arteo_cz

Intergastra 2020
smm imex

eurocis mensi 2019

Stavíte nebo opravujete? Zařizujete interiér? Přijďte na Stavební veletrh do Brna!

Stavíte nebo opravujete? Zařizujete interiér? Přijďte na Stavební veletrh do Brna!

Novinky, nové trendy i poradenství ke všemu, co souvisí se stavbou a vybavením domu či bytu přinese od 27. února do 2. března 2019 na brněnském výstavišti Stavební veletrh. Pod jednotným názvem se skr ...

<strong>Strojírenský veletrh GLOBAL INDUSTRIE 2019</strong>

Strojírenský veletrh GLOBAL INDUSTRIE 2019

Ve dnech 5. - 8. března 2019 se v Lyonu na výstavišti Euroexpo bude konat komplex strojírenských veletrhů GLOBAL INDUSTRIE.

Veletrh EuroCIS - technologie nikdy nespí!

Veletrh EuroCIS - technologie nikdy nespí!

Po roce se 19. – 21. 2. 2019 v německém Düsseldorfu opět schází více než 400 vystavovatelů a zhruba 11 900 zahraničních návštěvníků maloobchodní scény na předním veletrhu technologií obchodu EuroCIS.

animal tech 2019

pronájmy

zpět

BrauBeviale 2014

Publikováno: 25.11.2014 22:03

Autor: Norimberské veletrhy

BrauBeviale 2014

Celkem 37.200* odborníků – o 4.390 víc než v roce 2012 – navštívilo veletrh BrauBeviale 2014, nejvýznamnější veletrh v tomto roce z pohledu investic do nápojového průmyslu. Konal se od 11. do 13. listopadu na Výstavišti Norimberk. S výstavní plochou 42.781* m2 byl veletrh BrauBeviale 2014 největší ve své více než 50leté historii.
1.133* vystavovatelů – firem dominujících na světovém trhu i nováčků v oboru – prezentovalo všechny přísady potřebné pro zdařilý nápojový mix: kvalitní suroviny, náročné technologie, výkonnou logistiku a kreativní marketingové nápady.

BrauBeviale jsme již dopředu očekávali s velkou radostí a velkým napětím a musím říct, že jsem s tímto impozantním začátkem prvního z trojice veletrhů více než spokojena“, shrnuje vedoucí projektu Andrea Kalrait. „Přepracovaná koncepce veletrhu byla přijata velmi dobře – vystavovateli i návštěvníky. Pozitivní nálada u veletržních stánků je věrným obrazem inovativního a kreativního odvětví.“ Stephan J. Barth, jednatel firmy
Joh. Barth & Sohn (Německo): „Tento veletrh prostě baví!“

Návštěvníci chválí veletržní nabídku
Téměř 40 procent návštěvníků z řad odborníků přijelo ze zahraničí, především z České republiky, Itálie, Švýcarska, Rakouska, Ruska, Belgie, Nizozemí, Velké Británie a Polska. BrauBeviale ve své nabídce poskytl rozhodující impulzy: Zhruba 98 procent nápojových specialistů bylo s veletrhem spokojeno, jak vypovídá výsledek ankety nezávislého institutu. Vystavovatelé měli radost z vysoké odbornosti návštěvníků na stánku: Přibližně 87 procent z nich je ve svých podnicích zapojeno do rozhodování o investicích.
Odborníci navštívili BrauBeviale v první řadě proto, aby se informovali o novinkách, udělali si přehled o trhu a rozšířili si své odborné znalosti. Koncept vyšel beze zbytku: Více než dvě třetiny odborníků získaly na veletrhu podněty, které chtějí využít ve svých firmách. Hlavní zájem se soustředil na technologie pro výrobu, plnění a balení nápojů, dále na suroviny, řešení v oblasti logistiky a marketingové nápady.

