel.: 266 007 226, 603 230 648
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU

KONTAKT
O PROJEKTU
JAK PUBLIKOVAT A INZEROVAT
PRO PARTNERY

Vyhledávání:

OK
}