arteo_cz

Mezinárodní veletrh lodí Hamburg
messe duesseldorf

animal tech 2019

Veletrh REHAB 2019

Veletrh REHAB 2019

16. – 18. května 2019, Messe Karlsruhe

FeuerTrutz

FeuerTrutz

V termínu 20. - 21. února 2019 proběhne na výstavišti v Norimberku již 9-tý ročník mezinárodního veletrhu FeuerTrutz, který je zaměřen na protipožární prevenci.

Staňte se také Vy součástí bio světa - veletrh BIOFACH 2019

Staňte se také Vy součástí bio světa - veletrh BIOFACH 2019

Jen do 31. 7. 2018 mají výrobci biopotravin možnost zajistit si pro firmu místo na mezinárodním veletrhu biopotravin BIOFACH 2019 (13.02. - 16. 02.2019) Velmi rychle a pohodlně je možné se nahlási ...

WindEnergy Hamburg

Messe Karlsruhe

zpět

BrauBeviale 2015: Požitek pro všechny zúčastněné

Publikováno: 29.11.2015 00:00

Autor: Norimberské veletrhy

BrauBeviale 2015: Požitek pro všechny zúčastněné

Působivým vystoupením – na úrovni loňského roku – BrauBeviale po třech dnech intenzivního veletržního dění opět na rok uzavřel své brány. 37.137 návštěvníků (41 procent ze zahraničí) přijelo na tento letos nejvýznamnější veletrh investičních příležitostí v oblasti nápojového průmyslu. Mezi 1.083 vystavovateli byli stálí hosté i nováčci, firmy dominující na světovém trhu i středně velké podniky. Prezentovaly vše, co souvisí s procesním řetězcem výroby nápojů: kvalitní suroviny, inovativní technologie, efektivní logistiku a tvořivé marketingové nápady. Zdařilou premiéru v rámci veletrhu BrauBeviale slavila SFC Street Food Convention.

„BrauBeviale zve ke stolu rezervovanému pro stálé účastníky z branže a všichni pozvání přijímají!“ Ředitelka akce Andrea Kalrait má obrovskou radost z účasti a nálady během veletrhu BrauBeviale 2015. „Ve veletržních halách jsme viděli a zažívali nadšení. Trend k řemeslně vyráběným nápojům neslábne a je mu věnována stále větší pozornost. To cítíme samozřejmě i zde. Odborní návštěvníci k nám v těchto dnech dorazili celkem ze 131 zemí – a to navzdory stávce letištního personálu Lufthansy!“ Nálada v oboru je dobrá, v tom jsou návštěvníci i vystavovatelé zajedno: Přibližně 87 procent resp. 84 procent hodnotilo hospodářskou situaci jako stálou nebo dokonce s vzestupnou tendencí, jak hovoří výsledky ankety nezávislého institutu.

Návštěvníci: velká spokojenost a velký počet zahraničních návštěvníků

Hosté přijeli především z Německa, a také z Itálie, České republiky, Rakouska, Švýcarska, Nizozemí, Belgie a Ruska. A očividně se to vyplatilo: Téměř všichni (99 procent) byli s veletržní nabídkou spokojeni a plánují, že v budoucnu veletrh navštíví znovu (98 procent). Průměrný host stráví na BrauBeviale celkem jeden a půl dne. Přijíždí sem především proto, aby se informoval o novinkách, udržoval obchodní kontakty a vyměnil si zkušenosti a informace s kolegy z oboru. Vystavovatelé měli radost z toho, že vysoká úroveň odbornosti návštěvníků na stánku ještě jednou vzrostla: Téměř 90 procent odborných návštěvníků je ve svých podnicích zapojeno do rozhodování o investicích.

