veletrhy2019

Nürnbergmesse
Nufam

Brau Beviale

AMB 2020 - příjem přihlášek jen do konce června tohoto roku

AMB 2020 - příjem přihlášek jen do konce června tohoto roku

AMB, mezinárodní veletrh pro obrábění kovů, je vedoucí platformou branže v sudých letech a jedním z pěti nejvýznamnějších strojírenských veletrhů světa. AMB 2018 slavil velký úspěch a příjem přihlášek ...

Veletrh Sensor+test začíná již příští týden Registrujte se již dnes a získejte volnou vstupenku!

Veletrh Sensor+test začíná již příští týden Registrujte se již dnes a získejte volnou vstupenku!

Veletrh Sensor+test (25.06. - 27. 06. 2019, Norimberk) je mezinárodní veletrh senzorů, snímačů, měřicí techniky, diagnostických a zkušebních zařízení. Registrujte se již dnes, snadno a rychle a vstu ...

FRUIT LOGISTICA - Berlín

FRUIT LOGISTICA - Berlín

Mezinárodní veletrh obchodu s čerstvým ovocem a zeleninou se koná 05.02.–07.02.2020

IFA

AMB 2020

zpět

Analýza veletržního průmyslu v ČR za rok 2017 - Veletrhy a výstavy šlapou

Publikováno: 15.7.2018 00:00

Autor: EuroExpo

SOVA ČR u příležitosti světového dne veletržního průmyslu, GLOBAL EXHIBITION DAY, který letos připadl na 6.6., zveřejnila analýzu veletržního průmyslu v ČR. Veletrhy v posledních letech posilují svůj význam v mezinárodním obchodu a nadále představují jedinečnou proexportní platformu ekonomiky. V rámci mezinárodních obchodních vztahů představují nenahraditelný marketingový a obchodní nástroj.

Veletržní a kongresový průmysl je závislý na vývoji ekonomické situace a vnějších podmínkách v ČR a Evropě. Tyto rozhodují o ochotě firem investovat do rozvoje a marketingu. Česká ekonomika pokračuje i v letech 2017–2018 v trajektorii zdravého hospodářského růstu, což se pozitivně odráží také na výkonnosti veletržního průmyslu.

Jak ovlivňuje digitální prostředí veletrhy? Ztrácí veletrhy své místo nebo naopak posilují svůj vliv v rámci marketingové komunikace? Jaká je výkonnost veletržního průmyslu v ČR?
Na položené otázky odpoví analýza českého veletržního a výstavního trhu za rok 2017, kterou přináší SOVA ČR (Společenstvo organizátorů veletržních a výstavních akcí v ČR). Jejím zpracováním Společenstvo pověřilo agenturu pro výzkum efektivnosti veletrhů a výstav Amasia Expo. SOVA ČR sleduje celkovou bilanci tohoto segmentu marketingových komunikací nepřetržitě již od roku 1996 a má tak k dispozici unikátní trendovou studii veletržního a výstavního dění v ČR.

Obdobně jako ve všech předchozích souhrnných přehledech dat lze konstatovat, že ANALÝZA 2017 pokrývá v hlavních souhrnných údajích 90 % všech veletržních a výstavních dat za Českou republiku.

Světový veletržní průmysl v číslech
- Na veletrzích ročně vystavuje 4,4 milionů firem.
- Každý rok se po celém světě se koná přibližně 31 000 výstav a veletrhů.
- Veletrhy navštíví každý rok přes 260 milionů lidí. To je více, než je populace Brazílie.
- Celková krytá výstavní plocha v roce 2017 dosáhla 34,8 milionu m²! To je přibližně 4 874 fotbalových hřišť.
- Vystavovatelé a návštěvníci na veletrzích utratí každoročně zhruba 98 miliard EUR.

Světový, resp. evropský veletržní průmysl pokračoval v letech 2016-2017 v růstu a dle průzkumů mezi relevantními veletržními správami by měl tento trend růstu pokračovat.

