strechy praha - Pro zobrazení tohoto reklamního prvku potřebujete Flash Player

avf
R+T 2018

grand prix vinex

FachPack 2018

FachPack 2018

FachPack 2018 - sleva na plochu ještě do 31. října 2017

Pražské Výstaviště se rozzáří krásou na INTERBEAUTY PRAGUE

Pražské Výstaviště se rozzáří krásou na INTERBEAUTY PRAGUE

Podzim je obdobím chladného počasí, nekonečných plískanic a nepříjemného splínu. Letos se ale šedivé pošmourno rozzáří krásou a barvami na podzimním veletrhu INTERBEAUTY PRAGUE 2017. Navštivte i Vy tu ...

Země živitelka - rekordní návštěvnost od roku 2004 a noví držitelé Zlatého klasu

Země živitelka - rekordní návštěvnost od roku 2004 a noví držitelé Zlatého klasu

109 278 návštěvníků - 547 vystavovatelů - 17 krytých výstavních ploch - 72 volných výstavních ploch - 22 zúčastněných zemí - 15 ha výstavní plochy - 9 udělených záštit. Letošní 44. ročník mezinárodníh ...

IT-TRANS: IT řešení pro veřejnou dopravu

kreativ podzim

zpět

Analýza změn motivace účasti malých a středních podniků na veletrzích a výstavách

Každoroční analýzy veletržního a výstavního trhu v ČR, které pro SOVA ČR zpracovává agentura pro výzkum efektivnosti veletržní komunikace - AMASIA EXPO - zatím již několik posledních let stále dokumentují stav, v němž se situace v branži více méně stabilizovala, byť v hodnotách podstatně nižších, než na jaké jsme byli zvyklí v předkrizovém období.

zřejmé, že trh čeká na impulsy, které musejí přijít jak z tuzemských, tak i evropských a světových ekonomických struktur, jež čekají na nastartování dynamického rozvoje ekonomiky. Je tedy třeba být připraven na situaci, kdy se v návaznosti na rozvoj ekonomického života společnosti s cca ročním zpožděním dočkáme také obnovy podstatnější dynamiky veletržní komunikace.

Proto SOVA ve spolupráci s Fakultou sociálních studií Vysoké školy finanční a správní v Praze, v rámci Specifického vysokoškolského výzkumu, připravila analýzu změn motivace účasti malých a středních podniků na veletrzích a výstavách. Skupina pěti studentů prvního ročníku magisterského studia oboru marketingové komunikace (V. Břečková, L. Čmugrová, A. Podzimková, K. Sládková a M. Dvořák) pod vedením prof. D. Pavlů v současné době oslovuje vedoucí marketingu, marketingových oddělení, útvarů veletrhů a výstav ve 250 malých a středních podnicích z oboru stavebnictví a strojírenství v České republice.

Prostřednictví elektronického dotazování budou usilovat o získání informací, jež se týkají veletržních a výstavních aktivit na trzích B2B a B2C, specifikace hlavních cílových skupin veletržní komunikace, frekvence účasti na tuzemských i zahraničních akcích, motivů a cílů této účasti, míru naplnění firemních cílů, intenzity obchodních jednání na veletrzích, výhledů na svoje veletržní prezentace v budoucích letech, forem propagace veletržní účasti, názorů na doprovodné programy na akcích a hodnocení veletrhů jako komunikačního nástroje firem.

Výzkumný tým elektronicky oslovuje vybraný vzorek respondentů v pondělí 9. prosince a předpokládá, že v polovině ledna bude mít k dispozici závěrečnou zprávu z výzkumu.

Pokud budete mezi oslovenými respondenty, věnuje prosím 10 minut svého času zodpovězení výzkumného dotazníku. Přispějete tak k lepšímu poznání některých jevů v české veletržní komunikaci.

Dušan Pavlů

Copyright ©2009-2017: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Ortenovo náměstí 2, 170 00 Praha 7
tel.: 266 007 226, 603 230 648
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU

KONTAKT
O PROJEKTU
JAK PUBLIKOVAT A INZEROVAT
PRO PARTNERY

Vyhledávání:

OK
}