Vystavovatelé: oslovení nejdůležitějších cílových skupin zákazníků

Vystavovatelé, z nichž 47 procent bylo ze zahraničí, se prezentovali na 45.185 m2 – což je přibližně o šest procent větší plocha než v minulém roce.Mírné zvýšení počtu hostů ze zahraničí ukazuje, že BrauBeviale získává na významu také v mezinárodním měřítku. Vystavující firmy pocházely ze 49 zemí, především z Německa (580), Itálie, Nizozemí, Belgie, Rakouska a Švýcarska. Jejich nabídka zahrnovala produkty a řešení napříč celým procesním řetězcem nápojového průmyslu. 93 procent firem hodnotilo celkový výsledek své účasti na veletrhu BrauBeviale kladně. Celých 97 procent společností uvedlo, že oslovily své nejvýznamnější cílové skupiny zákazníků a zhruba 86 procent dotazovaných firem očekává, že se jejich účast zde projeví na obchodních aktivitách v období po veletrhu.

Doprovodný program: Vynikající známky od návštěvníků

Fórum BrauBeviale s tématy přímo z oboru určenými pro obor, PET@BrauBeviale s nejdůležitějšími impulzy v oblasti nápojových obalů a v neposlední řadě trendové téma „Kreativní pivní kultura se setkává s lihovinami špičkové kvality“ se u návštěvníků setkaly s velkým zájmem a byly hodnoceny pozitivně. Specializovaní prodejci, gastronomové a také výrobci tak v Craft Beer Corner (Koutek s nabídkou piv vyrobených malými pivovary) navštívili mimo jiné ochutnávky renomovaných pivních someliérů – mezi nimi byl také Markus Sailer, úřadující německý mistr a degustátor lihovin. U pěti ochutnávkových barů zaměřených na chmel, slad, kvasnice, nápojové speciality a dokonalé sklo se odbornému posouzení zvědavých návštěvníků podrobilo více než 160 německých a zahraničních piv. Ale pily se i nealkoholické nápoje: Velký ohlas měly také ochutnávky vod vedené kvalifikovanými someliéry v oblasti minerálních vod. Zdařilé pivní speciality byly k dispozici také mimo veletržní areál: při působivé aftershow party „Schanzenbräu & Friends“ nebo v řadě restaurací a barů, které byly součástí akce „BierErlebnis Nürnberg“ („Pivní zážitek v Norimberku“).

European Beer Star 2015: Udělení cen Consumers‘ Favourites

Jako jedna z největších mezinárodních soutěží piva má European Beer Star od roku 2004 svou domovskou scénu právě na veletrhu BrauBeviale. Soutěž vznikla ze společné iniciativy Soukromých pivovarů Bavorska, odborného garanta veletrhu, německého a evropského vrcholného oborového svazu, a v současné době je jednou z nejvýznamnějších světových soutěží piva a stále znovu láme rekordy v počtu účastníků. V roce 2015 bylo v rámci soutěže předloženo 1.957 piv ze 45 zemí všech světadílů, což je doposud nejvyšší počet. Z 55 držitelů zlatých medailí si odborní návštěvníci také v roce 2015 volili svá nejoblíbenější piva: Zlatou medaili a titul Consumers’ Favourite získalo pivo „Ayinger Bräuweisse" pivovaru Aying (Německo). Stříbrná medaile byla udělena dánskému pivovaru Midtfyns Bruyhus za jeho pivo „Midtfyns Imperial Stout". Pivo „Double Jack“, Imperial India Pale Ale pivovaru Firestone Walker Brewery (USA), obdrželo od více než 6.350 ochutnávajících třetí nejvyšší počet hlasů.

SFC Street Food Convention: odstartováno na plný plyn

Kreativní nápojová kultura přímo vyžaduje nekonvenční jídlo. Proto nijak neudivuje, že první akce SFC Street Food Convention se poprvé uskutečnila v rámci veletrhu BrauBeviale. Více než 1.500 účastníků, mezi jiným také hosté z Rakouska, Švýcarska, Velké Británie, Itálie, Řecka, Polska a Slovenska, zamířilo 12. a 13. listopadu za 45 vystavovateli a informativním odborným programem do výstavní haly „Frankenhalle“ na norimberském výstavišti. Sešli se zde zasvěcení představitelé tohoto druhu podnikání i začátečníci, aby se informovali a vyměnili si zkušenosti o trendech, obchodních modelech pro zakladatele nových firem, o subdodavatelích, tržních strategiích, kooperačních partnerech a technikách této nové scény v oblasti gastronomie. Tuto platformu pro Street Food Business - podnikání v oblasti pouliční gastronomie - inicioval a organizoval „Mr. Foodtruck“ Klaus P. Wünsch, www.streetfoodconvention.de

