MSV 2019

Nürnbergmesse
Mezinárodní výstava pro milovníky koní

veletrhy2019

Vydejte se s námi dne 9.10.2019 na veletrh it-sa.

Vydejte se s námi dne 9.10.2019 na veletrh it-sa.

V rámci zájezdu bude bezplatně poskytnuta nejen vstupenka na veletrh, drobné občerstvení, ale také velmi originální dárek pro Vaši IT bezpečnost. Příspěvek na dopravu činí symbolických 399,- Kč. www. ...

Vše, co potřebujete vědět k návštěvě veletrhu FOR ARCH

Vše, co potřebujete vědět k návštěvě veletrhu FOR ARCH

Není pochyb o tom, že FOR ARCH je tím správným místem pro všechny kutily, řemeslníky, architekty a hlavně pro ty, kteří se chystají rekonstruovat či stavět. Mezinárodní stavební veletrh FOR ARCH ...

Zvýhodněná cena výstavní plochy na brněnské zemědělské a lesnické veletrhy 2020 platí do 30. září

Zvýhodněná cena výstavní plochy na brněnské zemědělské a lesnické veletrhy 2020 platí do 30. září

Od 31. března do 4. dubna 2020 proběhne na brněnském výstavišti Mezinárodní veletrh zemědělské techniky TECHAGRO. Souběžně s ním proběhnou Mezinárodní lesnický a myslivecký veletrh SILVA REGINA a Vele ...

messe duesseldorf

On-line prodej vstupenek

zpět

Analýza veletržního průmyslu v ČR za rok 2017 - Veletrhy a výstavy šlapou

Publikováno: 15.7.2018 00:00

Autor: EuroExpo

SOVA ČR u příležitosti světového dne veletržního průmyslu, GLOBAL EXHIBITION DAY, který letos připadl na 6.6., zveřejnila analýzu veletržního průmyslu v ČR. Veletrhy v posledních letech posilují svůj význam v mezinárodním obchodu a nadále představují jedinečnou proexportní platformu ekonomiky. V rámci mezinárodních obchodních vztahů představují nenahraditelný marketingový a obchodní nástroj.

Veletržní a kongresový průmysl je závislý na vývoji ekonomické situace a vnějších podmínkách v ČR a Evropě. Tyto rozhodují o ochotě firem investovat do rozvoje a marketingu. Česká ekonomika pokračuje i v letech 2017–2018 v trajektorii zdravého hospodářského růstu, což se pozitivně odráží také na výkonnosti veletržního průmyslu.

Jak ovlivňuje digitální prostředí veletrhy? Ztrácí veletrhy své místo nebo naopak posilují svůj vliv v rámci marketingové komunikace? Jaká je výkonnost veletržního průmyslu v ČR?
Na položené otázky odpoví analýza českého veletržního a výstavního trhu za rok 2017, kterou přináší SOVA ČR (Společenstvo organizátorů veletržních a výstavních akcí v ČR). Jejím zpracováním Společenstvo pověřilo agenturu pro výzkum efektivnosti veletrhů a výstav Amasia Expo. SOVA ČR sleduje celkovou bilanci tohoto segmentu marketingových komunikací nepřetržitě již od roku 1996 a má tak k dispozici unikátní trendovou studii veletržního a výstavního dění v ČR.

Obdobně jako ve všech předchozích souhrnných přehledech dat lze konstatovat, že ANALÝZA 2017 pokrývá v hlavních souhrnných údajích 90 % všech veletržních a výstavních dat za Českou republiku.

Světový veletržní průmysl v číslech
- Na veletrzích ročně vystavuje 4,4 milionů firem.
- Každý rok se po celém světě se koná přibližně 31 000 výstav a veletrhů.
- Veletrhy navštíví každý rok přes 260 milionů lidí. To je více, než je populace Brazílie.
- Celková krytá výstavní plocha v roce 2017 dosáhla 34,8 milionu m²! To je přibližně 4 874 fotbalových hřišť.
- Vystavovatelé a návštěvníci na veletrzích utratí každoročně zhruba 98 miliard EUR.