Dalšími důvody k návštěvě veletrhu byly udržování obchodních kontaktů a všeobecná výměna informací. V popředí sice není uzavření smlouvy, často to ale hraje důležitou roli. Prof. Dr.-Ing. Matthias Niemeyer, předseda představenstva společnosti KHS (Německo): „Pro nás je veletrh BrauBeviale nejen příležitostí k setkání a udržování kontaktů. Uzavíráme zde plně obchody!“

Vystavovatelé očekávají dobré obchody
93 procent vystavovatelů, z toho 45 procent ze zahraničí, hodnotilo celkový výsledek své účasti na veletrhu BrauBeviale kladně. Veletrhu se zúčastnily podniky ze 47 zemí, především firmy z Německa (více než 600), Itálie, Velké Británie, České republiky, Nizozemí, Rakouska, Belgie a Švýcarska. Odborným návštěvníkům prezentovaly výrobky a řešení v rámci celého řetězce tvorby hodnot v oblasti nápojového průmyslu. 96 procent vystavovatelů zasáhlo své cílové skupiny, 87 procent očekává, že se obchodní aktivity rozeběhnou po veletrhu. Ludwig Jakob, vedoucí pobočky výrobce strojů a zařízení CHEOPS (Česká republika): „Návštěvníci, kteří přišli na náš stánek, měli vysoké odborné vědomosti a zajímali se o naše výrobky. Proto se těšíme, že v návaznosti na veletrh uzavřeme dobré obchody. A v příštím roce se v každém případě znovu zúčastníme.“

Absolutní úspěch: Trendové téma Kreativní pivní kultura
Trendové téma přesně vystihlo aktuální situaci v oboru.
Guido Klinkhammer, vedoucí oddělení odbytu KEG, Schäfer Container Systems (Německo): „Během tří dnů jsme měli vysokou návštěvnost a vedli jsme velice úspěšné rozhovory. Výrobci piva z kategorie „Craft Brewer“ (minipivovary, tzv. řemeslné pivovary) představují také pro nás stále silnější cílovou skupinu." Nabídka na téma Kreativní pivní kultura byla velká: Více než 120 expertů z 20 zemí diskutovalo den před zahájením veletrhu v rámci European MicroBrew Sympozia. Uznávaní zahraniční přednášející jako Charlie Papazian z Pivovarnické asociace USA
(US Brewers Association), John Brauer z organizace Brewers of Europe a Dr. Marc Rauschmann, jednatel frankfurtského BraufactuM, absolvovali své přednášky na fóru BrauBeviale vždy před plně obsazeným sálem. Celý sled akcí zahájil svým zásadním projevem Jim Koch, zakladatel a jednatel Boston Beer Company. V novém Craft Beer Corner tisíce zájemců ochutnávalo neobyčejná piva. Nechali se mimo jiné pivním sommeliérem, mistrem světa v této disciplíně, Oliverem Wesseloh uvést do rozmanitosti zhruba 120 tuzemských a zahraničních pivních specialit vyrobených malými (tzv. řemeslnými) pivovary. A nejen na Výstavišti, ale také večer ve městě si mohli příznivci piva vychutnat vynikající pivní speciality při akci „BierErlebnis Nürnberg“ („Pivní zážitek v Norimberku“).

European Beer Star 2014 – Consumers‘ Favourite
European Beer Star – Evropská pivní hvězda – je jedna z největších mezinárodních soutěží piva a jejím „domovem“ je od roku 2004 právě veletrh BrauBeviale. Zrodila se ze společné iniciativy Soukromých bavorských pivovarů (Private Brauereien Bayern), odborného garanta veletrhu, německého a evropského vrcholného oborového svazu. Více než 1.600 piv uvařených v malých pivovarech se v roce 2014 podrobilo přísnému hodnocení mezinárodní poroty a utkalo se o zlato, stříbro a bronz v 52 kategoriích. Ze zlatých medailistů zvolili odborní návštěvníci v první den veletrhu při slepé degustaci své oblíbené pivo. Zlatou medaili a titul Consumers‘ Favourite získal pivovar Firestone Walker (USA) se svým pivem Wood and Barrel-Aged Strong Beer „Stickee Monkey“. Stříbrná medaile byla udělena pivovaru Aying (Německo) za jeho pivo „Urweisse“ a bronz obdržel pivovar Birra del Borgo (Itálie) za své světlé pivo India Pale Ale „Re Ale Extra“. Volker Kronseder, předseda představenstva společnosti KRONES (Německo): „Blahopřejeme Soukromým pivovarům k jejich Evropské pivní hvězdě; ceně, která na veletrh navíc přitahuje významné specialisty.“

