veletrhy2019

messe duesseldorf
veletrhy2019

arteo_cz

FRUIT LOGISTICA - Berlín

FRUIT LOGISTICA - Berlín

Mezinárodní veletrh obchodu s čerstvým ovocem a zeleninou se koná 05.02.–07.02.2020

MSV 2019 se zaměřuje za digitalizaci výroby

MSV 2019 se zaměřuje za digitalizaci výroby

Šedesátý první ročník Mezinárodního strojírenského veletrhu v Brně opět ukáže poslední novinky a trendy v oblasti průmyslových technologií, představí fenomén digitální továrny a nově otevře diskusi k ...

Oficiální účast českých firem na veletrhu NEWCAST v Düsseldorfu

Oficiální účast českých firem na veletrhu NEWCAST v Düsseldorfu

Mezinárodní veletrh NEWCAST tvoří společně s veletrhy GIFA, METEC a THERMPROCESS čtveřici silných mezinárodních metalurgických veletrhů, které pořádá Messe Düsseldorf jednou za 4 roky. Tento rok se k ...

BIOFACH

On-line prodej vstupenek

zpět

BrauBeviale 2014

Publikováno: 25.11.2014 22:03

Autor: Norimberské veletrhy

BrauBeviale 2014

Celkem 37.200* odborníků – o 4.390 víc než v roce 2012 – navštívilo veletrh BrauBeviale 2014, nejvýznamnější veletrh v tomto roce z pohledu investic do nápojového průmyslu. Konal se od 11. do 13. listopadu na Výstavišti Norimberk. S výstavní plochou 42.781* m2 byl veletrh BrauBeviale 2014 největší ve své více než 50leté historii.
1.133* vystavovatelů – firem dominujících na světovém trhu i nováčků v oboru – prezentovalo všechny přísady potřebné pro zdařilý nápojový mix: kvalitní suroviny, náročné technologie, výkonnou logistiku a kreativní marketingové nápady.

BrauBeviale jsme již dopředu očekávali s velkou radostí a velkým napětím a musím říct, že jsem s tímto impozantním začátkem prvního z trojice veletrhů více než spokojena“, shrnuje vedoucí projektu Andrea Kalrait. „Přepracovaná koncepce veletrhu byla přijata velmi dobře – vystavovateli i návštěvníky. Pozitivní nálada u veletržních stánků je věrným obrazem inovativního a kreativního odvětví.“ Stephan J. Barth, jednatel firmy
Joh. Barth & Sohn (Německo): „Tento veletrh prostě baví!“

Návštěvníci chválí veletržní nabídku
Téměř 40 procent návštěvníků z řad odborníků přijelo ze zahraničí, především z České republiky, Itálie, Švýcarska, Rakouska, Ruska, Belgie, Nizozemí, Velké Británie a Polska. BrauBeviale ve své nabídce poskytl rozhodující impulzy: Zhruba 98 procent nápojových specialistů bylo s veletrhem spokojeno, jak vypovídá výsledek ankety nezávislého institutu. Vystavovatelé měli radost z vysoké odbornosti návštěvníků na stánku: Přibližně 87 procent z nich je ve svých podnicích zapojeno do rozhodování o investicích.
Odborníci navštívili BrauBeviale v první řadě proto, aby se informovali o novinkách, udělali si přehled o trhu a rozšířili si své odborné znalosti. Koncept vyšel beze zbytku: Více než dvě třetiny odborníků získaly na veletrhu podněty, které chtějí využít ve svých firmách. Hlavní zájem se soustředil na technologie pro výrobu, plnění a balení nápojů, dále na suroviny, řešení v oblasti logistiky a marketingové nápady.

Dalšími důvody k návštěvě veletrhu byly udržování obchodních kontaktů a všeobecná výměna informací. V popředí sice není uzavření smlouvy, často to ale hraje důležitou roli. Prof. Dr.-Ing. Matthias Niemeyer, předseda představenstva společnosti KHS (Německo): „Pro nás je veletrh BrauBeviale nejen příležitostí k setkání a udržování kontaktů. Uzavíráme zde plně obchody!“

Vystavovatelé očekávají dobré obchody
93 procent vystavovatelů, z toho 45 procent ze zahraničí, hodnotilo celkový výsledek své účasti na veletrhu BrauBeviale kladně. Veletrhu se zúčastnily podniky ze 47 zemí, především firmy z Německa (více než 600), Itálie, Velké Británie, České republiky, Nizozemí, Rakouska, Belgie a Švýcarska. Odborným návštěvníkům prezentovaly výrobky a řešení v rámci celého řetězce tvorby hodnot v oblasti nápojového průmyslu. 96 procent vystavovatelů zasáhlo své cílové skupiny, 87 procent očekává, že se obchodní aktivity rozeběhnou po veletrhu. Ludwig Jakob, vedoucí pobočky výrobce strojů a zařízení CHEOPS (Česká republika): „Návštěvníci, kteří přišli na náš stánek, měli vysoké odborné vědomosti a zajímali se o naše výrobky. Proto se těšíme, že v návaznosti na veletrh uzavřeme dobré obchody. A v příštím roce se v každém případě znovu zúčastníme.“

