staffito-300

Mezinárodní veletrh lodí Hamburg
Nürnbergmesse

arteo_cz

Veletrh REHAB 2019

Veletrh REHAB 2019

16. – 18. května 2019, Messe Karlsruhe

FeuerTrutz

FeuerTrutz

V termínu 20. - 21. února 2019 proběhne na výstavišti v Norimberku již 9-tý ročník mezinárodního veletrhu FeuerTrutz, který je zaměřen na protipožární prevenci.

Staňte se také Vy součástí bio světa - veletrh BIOFACH 2019

Staňte se také Vy součástí bio světa - veletrh BIOFACH 2019

Jen do 31. 7. 2018 mají výrobci biopotravin možnost zajistit si pro firmu místo na mezinárodním veletrhu biopotravin BIOFACH 2019 (13.02. - 16. 02.2019) Velmi rychle a pohodlně je možné se nahlási ...

ra-TL

animal tech 2019

zpět

Mezinárodní veletrh FachPack 2015

Publikováno: 14.5.2015 09:43

Autor: Norimberské veletrhy

Mezinárodní veletrh FachPack 2015

Budoucnost začíná inovacemi: od 29. září do 1. října ve veletržním centru Norimberk.
Neboť perspektivní novinky a další zdokonalování obalového hospodářství lze očekávat také od zhruba 1.500 vystavovatelův veletrhu FachPack 2015. Přibližně 37.000 návštěvníků z řad odborné veřejnosti zažije inovace napříč celým procesním řetězcem balení – a tedy ve všech čtyřech segmentech, kterým se veletrh FachPack věnuje: obaly, balicí technika, zušlechťování obalových materiálů a obalová logistika.

