veletrhy2019

AEE
Nürnbergmesse

IFA

MSV 2019 se zaměřuje za digitalizaci výroby

MSV 2019 se zaměřuje za digitalizaci výroby

Šedesátý první ročník Mezinárodního strojírenského veletrhu v Brně opět ukáže poslední novinky a trendy v oblasti průmyslových technologií, představí fenomén digitální továrny a nově otevře diskusi k ...

Oficiální účast českých firem na veletrhu NEWCAST v Düsseldorfu

Oficiální účast českých firem na veletrhu NEWCAST v Düsseldorfu

Mezinárodní veletrh NEWCAST tvoří společně s veletrhy GIFA, METEC a THERMPROCESS čtveřici silných mezinárodních metalurgických veletrhů, které pořádá Messe Düsseldorf jednou za 4 roky. Tento rok se k ...

V pátek startuje na brněnském výstavišti největší tuzemská LAN párty s více jak 500 hráči

V pátek startuje na brněnském výstavišti největší tuzemská LAN párty s více jak 500 hráči

Již tento pátek 21. června odstartuje třídenní LAN párty PLAYzone Challenge 2019, která se stane největší svého druhu. Bude na ní hrát přes 500 hráčů o téměř 300 000 Kč a ve vybraných titulech také o ...

Learntec

BIOFACH

zpět

Veletrh MARKETING MIX– den pro lepší marketing

Publikováno: 2.9.2018 21:36

Autor: Omnis Olomouc

Veletrh MARKETING MIX– den pro lepší marketing

Marketing Mix je B2B veletrh reklamy a marketingu rozšířený o konference, přednášky a workshopy. V září opět míří do svých tradičních míst konání do Prahy - 13.9.2018 v Konferenčním centru CITY (11.ročník) a do Brna – 25.9.2018 v Interhotelu Voroněž (13. ročník).

Cílem jednodenní nízkonákladové akce je zprostředkovat kontakty mezi firmami z reklamní branže a firmami - uživateli reklamy. Cílovou skupinou návštěvníků jsou zejména marketingoví manažeři firem a odborníci z reklamní branže, také majitelé menších firem a obchodní manažeři.

Na veletrhu se představí v jednoduchých expozicích zajímaví vystavovatelé z oblasti reklamy a marketingu. Akce je navíc obohacena o odborné přednášky . Aktuálními tématy zájemce provedou uznávaní odborníci významných reklamních a marketingových společností a institucí. Přednášky jsou rozděleny do 4 tematických bloků:

Konference Digistrategie – Online Marketing 2018 – Reklama 5.0 – postdigitální fáze, videomarketing, maximalizace pozornosti v online prostředí, zkušenosti z digitální kampaně prezidentského kandidáta, jak vytvořit firemní digitální redakci a videostudio, obsah podporuje prodej, 7 výzev, které musíte v dalším roce změnit ve výhodu...
Úspěšný web – pro ty, kdo uvažuje o tvorbě nového webu. Rady a tipy přednášejících ušetří komplikace, chyby i peníze. Získáte web, který prodává.
Mix trendů a novinek – návštěvníci obou veletrhů mají jako bonus možnost navštívit zajímavé přednášky z oblasti reklamy a marketingu - např. segmentace zákazníků, marketingová automatizace, hmyzí event, jak na plánování signmakingu, event v marketingovém mixu, tepelné čerpadlo = sexy produkt, jak TEDxPragueWomen oslovuje silou příběhu, databáze kontaktů pomocí chatbota a další.
Grafický design aktuálně – co by měl vědět váš grafik, brandcloud, novinky z polygrafické produkce…

Návštěva veletrhu je chytrou volbou pro každého marketingového manažera – za půl dne zde získá přehled o novinkách, inspiraci, nápady, odnese si řadu kontaktů a usnadní si přípravu marketingových plánů a rozpočtů pro rok 2019.

Marketing Mix je jediným podzimním veletrhem reklamy a marketingu v Česku. Klade větší důraz na digitální formu marketingu a souběžné konferenční programy. Osvědčilo se konat ho na dvou místech s malým odstupem - v Praze s regionálním zacílením pro oblast Čech a v Brně pro Moravu, Vysočinu a částečně i Slovensko.

Pořadatelem je výstavnická společnost Omnis Olomouc specializující se na pořádání převážně odborných veletrhů a působící v tomto oboru již 27 let.

Pro získání podrobnějších informací sledujte

http://www.marketing-mix.cz

http://www.omnis.cz

verze pro tisk >

Další články:

- MSV 2019 se zaměřuje za digitalizaci výroby

- Oficiální účast českých firem na veletrhu NEWCAST v Düsseldorfu

- V pátek startuje na brněnském výstavišti největší tuzemská LAN párty s více jak 500 hráči

- Mezinárodní veletrh marketingu ovoce a zeleniny ASIA FRUIT LOGISTICA

- CE WEEK - Meeting maloobchodníků spotřební elektroniky (12. - 13. 06., New York City)

- Veletrh FIHAV 2019 na Kubě opět s českou oficiální účastí

- Moravia Sport Expo přivítá na tisíce elitních a nadšených běžců.

- India Water Week se uskuteční v září v Dillí

- Pozvánka - The Warsaw Humanitarian Expo 2019 (WHE2019)

- FOR ARCH 2019 zaostří na chytrá města i na bezpečnost, důležitý prvek kvality života

- Biotechnology and Green Technology Expo v Tchaj-nanu

- bautec - veletrh stavebnictví a stavební techniky - sleva v případě včasného přihlášení

- Frýdecko-Místecký veletrh zaplní Halu Polárka

- IFA NEXT: The Edge of Innovation

- Volné vstupenky na veletrh REHAB

- Beviale Moscow 2020 na novém výstavišti

- FachPack 2019 – plocha téměř vyprodan

- Jarní Flora nadchla. Navštívilo ji přes 65 000 návštěvníků

- Ideální čas přihlásit se na veletrh FOR ARCH. Konec 2. uzávěrky se blíží!

- Plánování CastForge 2020 je v plném proudu

Veletržní areál Messe Karlsruhe

Copyright ©2009-2019: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Ortenovo náměstí 2, 170 00 Praha 7
tel.: 266 007 226, 603 230 648
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU

KONTAKT
O PROJEKTU
JAK PUBLIKOVAT A INZEROVAT
PRO PARTNERY

Vyhledávání:

OK
}