Absolutní úspěch: Trendové téma Kreativní pivní kultura
Trendové téma přesně vystihlo aktuální situaci v oboru.
Guido Klinkhammer, vedoucí oddělení odbytu KEG, Schäfer Container Systems (Německo): „Během tří dnů jsme měli vysokou návštěvnost a vedli jsme velice úspěšné rozhovory. Výrobci piva z kategorie „Craft Brewer“ (minipivovary, tzv. řemeslné pivovary) představují také pro nás stále silnější cílovou skupinu." Nabídka na téma Kreativní pivní kultura byla velká: Více než 120 expertů z 20 zemí diskutovalo den před zahájením veletrhu v rámci European MicroBrew Sympozia. Uznávaní zahraniční přednášející jako Charlie Papazian z Pivovarnické asociace USA
(US Brewers Association), John Brauer z organizace Brewers of Europe a Dr. Marc Rauschmann, jednatel frankfurtského BraufactuM, absolvovali své přednášky na fóru BrauBeviale vždy před plně obsazeným sálem. Celý sled akcí zahájil svým zásadním projevem Jim Koch, zakladatel a jednatel Boston Beer Company. V novém Craft Beer Corner tisíce zájemců ochutnávalo neobyčejná piva. Nechali se mimo jiné pivním sommeliérem, mistrem světa v této disciplíně, Oliverem Wesseloh uvést do rozmanitosti zhruba 120 tuzemských a zahraničních pivních specialit vyrobených malými (tzv. řemeslnými) pivovary. A nejen na Výstavišti, ale také večer ve městě si mohli příznivci piva vychutnat vynikající pivní speciality při akci „BierErlebnis Nürnberg“ („Pivní zážitek v Norimberku“).

European Beer Star 2014 – Consumers‘ Favourite
European Beer Star – Evropská pivní hvězda – je jedna z největších mezinárodních soutěží piva a jejím „domovem“ je od roku 2004 právě veletrh BrauBeviale. Zrodila se ze společné iniciativy Soukromých bavorských pivovarů (Private Brauereien Bayern), odborného garanta veletrhu, německého a evropského vrcholného oborového svazu. Více než 1.600 piv uvařených v malých pivovarech se v roce 2014 podrobilo přísnému hodnocení mezinárodní poroty a utkalo se o zlato, stříbro a bronz v 52 kategoriích. Ze zlatých medailistů zvolili odborní návštěvníci v první den veletrhu při slepé degustaci své oblíbené pivo. Zlatou medaili a titul Consumers‘ Favourite získal pivovar Firestone Walker (USA) se svým pivem Wood and Barrel-Aged Strong Beer „Stickee Monkey“. Stříbrná medaile byla udělena pivovaru Aying (Německo) za jeho pivo „Urweisse“ a bronz obdržel pivovar Birra del Borgo (Itálie) za své světlé pivo India Pale Ale „Re Ale Extra“. Volker Kronseder, předseda představenstva společnosti KRONES (Německo): „Blahopřejeme Soukromým pivovarům k jejich Evropské pivní hvězdě; ceně, která na veletrh navíc přitahuje významné specialisty.“

Rámcový program: Ohlas mají novinky i osvědčená témata
Přes 3.000 hostů usedlo na zelené sedačky stylového fóra BrauBeviale v centru veletržního dění a se zájmem sledovalo přednášky, workshopy a diskuze, mimo jiné o pivní kultuře, výrobě nápojů, jejich prodeji, o udržitelnosti/spotřebě energie, exportu, o vodě, značkovém designu, vzdělávání a doškolování.

Středně velkým podnikům a velkým koncernům nabídlo atraktivní řešení fórum PET@BrauBeviale. Poprvé byl realizován PETnology koncept „connecting comPETence“ zaměřený na trh. V PETaréně a v Packaging Wall of Excellence se návštěvníci z řad odborníků informovali o pestré nabídce v oblasti PET obalů a o spektru služeb jednotlivých podniků. Také téma recyklace PET se setkalo s všeobecným zájmem. Irina Bremerstein, jednatelka společnosti pro zajištění kvality Wertstoffkette
PET-Getränkeverpackungen (Německo): „Náš spolek je ještě velmi mladý, BrauBeviale je první veletrh, kterého jsme se zúčastnili. S mnoha návštěvníky veletrhu jsme hovořili o recyklaci PET obalů a získali jsme dokonce několik nových členů pro náš spolek.“