S kelímkem kávy s sebou v ruce na smartphonu rychle vyřídit nákupy a po skončení pracovní doby cestou domů vyzvednout objednané zboží – to jsou naprosto reálné scénáře spotřebitelů v blízké budoucnosti. Online obchodování nadprůměrně roste, rozbalování objednaného zboží je prvním kontaktem s výrobkem. Obal musí v multikanálové komunikaci plnit větší funkci než jen chránit výrobek a vyjímat se v regále v obchodě – musí také získávat body vyšší hodnotou. Zde přebírá další úkol značkovací technika: Řídí objednávky a dopravuje je ke správnému adresátovi. Strukturální změna maloobchodu tak staví obalový průmysl ve všech oblastech před nové výzvy.
Obal: Konvenience a individualizace
Obaly na potraviny žene dál trend konvenience. Sáčky se stojatým dnem ovládly nové segmenty výrobků a poskytují skutečnou vyšší hodnotu. Byly dále zdokonaleny v oblasti obalů pro jídlo na cesty a používají se jako sáčky na kojeneckou výživu, která se dostává ven vymačkáváním. Maminky tak mohou své ratolesti venku na procházce nakrmit z praktického sáčku ovocnou přesnídávkou, jogurtovými specialitami a zeleninovou kaší. Navíc jsou praktické: Šroubovací uzávěr slouží jako adaptér pro šroubovací lžičky na krmení nebo dudlíky, které se prodávají v online shopech. Sáčky se vloudily dokonce i do regálu s plechovkami v supermarketu: Omáčky a hotové polévky, které stačí již pouze ohřát, nahrazují známé dehydratované produkty z plochých sáčků s hranatými okraji. Dalším trendem je individualizace výrobků: Nabídka se rozprostírá od müsli, které si spotřebitel může nechat namíchat ve variantě, které dává přednost, až po vytvoření osobních čajových specialit – smělá myšlenka pro automatizovanou strojní technologii. Nesčetné varianty požadovaných smějí je zapotřebí připravit a zabalit, a také etiketa musí vždy obsahovat individuální údaje a informace. Zde jsou vyžadována inovativní řešení značkovací techniky.
Další široké významné pole působnosti pro řešení v oblasti značkovací techniky: Pomáhají výrobky jednoznačně identifikovat. Padělání značek je zejména pro kosmetický průmysl problém, který při nákupech online získává na intenzitě. Padělky jsou stále profesionálnější a značně poškozují nejen značkové výrobky, nýbrž ohrožují také zdraví spotřebitelů. Standardní serializace obalů pro léky klade nové požadavky na nakládání s rostoucím množstvím dat. Pro každý jednotlivý obal na léky je třeba shromáždit a uložit všechny informace o výrobku a logistice. Systémy pro individualizaci a „track & trace“ pro efektivní, nepřetržité sledování výrobků a pro bezpečné ověření pravosti a spolehlivou ochranu proti padělání jsou založeny na inteligentní softwarové architektuře, kterou lze spojit s moderní strojní a tiskovou technologií.
Technika: Jsou vyžadovány modulárně konstruované stroje
Rozmanitost variant výrobků staví výrobce balicích strojů před velké výzvy. Flexibilita dnes znamená: Zařízení musí nejen plnit různé varianty například jogurtu do stejně velkých kelímků, nýbrž musí také zvládnout různé velikosti obalů a různé styly balení. Konstrukce stroje je rozhodující pro efektivitu, výkonnost a flexibilitu plně automatických balicích systémů. Jednotlivé komponenty proto musí být navzájem optimálně vyladěny a dát se rychle vyměnit. Baličky pro balení do misek, tzv. „traysealer“, jsou například konstruovány tak, aby mohly v rozsahu konstrukční velikosti zpracovat všechny formáty a materiály misek. Také krycí fólie nebo ochranné sklo představují flexibilní druhy obalů. Nastavení a změnu výrobku je možné provádět stále rychleji – vše za pomoci rychlouzávěrů bez použití nářadí. Modulární konstrukce umožňuje využití různých funkčních modulů na stejném tělese stroje a na stejné ploše. Stroje tak jsou rychleji připravené k použití, lze snáze doplnit nebo změnit jejich vybavení a poskytují tedy také prostor pro požadavky, které přijdou v budoucnosti.
Zušlechťování obalů pro zážitek při rozbalování výrobku
Rozbalování se stává kultovní záležitostí: Na mnoha kanálech na Youtube komentují uživatelé v rozbalovacích videích - unboxing - rozbalování výrobků, které si objednali. V internetovém obchodě je obal většinou prvním kontaktem s výrobkem. Přesto se v online shopech často najde pouze jednoduchý seznam výrobků s malými fotografiemi. Jeden prodejce kosmetiky v tomto případě myslel dál a ve svém prodejním klipu atraktivně představuje nově řešený obal: Když se nadzvedne víčko, krabička se rozevře a uprostřed stojí kelímek s krémem. Kosmetické výrobky se také často balí do krabiček s odklápěcím víčkem, které obsahuje zrcadlovou fólii, takže spotřebitel tak při otevření má vždy u sebe malý kosmetický kufřík.
Zušlechtění obalů v podobě haptických efektů a lesku dělá ze zážitku, jaký získá spotřebitel při nákupu v kamenném obchodě zážitek rovnající se zážitku při rozbalování výrobku nakoupeného v internetovém obchodě. Interaktivní se obaly stávají díky QR kódům nebo tzv. „augmented reality“ (rozšířená realita - kombinace reálného světa s virtuálním prostředím). Tyto prvky jsou stejně jako jiné informace o výrobku realizovány pomocí značkovací techniky. Také zde hraje roli klíčové slovo individualizace: Inkoustové tiskárny mohou vedle čárových kódů, QR, loga a souborů znaků vytisknout také jednorázové kódy, které se používají pro zpětné sledování nebo pro reklamní kódování i pro interaktivní výherní hry. Lze je aktivovat smartphonem nebo na počítači.
Logistika: Přepravní obaly pro spokojené zákazníky
S rostoucím zásilkovým obchodem online shopů dostává také logistika nové úkoly. Ve skladech zboží a distribučních centrech je kompletováno a baleno stále více objednávek. Prostřednictvím firem zajišťujících přepravu balíků se zásilky dostávají ke spotřebitelům a jsou tedy vystaveny zcela jinému zatížení než náklady na klasických a příhradových paletách určené pro kamenný maloobchod. Pokud dojde k poškození, je předem naprogramováno, jak zboží vrátit. Proto jsou nyní obaly často konstruovány tak, aby bylo umožněno také bezpečné zpětné zaslání výrobku. Pomocí samolepicího uzávěru může konečný zákazník zboží ve stejné krabici bez námahy zase zaslat zpět. Kromě toho byly pro online obchod vyvinuty také obaly s řešením, které v krabici bez výplňového materiálu upevní různě velké výrobky a díky lepší konstrukci chrání před krádežemi. Speciální uzavírací mechanizmy zajišťují balíky před možností manipulace.
Firmy specializující se na tuto oblast nabízejí četné poradenské služby a technickou podporu pro úsek logistiky. Pro úkoly v oblasti „fulfillmentu“ (kompletní řešení logistiky) byly vyvinuty automatické, integrovatelné systémy. Ty přebírají při zadání objednávkových dat zhotovení a nalepení zásilkových etiket nebo přímé vytištění adresy, tisk faktury nebo dodacího listu a také současně připravení sáčku nebo kartonu pro k odeslání. Obsluha pouze vloží objednaný výrobek s fakturou, poté dojde k automatickému uzavření a odvezení dopravním pásem.
FachPack: Budoucnost obalového průmyslu pod jednou střechou
Podrobnější informace o nových výzvách a řešeních ve všech čtyřech segmentech veletrhu FachPack budou k dispozici na fóru PackBox, které bude ve všech třech veletržních dnech probíhat v hale 4. Také ve třetím roce své existence představí PackBox v trojzvuku „Inspirace – Inovace – Informace“ témata a trendy, kterým se tento obor věnuje. A také mnoho různých zvláštních přehlídek – například „Smart Labelling – ein Blick in die Zukunft“ („Smart Labelling – pohled do budoucnosti“) na průřezové téma značkovací techniky nebo nově připravený Marktplatz Process & Materials (fórum Process & Materials) pro trvale udržitelné a efektivní zacházení s přírodními zdroji a materiály – pozve návštěvníky k nahlédnutí přes „okraj talíře“. www.fachpack.de/programme