Rámcový program: Ohlas mají novinky i osvědčená témata
Přes 3.000 hostů usedlo na zelené sedačky stylového fóra BrauBeviale v centru veletržního dění a se zájmem sledovalo přednášky, workshopy a diskuze, mimo jiné o pivní kultuře, výrobě nápojů, jejich prodeji, o udržitelnosti/spotřebě energie, exportu, o vodě, značkovém designu, vzdělávání a doškolování.

Středně velkým podnikům a velkým koncernům nabídlo atraktivní řešení fórum PET@BrauBeviale. Poprvé byl realizován PETnology koncept „connecting comPETence“ zaměřený na trh. V PETaréně a v Packaging Wall of Excellence se návštěvníci z řad odborníků informovali o pestré nabídce v oblasti PET obalů a o spektru služeb jednotlivých podniků. Také téma recyklace PET se setkalo s všeobecným zájmem. Irina Bremerstein, jednatelka společnosti pro zajištění kvality Wertstoffkette
PET-Getränkeverpackungen (Německo): „Náš spolek je ještě velmi mladý, BrauBeviale je první veletrh, kterého jsme se zúčastnili. S mnoha návštěvníky veletrhu jsme hovořili o recyklaci PET obalů a získali jsme dokonce několik nových členů pro náš spolek.“

Vedoucí postavení Německa na světovém trhu v oblasti výroby strojů pro nápojový průmysl
Jako výrobce a vývozce zaujímá Německo u nápojové techniky a balicích strojů první místo ve světě. Přibližně u 100 firem činí podíl exportu
85 procent a víc. Zvlášť u balicích strojů pro nápojový průmysl je nadále největším odběratelem Čína; následují USA a s výrazně nižšími hodnotami potom Rusko, Francie a Velká Británie. Dnes činí objem světového trhu u balicích strojů zhruba 29 mld. eur. Znalci oboru počítají s tím, že tento trh dlouhodobě poroste o 5 až 7 procent ročně. Také německé vyhlídky v tomto odvětví jsou dobré. Oborový svaz výrobců potravinářských a balicích strojů ve VDMA očekává v tomto roce zvýšení obratu přibližně o 3 procenta a v roce 2015 zhruba o 5 procent. Hodnota výroby u potravinářských a balicích strojů se v roce 2013 zvýšila o 7 procent na 12,4 mld. eur
(2012: 11,6 ml.). V této rekordní hodnotě jsou zahrnuty výrobní a balicí stroje pro nápojový průmysl s hodnotou výroby téměř 2,3 mld. eur
(2012: 2,2 mld.). Celkově činí nápojová technika více než 5 mld. eur objemu výroby, neboť komponenty a především vyfukovací stroje na výrobu PET obalů jsou statisticky evidovány na jiném místě.