Vedoucí postavení Německa na světovém trhu v oblasti výroby strojů pro nápojový průmysl
Jako výrobce a vývozce zaujímá Německo u nápojové techniky a balicích strojů první místo ve světě. Přibližně u 100 firem činí podíl exportu
85 procent a víc. Zvlášť u balicích strojů pro nápojový průmysl je nadále největším odběratelem Čína; následují USA a s výrazně nižšími hodnotami potom Rusko, Francie a Velká Británie. Dnes činí objem světového trhu u balicích strojů zhruba 29 mld. eur. Znalci oboru počítají s tím, že tento trh dlouhodobě poroste o 5 až 7 procent ročně. Také německé vyhlídky v tomto odvětví jsou dobré. Oborový svaz výrobců potravinářských a balicích strojů ve VDMA očekává v tomto roce zvýšení obratu přibližně o 3 procenta a v roce 2015 zhruba o 5 procent. Hodnota výroby u potravinářských a balicích strojů se v roce 2013 zvýšila o 7 procent na 12,4 mld. eur
(2012: 11,6 ml.). V této rekordní hodnotě jsou zahrnuty výrobní a balicí stroje pro nápojový průmysl s hodnotou výroby téměř 2,3 mld. eur
(2012: 2,2 mld.). Celkově činí nápojová technika více než 5 mld. eur objemu výroby, neboť komponenty a především vyfukovací stroje na výrobu PET obalů jsou statisticky evidovány na jiném místě.

Spotřeba balených nápojů ve světě roste
Celosvětová spotřeba balených nápojů činila v roce 2013 přibližně 894 mld. litrů, což je asi o 26 mld. litrů víc než v předcházejícím roce. Téměř jedna třetina z tohoto množství byla zkonzumována v Severní, Střední a Jižní Americe, zhruba čtvrtina v Evropě. Odborníci předpovídají celosvětový roční růst spotřeby nápojů v průměru o 3,8 procenta – to znamená, že v roce 2018 bude tato spotřeba činit téměř 1.100 mld. litrů. Zvlášť silný nárůst zhruba 7,5 resp. 9 procent za rok se očekává v oblastech Asie/Pacifiku včetně Číny a Japonska a také na Blízkém Východě/v Africe. Pouze o
0,5 procenta stoupne spotřeba v nejlépe zásobovaných průmyslových zemích západní Evropy, zatímco východní Evropa zvýší do roku
2018 spotřebu každoročně o 1,5 procenta. Nealkoholické a alkoholické nápoje se o celosvětový trh dělí beze změny přibližně v poměru 70 ku 30 procent (údaje Euromonitoru ze srpna 2014).

Spotřeba nápojů na německém trhu se v roce 2013 zvýšila jen o půl litru na 768,4 l na hlavu (včetně spotřeby kávy, čaje a mléka). Z údaje o roční spotřebě piva – 106,6 l – vyplývá, že každý Němec vypil přibližně o jednu „holbu“ piva méně než v předcházejícím roce. Také konzumace alkoholu celkově klesla přibližně o půl litru na 137,2 l na osobu. Každý Němec vypil 303,6 litrů nealkoholických nápojů. To je téměř o litr víc než v roce
2012 (údaje svazů výrobců nápojů).

Termíny konání BrauBeviale v příštích letech
Těšte se na známé tváře: Již dnes 91 procent vystavovatelů a neuvěřitelných 97 procent návštěvníků ví, že se v příštím roce chtějí veletrhu opět zúčastnit. Lépe než pivní bloger Norbert Krines na www.bierdestages.de to neumíme formulovat: „BrauBeviale je tak trochu jako třídní sraz.“

Poznamenejte si příští termíny veletrhu již dnes:
BrauBeviale 2015: 10.–12. listopadu
BrauBeviale 2016: 8.–10. listopadu

www.proveletrhy.cz

verze pro tisk >

Další články:

- FRUIT LOGISTICA - Berlín

- MSV 2019 se zaměřuje za digitalizaci výroby

- Oficiální účast českých firem na veletrhu NEWCAST v Düsseldorfu

- V pátek startuje na brněnském výstavišti největší tuzemská LAN párty s více jak 500 hráči

- Mezinárodní veletrh marketingu ovoce a zeleniny ASIA FRUIT LOGISTICA

- CE WEEK - Meeting maloobchodníků spotřební elektroniky (12. - 13. 06., New York City)

- Veletrh FIHAV 2019 na Kubě opět s českou oficiální účastí

- Moravia Sport Expo přivítá na tisíce elitních a nadšených běžců.

- India Water Week se uskuteční v září v Dillí

- Pozvánka - The Warsaw Humanitarian Expo 2019 (WHE2019)

- FOR ARCH 2019 zaostří na chytrá města i na bezpečnost, důležitý prvek kvality života

- Biotechnology and Green Technology Expo v Tchaj-nanu

- bautec - veletrh stavebnictví a stavební techniky - sleva v případě včasného přihlášení

- Frýdecko-Místecký veletrh zaplní Halu Polárka

- IFA NEXT: The Edge of Innovation

- Volné vstupenky na veletrh REHAB

- Beviale Moscow 2020 na novém výstavišti

- FachPack 2019 – plocha téměř vyprodan

- Jarní Flora nadchla. Navštívilo ji přes 65 000 návštěvníků

- Ideální čas přihlásit se na veletrh FOR ARCH. Konec 2. uzávěrky se blíží!

Realizace 2015

Copyright ©2009-2019: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Ortenovo náměstí 2, 170 00 Praha 7
tel.: 266 007 226, 603 230 648
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU

KONTAKT
O PROJEKTU
JAK PUBLIKOVAT A INZEROVAT
PRO PARTNERY

Vyhledávání:

OK
}