www.proveletrhy.cz

verze pro tisk >

Další články:

- Veletrh REHAB 2019

- FeuerTrutz

- Staňte se také Vy součástí bio světa - veletrh BIOFACH 2019

- Analýza veletržního průmyslu v ČR za rok 2017 - Veletrhy a výstavy šlapou

- Květinová procházka první republikou na kroměřížské výstavě Floria Léto

- Zahájení veletrhu IFA se blíží

- Mezinárodní zemědělský veletrh SIMA Paris 2019

- conhIT se mění v DMEA

- BrauBeviale 2018 – přes 96% výstavní plochy vyprodáno.

- ALL4PACK 26. - 29. 11. 2018 Paříž

- YOU Summer Festival 2018 | 22. – 24. června 2018

- Moravia sport Expo a Mattoni 1/2Maraton Olomouc

- Veletrh REHAB - sleva na výstavní plochu už jen do konce června

- IFA – Consumer Electronics Unlimited

- POLLUTEC LYON: 27. 11. – 30. 11. 2018

- Na senzory do Norimberku. Vstupenka ZDARMA!

- FOR ARCH 2018 - Jak dosáhnout chytrého a bezpečného domova

- Pokračující oslavy k 60. výročí značky Flora nabízí široké veřejnosti bohatý program

- Veletrh oční optiky SILMO Paris 2018

- Mezinárodní veletrh dopravních technologií InnoTrans 2018

Realizace 2015

Copyright ©2009-2018: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Ortenovo náměstí 2, 170 00 Praha 7
tel.: 266 007 226, 603 230 648
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU

KONTAKT
O PROJEKTU
JAK PUBLIKOVAT A INZEROVAT
PRO PARTNERY

Vyhledávání:

OK
}