Světový, resp. evropský veletržní průmysl pokračoval v letech 2016-2017 v růstu a dle průzkumů mezi relevantními veletržními správami by měl tento trend růstu pokračovat.

Český veletržní průmysl v číslech
Statistické ukazatele veletržního průmyslu ČR (pronajatá výstavní plocha, počet vystavovatelů anávštěvníků) jsou v posledních letech stabilní.

- Na veletrzích v ČR se prezentovalo 25 520 firem.
- Veletržní správy a organizátoři uspořádali 242 veletrhů a výstav a prodali 990 593 m2 výstavní plochy.
- Veletrhy v ČR navštívilo 2 743 385 návštěvníků.
- Kvalifikovaný odhad celkového trhu v ČR z hlediska hodnoty obratu činí 1,9 mld. Kč.

Trendy veletržního průmyslu
V České republice je patrný návrat k veletrhům obchodní povahy (B2B), a to hlavně v oborech strojírenství, průmyslových technologií, elektrotechnice, vojenském a obranném průmyslu, dřevozpracujícího průmyslu, ale i ve velkoobchodu módního zboží, optiky, zemědělské techniky. Podle agentury B-Inside, která provádí výzkum komunikačních aktivit v B2B marketingu, jsou veletrhy společně s webovými stránkami a tištěnými propagačními materiály jedním ze tří nejstabilnějších způsobů prezentace, které firmy volí. Firmy se k využívání veletrhů a firemních akcí vrací jako k osvědčenému nástroji marketingu „tváří v tvář“ s cílem udržení stávajících a navazování nových obchodních kontaktů.

Průzkumy mezi vystavovateli a návštěvníky stále více poukazují na skutečnost, že klíčovým parametrem úspěšnosti veletrhu je množství získaných kontaktů a kontraktů. Veletrh těží především z face to face komunikace, která se ukazuje jako rozhodující při získávání nových zakázek.

Podívejte se níže na další zajímavé údaje včetně grafů a podílů jednotlivých veletržních správ na českém výstavním trhu.

Kompletní znění článku včetně výsledků a grafů

Souhrnná analýza veletržního průmyslu v ČR za rok 2017

http://www.euroexpo.cz/sova

verze pro tisk >

Další články:

- Vydejte se s námi dne 9.10.2019 na veletrh it-sa.

- Vše, co potřebujete vědět k návštěvě veletrhu FOR ARCH

- Zvýhodněná cena výstavní plochy na brněnské zemědělské a lesnické veletrhy 2020 platí do 30. září

- MSV 2019 bude veletrhem technologií a inovací pro průmysl budoucnosti

- Festival Life! 2019 na brněnském výstavišti

- INTERBEAUTY PRAGUE a WORLD OF BEAUTY & SPA – Velkolepé spojení veletrhů krásy

- Zájezd na mezinárodní veletrh IT SECURITY, it-sa 2019

- FOR ARCH 2019 – mezinárodní stavební veletrh

- Mezinárodnímu veletrhu it security - it-sa 2019

- Veletrh FachPack se nezadržitelně blíží

- Co přinášejí veletrhy Marketing Mix?

- Největší světový veletrh obytných vozů a karavanů v Düsseldorfu

- Komfort znamená mít teplo i chlad. Účinná řešení ukáže FOR ARCH!

- Letní Flora Olomouc okouzlila přes 20 000 návštěvníků expozicí Česká krajina

- Veletrh hodinek a šperků HODINY A KLENOTY

- Veletrh dekorací, doplňků a dárků FOR DECOR & HOME

- Analýza českého veletržního a výstavního trhu za rok 2018

- MSV 2019 bude veletrhem technologií a inovací pro průmysl budoucnosti

- Shift AUTOMOTIVE: kongres zaměřený na budoucnost řízení v rámci veletrhu IFA Berlin

- Veletrh FachPack slaví čtyřicátiny!

reisen_hamburg

Copyright ©2009-2019: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Ortenovo náměstí 2, 170 00 Praha 7
tel.: 266 007 226, 603 230 648
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU

KONTAKT
O PROJEKTU
JAK PUBLIKOVAT A INZEROVAT
PRO PARTNERY

Vyhledávání:

OK
}