IFA Insider

Intergastra 2020
Mezinárodní veletrh lodí Hamburg

strechy praha 2018

NürnbergMesse: impulzy díky inovační ofenzívě

NürnbergMesse: impulzy díky inovační ofenzívě

Leitmotiv „inovace“: nové veletrhy a kongresy, růst díky internacionalizaci a prosazování digitalizace Cenné impulzy v roce 2018 přináší veletržní společnosti NürnbergMesse inovační ofenzíva. Sedmn ...

MOTOSALON 2019 už túruje

MOTOSALON 2019 už túruje

Za necelé tři měsíce se sejdou prodejci a fanoušci dvoustopých motorových vozidel, tentokrát opět na pražském výstavišti v Letňanech. Po dvou letech zde bude v termínu 28.2.- 3.3. 2019 k vidění to nej ...

BrauBeviale 2018: Pravidelné setkání branže tak velké a mezinárodní jako nikdy předtím

BrauBeviale 2018: Pravidelné setkání branže tak velké a mezinárodní jako nikdy předtím

Po třech úspěšných dnech uzavřel veletrh BrauBeviale své brány s rekordními výsledky. Přes 40 000 odborných návštěvníků (2016: 37 923), z toho přes 18 000 zahraničních, přicestovalo ve dnech 13. až 15 ...

Vánoční veletrhy 2018

Realizace expozic

zpět

S receptem na úspěch roste chuť

Publikováno: 4.9.2015 11:07

Autor: Norimberské veletrhy

S receptem na úspěch roste chuť

• Bilance 2014 skupiny NürnbergMesse Group: Nejsilnější rok v historii podniku, pokud jde o plochu, poprvé více než 1 milion odborných návštěvníků, 229 milionů eur obrat, 8,2 milionů eur zisk.
• První polovina roku 2015 s pozitivním vývojem akcí lehce nad plánem.
• Výhled: Ohlašuje se „horký podzim“.

Skupina NürnbergMesse Group bilancuje a zřetelně se ukazuje, že pokud jde o plochu, byl rok 2014 v historii společnosti nejsilnějším rokem, podíly zahraničních vystavovatelů a odborných návštěvníků dosáhly nových maxim a mezinárodní odborné veletrhy se vyvíjí výrazně dynamičtěji, než je průměr branže. I finanční ukazatele mluví jasnou řečí: 229 milionů eur ročního obratu se ziskem ve výši 8,2 milionů eur – a to bez veřejných subvencí. Pro Dr. Rolanda Flecka a Petera Ottmanna přitom úspěch spočívá na více pilířích: „Naše akce se vyvíjejí znamenitě a i v roce 2015 vykazují organický růst. Jsme lehce nad plánem a plně se tak držíme nasazeného kurzu. Kromě toho se v současné době zaměřujeme na naše mezinárodní aktivity a cíleně rozvíjíme slibné formáty na cílových trzích našich zákazníků.“ Vzhledem k dalším krokům v rozvoji společnosti ohlašují oba jednatelé „horký podzim“.

Střízlivý popis obchodního roku 2014 skupiny NürnbergMesse Group zní takto: 29 171 vystavovatelů zarezervovalo v rámci 151 akcí s 1,32 milionem návštěvníků 994 000 m² výstavní plochy. Vyjádřeno v superlativech to znamená, že NürnbergMesse se ohlíží za nejsilnějším rokem v historii svého podniku, pokud jde o plochu, a dosáhla nových rekordů v podílech zahraničních vystavovatelů a odborných návštěvníků. V rámci skupiny NürnbergMesse Group pokračovala ve svém pozitivním vývoji také společnost NürnbergMesse GmbH. Tržby této společnosti činily v roce 2014 192 milionů eur, EBITDA byla dosáhla 37,3 milionů eur. Dr. Roland Fleck říká: „Podnik je finančně zdravý jako ryba a zároveň se na trhu skvěle osvědčuje. Patříme tak v Německu k velmi málo veletržním společnostem, které pravidelně dosahují zisků a nepotřebují žádné dotace od společníků. Za povšimnutí kromě toho stojí, že od ukončení investic do haly 3A, které jsme zvládli vlastními silami, se závazky společnosti snížily o více než 26 milionů eur.“

I v roce 2015 pozitivní vývoj akcí
Navzdory všem stávkám na železnici i v letecké dopravě se i v první polovině roku 2015 vyvíjely odborné veletrhy skupiny výrazněji lépe než je průměr branže. Již v roce 2014 rozvoj výrazně převyšoval trend německého veletržního hospodářství s 3% nárůstem vystavovatelů, 7% nárůstem odborných návštěvníků a dalšími 7 % nárůstu u výstavní plochy. Peter Ottmann zdůrazňuje, proč tomu tak je i v roce 2015: „Ať už se jedná o BIOFACH, IWA OutdoorClassics, Enforce Tac, embedded world nebo FeuerTRUTZ – naše akce vykazují organický růst, protože se v tuzemsku i zahraničí těší obzvláště vysoké poptávce. Tento zdravý mix je nejlepším prostředkem proti konjunkturálním nepředvídaným vývojům!“