Konzumace nápojů v globálním měřítku: pokračující růst

V roce 2014 činila celosvětová konzumace balených nápojů téměř 912 mld. litrů, přibližně o 18 mld. litrů více než v předcházejícím roce. Podle odborníků toto číslo ještě dále poroste; předpovídají roční růst konzumace nápojů v průměru o 3,4 procent. Hnacím prvkem celkového zvyšování spotřeby jsou především oblasti Asie/Pacifiku s Čínou a Japonskem a také Blízký Východ a Afrika. V Evropě je trh ještě rozdělen na dvě části: na jedné straně velmi dobře zásobované průmyslové země západní Evropy, na druhé straně východní Evropa, která s růstem 5,5 procenta do roku 2019 je ještě příslibem nového potenciálu. Celkový poměr nealkoholických a alkoholických nápojů je stále přibližně 70 ku 30 procentům (Euromonitor, květen 2015).

V Německu bylo v roce 2014 vypito 761,7 litrů na osobu (včetně kávy, čaje a mléka); to je téměř o 7 litrů méně než v předcházejícím roce. S množstvím 106,9 litru vypil každý Němec o jednu sklenici piva víc (0,3 litru) než v roce 2013. Celková konzumace alkoholických nápojů ovšem o stejné množství klesla na 136,9 litrů na osobu. Němci také vypili o téměř tři litry méně nealkoholických nápojů: 300,2 litrů na osobu (údaje svazů výrobců nápojů).

Do třetice všeho dobrého: Termín veletrhu BrauBeviale 2016

Kreativní nápojovou kulturu a odborný požitek na vysoké úrovni budeme moci zažít i v příštím roce: při třetím uspořádání trojlístku akcí v rámci BrauBeviale ve dnech 8. až 10. listopadu 2016 na výstavišti v Norimberku.

verze pro tisk >

Další články:

- Veletrh REHAB 2019

- FeuerTrutz

- Staňte se také Vy součástí bio světa - veletrh BIOFACH 2019

- Analýza veletržního průmyslu v ČR za rok 2017 - Veletrhy a výstavy šlapou

- Květinová procházka první republikou na kroměřížské výstavě Floria Léto

- Zahájení veletrhu IFA se blíží

- Mezinárodní zemědělský veletrh SIMA Paris 2019

- conhIT se mění v DMEA

- BrauBeviale 2018 – přes 96% výstavní plochy vyprodáno.

- ALL4PACK 26. - 29. 11. 2018 Paříž

- YOU Summer Festival 2018 | 22. – 24. června 2018

- Moravia sport Expo a Mattoni 1/2Maraton Olomouc

- Veletrh REHAB - sleva na výstavní plochu už jen do konce června

- IFA – Consumer Electronics Unlimited

- POLLUTEC LYON: 27. 11. – 30. 11. 2018

- Na senzory do Norimberku. Vstupenka ZDARMA!

- FOR ARCH 2018 - Jak dosáhnout chytrého a bezpečného domova

- Pokračující oslavy k 60. výročí značky Flora nabízí široké veřejnosti bohatý program

- Veletrh oční optiky SILMO Paris 2018

- Mezinárodní veletrh dopravních technologií InnoTrans 2018

DMEA - Connecting Digital Health

Copyright ©2009-2018: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Ortenovo náměstí 2, 170 00 Praha 7
tel.: 266 007 226, 603 230 648
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU

KONTAKT
O PROJEKTU
JAK PUBLIKOVAT A INZEROVAT
PRO PARTNERY

Vyhledávání:

OK
}