arteo_cz

avf

incheba - Pro zobrazení tohoto reklamního prvku potřebujete Flash Player

eurocis mensi 2019

První máj ve znamení Krkonošského veletrhu v Trutnově

První máj ve znamení Krkonošského veletrhu v Trutnově

Už víte, jak strávíte den „pálení čarodějnic“ 30. dubna a 1. máj? Pobavte se, inspirujte se a nakupte na Krkonošském veletrhu, který se bude konat 30. dubna od 9 do 18 h a 1. května od 9 do 17 h uvnit ...

AUTOSHOW PRAHA poprvé v Letňanech!

AUTOSHOW PRAHA poprvé v Letňanech!

Posaďte se za volant, strčte klíčky do zapalování, zařaďte a do navigace zadejte ty jediné správné údaje: Největší česká automobilová výstava, PVA EXPO PRAHA. Ta se premiérově uskuteční na letňanském ...

Reklama, tisk a obaly jdou ruku v ruce

Reklama, tisk a obaly jdou ruku v ruce

Zajímá vás, jaké trendy aktuálně hýbou světem reklamy, polygrafie a obalů? Odpovědi najdete na veletrhu REKLAMA POLYGRAF OBALY od 9. do 11. 4. Velkou letošní novinkou je Mistrovství ČR a SR v car wrap ...

CMS Berlín 2019

VIVANESS

zpět

S receptem na úspěch roste chuť

Publikováno: 4.9.2015 11:07

Autor: Norimberské veletrhy

S receptem na úspěch roste chuť

• Bilance 2014 skupiny NürnbergMesse Group: Nejsilnější rok v historii podniku, pokud jde o plochu, poprvé více než 1 milion odborných návštěvníků, 229 milionů eur obrat, 8,2 milionů eur zisk.
• První polovina roku 2015 s pozitivním vývojem akcí lehce nad plánem.
• Výhled: Ohlašuje se „horký podzim“.

Skupina NürnbergMesse Group bilancuje a zřetelně se ukazuje, že pokud jde o plochu, byl rok 2014 v historii společnosti nejsilnějším rokem, podíly zahraničních vystavovatelů a odborných návštěvníků dosáhly nových maxim a mezinárodní odborné veletrhy se vyvíjí výrazně dynamičtěji, než je průměr branže. I finanční ukazatele mluví jasnou řečí: 229 milionů eur ročního obratu se ziskem ve výši 8,2 milionů eur – a to bez veřejných subvencí. Pro Dr. Rolanda Flecka a Petera Ottmanna přitom úspěch spočívá na více pilířích: „Naše akce se vyvíjejí znamenitě a i v roce 2015 vykazují organický růst. Jsme lehce nad plánem a plně se tak držíme nasazeného kurzu. Kromě toho se v současné době zaměřujeme na naše mezinárodní aktivity a cíleně rozvíjíme slibné formáty na cílových trzích našich zákazníků.“ Vzhledem k dalším krokům v rozvoji společnosti ohlašují oba jednatelé „horký podzim“.

Střízlivý popis obchodního roku 2014 skupiny NürnbergMesse Group zní takto: 29 171 vystavovatelů zarezervovalo v rámci 151 akcí s 1,32 milionem návštěvníků 994 000 m² výstavní plochy. Vyjádřeno v superlativech to znamená, že NürnbergMesse se ohlíží za nejsilnějším rokem v historii svého podniku, pokud jde o plochu, a dosáhla nových rekordů v podílech zahraničních vystavovatelů a odborných návštěvníků. V rámci skupiny NürnbergMesse Group pokračovala ve svém pozitivním vývoji také společnost NürnbergMesse GmbH. Tržby této společnosti činily v roce 2014 192 milionů eur, EBITDA byla dosáhla 37,3 milionů eur. Dr. Roland Fleck říká: „Podnik je finančně zdravý jako ryba a zároveň se na trhu skvěle osvědčuje. Patříme tak v Německu k velmi málo veletržním společnostem, které pravidelně dosahují zisků a nepotřebují žádné dotace od společníků. Za povšimnutí kromě toho stojí, že od ukončení investic do haly 3A, které jsme zvládli vlastními silami, se závazky společnosti snížily o více než 26 milionů eur.“

I v roce 2015 pozitivní vývoj akcí
Navzdory všem stávkám na železnici i v letecké dopravě se i v první polovině roku 2015 vyvíjely odborné veletrhy skupiny výrazněji lépe než je průměr branže. Již v roce 2014 rozvoj výrazně převyšoval trend německého veletržního hospodářství s 3% nárůstem vystavovatelů, 7% nárůstem odborných návštěvníků a dalšími 7 % nárůstu u výstavní plochy. Peter Ottmann zdůrazňuje, proč tomu tak je i v roce 2015: „Ať už se jedná o BIOFACH, IWA OutdoorClassics, Enforce Tac, embedded world nebo FeuerTRUTZ – naše akce vykazují organický růst, protože se v tuzemsku i zahraničí těší obzvláště vysoké poptávce. Tento zdravý mix je nejlepším prostředkem proti konjunkturálním nepředvídaným vývojům!“