Podpora internacionalizace
Pokud jde o dynamiku, pozitivní výsledky v domácím veletržním centru dokonce ještě předstihuje mezinárodní vývoj skupiny NürnbergMesse: v březnu 2015 poprvé otevřel své brány „Indian Chemicals Care Convention“ paralelně s „Home and Personal Care Ingredients“ v Bombaji, v Rakousku před nedávnem vznikla vlastní NürnbergMesse Austria pod vedením Inge Tremmel, v říjnu 2015 začíná Beviale Moscow. V současné době probíhají přípravy na posílení obchodů v Brazílii – v květnu 2016 má otevřít své brány POWTECH Brasil paralelně s FCE Pharma a FCE Cosmetique.

Ohlašuje se „horký podzim“
V druhé polovině roku 2015 navíc Dr. Roland Fleck a Peter Ottmann očekávají „horký podzim“. „Zaprvé ukazují stavy přihlášek u pronajímané výstavní plochy, především u veletrhů FachPack, BrauBeviale a SPS IPC Drives, že v součtu můžeme očekávat další výrazné nárůsty. Zadruhé startují nové nadějné formáty, jako například ‚Street Food Convention‘ v kombinaci s veletrhem BrauBeviale nebo Insights-X našeho partnera Spielwarenmesse eG. A zatřetí momentálně pracujeme na dalším důležitém kroku rozvoje našeho podniku. O tom určitě prozradíme více po nadcházejícím zasedání dozorčí rady.“ S receptem na úspěch tedy roste chuť!

O skupině NürnbergMesse Group

NürnbergMesse je jednou z 15 největších veletržních společností na světě. Její portfolio zahrnuje kolem 120 národních a mezinárodních odborných veletrhů a kongresů a na 40 podporovaných společných firemních stánků v Norimberku i jinde na světě. Vlastních, partnerských i hostujících akcí skupiny NürnbergMesse Group, která má dceřiné společnosti v Číně, Severní Americe, Brazílii, Itálii a Indii, se každoročně zúčastní kolem 30 000 vystavovatelů (podíl zahraničních vystavovatelů 41 %) a až 1,4 miliony návštěvníků (podíl odborných návštěvníků ze zahraničí kolem 24 %). Kromě toho skupina NürnbergMesse Group disponuje sítí přibližně 50 zastoupení, jež působí ve více než 100 zemích

V ČR se mohou všichni zájemci o veletrhy pořádané v Norimberku obracet na oficiální zastoupení společnost PROveletrhy s.r.o., tel.: 775663548, mail: info@proveletrhy.cz, www.proveletrhy.cz

www.proveletrhy.cz

verze pro tisk >

Další články:

- MOTOSALON 2019 už túruje

- BrauBeviale 2018: Pravidelné setkání branže tak velké a mezinárodní jako nikdy předtím

- Víte, kde nakupuje Ježíšek? Přece v Letňanech v PVA EXPO PRAHA!

- Vánoční veletrhy Brno 2018: Nákupy dárků, gastronomická show i hudební program

- Chillventa přesvědčuje rekordními hodnotami a skvělou atmosférou!

- Registrujte se na R+T 2021 již nyní a získejte slevu!

- Přijďte na Vánoční DĚTSKOU PLANETU na holešovické výstaviště

- INTERNORGA 2019 - Inspirace pro všechny sektory pohostinství

- Čerti z Rakouska či vystoupení známých hvězd budou zpestřením Vánoc na Floře

- SIMA 2019 - Mezinárodní zemědělský veletrh

- Stříbrné vánoční dny: Načerpejte inspiraci a podlehněte kreativnímu tvoření

- S dotacemi pro lepší bydlení poradí v únoru veletrh FOR PASIV 2019

- CE China - mezinárodní veletrh spotřební elektroniky

- Setkání maloobchodníků na CE Week 12.-13. června 2019

- Příležitosti studentům a čerstvým absolventům nabídne veletrh JobChallenge

- Valve World Expo 2018 v německém Düsseldorfu

- e-SALON: Inspirace pro novou éru řidičů? Přinášíme jí tuny!

- Veletrh BAU 2019 se prezentuje ve formátu XXL

- Advent v oranžerii zve na nové trendy vánočních dekorací a floristické workshopy

- 8. ročník veletrhu Czechbus ovládne celý Průmyslový palác a okolní plochy Výstaviště

vanoce flora 2019

Copyright ©2009-2018: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Ortenovo náměstí 2, 170 00 Praha 7
tel.: 266 007 226, 603 230 648
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU

KONTAKT
O PROJEKTU
JAK PUBLIKOVAT A INZEROVAT
PRO PARTNERY

Vyhledávání:

OK
}