Spotřeba balených nápojů ve světě roste
Celosvětová spotřeba balených nápojů činila v roce 2013 přibližně 894 mld. litrů, což je asi o 26 mld. litrů víc než v předcházejícím roce. Téměř jedna třetina z tohoto množství byla zkonzumována v Severní, Střední a Jižní Americe, zhruba čtvrtina v Evropě. Odborníci předpovídají celosvětový roční růst spotřeby nápojů v průměru o 3,8 procenta – to znamená, že v roce 2018 bude tato spotřeba činit téměř 1.100 mld. litrů. Zvlášť silný nárůst zhruba 7,5 resp. 9 procent za rok se očekává v oblastech Asie/Pacifiku včetně Číny a Japonska a také na Blízkém Východě/v Africe. Pouze o
0,5 procenta stoupne spotřeba v nejlépe zásobovaných průmyslových zemích západní Evropy, zatímco východní Evropa zvýší do roku
2018 spotřebu každoročně o 1,5 procenta. Nealkoholické a alkoholické nápoje se o celosvětový trh dělí beze změny přibližně v poměru 70 ku 30 procent (údaje Euromonitoru ze srpna 2014).

Spotřeba nápojů na německém trhu se v roce 2013 zvýšila jen o půl litru na 768,4 l na hlavu (včetně spotřeby kávy, čaje a mléka). Z údaje o roční spotřebě piva – 106,6 l – vyplývá, že každý Němec vypil přibližně o jednu „holbu“ piva méně než v předcházejícím roce. Také konzumace alkoholu celkově klesla přibližně o půl litru na 137,2 l na osobu. Každý Němec vypil 303,6 litrů nealkoholických nápojů. To je téměř o litr víc než v roce
2012 (údaje svazů výrobců nápojů).

Termíny konání BrauBeviale v příštích letech
Těšte se na známé tváře: Již dnes 91 procent vystavovatelů a neuvěřitelných 97 procent návštěvníků ví, že se v příštím roce chtějí veletrhu opět zúčastnit. Lépe než pivní bloger Norbert Krines na www.bierdestages.de to neumíme formulovat: „BrauBeviale je tak trochu jako třídní sraz.“

Poznamenejte si příští termíny veletrhu již dnes:
BrauBeviale 2015: 10.–12. listopadu
BrauBeviale 2016: 8.–10. listopadu

www.proveletrhy.cz

verze pro tisk >

Další články:

- Stavíte nebo opravujete? Zařizujete interiér? Přijďte na Stavební veletrh do Brna!

- Strojírenský veletrh GLOBAL INDUSTRIE 2019

- Veletrh EuroCIS - technologie nikdy nespí!

- ITB Berlin 6. - 10. března 2019

- HOLIDAY WORLD od 21. do 24. února na Výstavišti v Holešovicích

- WEINmesse Berlin - Veletrh ušlechtilých vín startuje již zítra!

- SIMA-SIMAGENA 2019 - ODSTARTUJE UŽ ZA 10 DNÍ

- INTERNORGA 2019 již za měsíc

- Zlevněné vstupné na veletrh BUS2BUS v Berlíně 19. - 21. března 2019

- Možnost účasti zdarma na veletrhu BUS2BUS pro startupy 19. - 21. března 2019 (Berlín)

- Výsledky ankety MOTOCYKL ROKU 2019 budou vyhlášeny na veletrhu MOTOSALON

- FOR FISHING číslo 10: Přinese rybářské novinky a přivítá kaprařskou legendu Steva Briggse

- Kdo necestuje, nežije! HOLIDAY WORLD přinese tipy na dovolenou i zajímavé soutěže

- FOR PASIV a FOR WOOD: Jediné veletrhy v Praze na téma nízkoenergetického bydlení

- Vstupenky na veletrh REHAB

- SIMA-SIMAGENA 2019 - Den chovatelů v Paříži

- Představte se na veletrhu INNOPROM v Jekatěrinburgu

- Veletrh STŘECHY PRAHA nově s Festivalem dřeva a nářadí

- Sbírkové skleníky na Floře budou od února opět přístupné veřejnosti

- Pozvánka na veletrh BIOFACH 2019

Veletržní a kongresová společnost Karlsruhe

Copyright ©2009-2019: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Ortenovo náměstí 2, 170 00 Praha 7
tel.: 266 007 226, 603 230 648
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU

KONTAKT
O PROJEKTU
JAK PUBLIKOVAT A INZEROVAT
PRO PARTNERY

Vyhledávání:

OK
}