Podpora internacionalizace
Pokud jde o dynamiku, pozitivní výsledky v domácím veletržním centru dokonce ještě předstihuje mezinárodní vývoj skupiny NürnbergMesse: v březnu 2015 poprvé otevřel své brány „Indian Chemicals Care Convention“ paralelně s „Home and Personal Care Ingredients“ v Bombaji, v Rakousku před nedávnem vznikla vlastní NürnbergMesse Austria pod vedením Inge Tremmel, v říjnu 2015 začíná Beviale Moscow. V současné době probíhají přípravy na posílení obchodů v Brazílii – v květnu 2016 má otevřít své brány POWTECH Brasil paralelně s FCE Pharma a FCE Cosmetique.

Ohlašuje se „horký podzim“
V druhé polovině roku 2015 navíc Dr. Roland Fleck a Peter Ottmann očekávají „horký podzim“. „Zaprvé ukazují stavy přihlášek u pronajímané výstavní plochy, především u veletrhů FachPack, BrauBeviale a SPS IPC Drives, že v součtu můžeme očekávat další výrazné nárůsty. Zadruhé startují nové nadějné formáty, jako například ‚Street Food Convention‘ v kombinaci s veletrhem BrauBeviale nebo Insights-X našeho partnera Spielwarenmesse eG. A zatřetí momentálně pracujeme na dalším důležitém kroku rozvoje našeho podniku. O tom určitě prozradíme více po nadcházejícím zasedání dozorčí rady.“ S receptem na úspěch tedy roste chuť!

O skupině NürnbergMesse Group

NürnbergMesse je jednou z 15 největších veletržních společností na světě. Její portfolio zahrnuje kolem 120 národních a mezinárodních odborných veletrhů a kongresů a na 40 podporovaných společných firemních stánků v Norimberku i jinde na světě. Vlastních, partnerských i hostujících akcí skupiny NürnbergMesse Group, která má dceřiné společnosti v Číně, Severní Americe, Brazílii, Itálii a Indii, se každoročně zúčastní kolem 30 000 vystavovatelů (podíl zahraničních vystavovatelů 41 %) a až 1,4 miliony návštěvníků (podíl odborných návštěvníků ze zahraničí kolem 24 %). Kromě toho skupina NürnbergMesse Group disponuje sítí přibližně 50 zastoupení, jež působí ve více než 100 zemích

V ČR se mohou všichni zájemci o veletrhy pořádané v Norimberku obracet na oficiální zastoupení společnost PROveletrhy s.r.o., tel.: 775663548, mail: info@proveletrhy.cz, www.proveletrhy.cz

www.proveletrhy.cz

verze pro tisk >

Další články:

- První máj ve znamení Krkonošského veletrhu v Trutnově

- AUTOSHOW PRAHA poprvé v Letňanech!

- Reklama, tisk a obaly jdou ruku v ruce

- Výstaviště Flora Olomouc se promění v lázeňskou promenádu

- Čtyři dny plné novinek a zábavy na FOR FAMILY

- Pozvánka na delegační cestu zdarma na veletrh DMEA ve dnech 9. – 10. dubna 2019

- DMEA (conhIT) 9. - 11. dubna 2019

- Jen do konce března sleva na plochu - R+T 2021

- AMB 2020 - přihlášek každý den přibývá

- Symbol stromu propojí expozice jarní Flory Olomouc 2019

- Veletrh STŘECHY PRAHA s absolutním rekordem v návštěvnosti

- FOR BIKES – UŽ 10 LET SPOLU!

- Ostrava je připravena být rájem včelařů

- Víte kam zajít pro inspiraci a nové trendy v bydlení a stavebnictví? Na výstavu STAVÍME, BYDLÍME do Jihlavy!

- Nekonečná dávka inspirace na veletrzích bydlení, designu a zahrad

- ProWein Düsseldorf letos slaví 25 let!

- Nabídka k účasti na mezinárodním strojírensko-technologickém veletrhu CIMIF v Kambodži

- FLORIA JARO - ​Svátek pro všechny zahradníky a zahrádkáře se blíží

- Jaro s kosmetickými veletrhy v PVA Letňany

- Veletrh STAVOTECH Olomouc poradí se stavbou a bydlením

LEARNTEC

Copyright ©2009-2019: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Ortenovo náměstí 2, 170 00 Praha 7
tel.: 266 007 226, 603 230 648
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU

KONTAKT
O PROJEKTU
JAK PUBLIKOVAT A INZEROVAT
PRO PARTNERY

Vyhledávání:

OK
}