Český veletržní průmysl v číslech
Statistické ukazatele veletržního průmyslu ČR (pronajatá výstavní plocha, počet vystavovatelů anávštěvníků) jsou v posledních letech stabilní.

- Na veletrzích v ČR se prezentovalo 25 520 firem.
- Veletržní správy a organizátoři uspořádali 242 veletrhů a výstav a prodali 990 593 m2 výstavní plochy.
- Veletrhy v ČR navštívilo 2 743 385 návštěvníků.
- Kvalifikovaný odhad celkového trhu v ČR z hlediska hodnoty obratu činí 1,9 mld. Kč.

Trendy veletržního průmyslu
V České republice je patrný návrat k veletrhům obchodní povahy (B2B), a to hlavně v oborech strojírenství, průmyslových technologií, elektrotechnice, vojenském a obranném průmyslu, dřevozpracujícího průmyslu, ale i ve velkoobchodu módního zboží, optiky, zemědělské techniky. Podle agentury B-Inside, která provádí výzkum komunikačních aktivit v B2B marketingu, jsou veletrhy společně s webovými stránkami a tištěnými propagačními materiály jedním ze tří nejstabilnějších způsobů prezentace, které firmy volí. Firmy se k využívání veletrhů a firemních akcí vrací jako k osvědčenému nástroji marketingu „tváří v tvář“ s cílem udržení stávajících a navazování nových obchodních kontaktů.

Průzkumy mezi vystavovateli a návštěvníky stále více poukazují na skutečnost, že klíčovým parametrem úspěšnosti veletrhu je množství získaných kontaktů a kontraktů. Veletrh těží především z face to face komunikace, která se ukazuje jako rozhodující při získávání nových zakázek.

Podívejte se níže na další zajímavé údaje včetně grafů a podílů jednotlivých veletržních správ na českém výstavním trhu.

Kompletní znění článku včetně výsledků a grafů

Souhrnná analýza veletržního průmyslu v ČR za rok 2017

http://www.euroexpo.cz/sova

verze pro tisk >

Další články:

- AMB 2020 - příjem přihlášek jen do konce června tohoto roku

- Veletrh Sensor+test začíná již příští týden Registrujte se již dnes a získejte volnou vstupenku!

- FRUIT LOGISTICA - Berlín

- MSV 2019 se zaměřuje za digitalizaci výroby

- Oficiální účast českých firem na veletrhu NEWCAST v Düsseldorfu

- V pátek startuje na brněnském výstavišti největší tuzemská LAN párty s více jak 500 hráči

- Mezinárodní veletrh marketingu ovoce a zeleniny ASIA FRUIT LOGISTICA

- CE WEEK - Meeting maloobchodníků spotřební elektroniky (12. - 13. 06., New York City)

- Veletrh FIHAV 2019 na Kubě opět s českou oficiální účastí

- Moravia Sport Expo přivítá na tisíce elitních a nadšených běžců.

- India Water Week se uskuteční v září v Dillí

- Pozvánka - The Warsaw Humanitarian Expo 2019 (WHE2019)

- FOR ARCH 2019 zaostří na chytrá města i na bezpečnost, důležitý prvek kvality života

- Biotechnology and Green Technology Expo v Tchaj-nanu

- bautec - veletrh stavebnictví a stavební techniky - sleva v případě včasného přihlášení

- Frýdecko-Místecký veletrh zaplní Halu Polárka

- IFA NEXT: The Edge of Innovation

- Volné vstupenky na veletrh REHAB

- Beviale Moscow 2020 na novém výstavišti

- FachPack 2019 – plocha téměř vyprodan

REHAB 2019

Copyright ©2009-2019: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Ortenovo náměstí 2, 170 00 Praha 7
tel.: 266 007 226, 603 230 648
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU

KONTAKT
O PROJEKTU
JAK PUBLIKOVAT A INZEROVAT
PRO PARTNERY

Vyhledávání:

OK
}