prehled-veletrhu-2017

Logo VCB
IT-TRANS veletrh IT v hromadné dopravě

world of beauty 2017 podzim

Stavební veletrh FOR ARCH je pro všechny: START-UP balíček

Stavební veletrh FOR ARCH je pro všechny: START-UP balíček

Letošní ročník mezinárodního stavebního veletrhu FOR ARCH (19. - 23. září 2017) se zaměřuje i na menší a začínající firmy. Převážná většina z nich má dojem, že je pro ně tento veletrh příliš velký neb ...

Cesta zemědělstvím - Podtitul letošního ročníku Země živitelky

Cesta zemědělstvím - Podtitul letošního ročníku Země živitelky

Země živitelka je mezinárodní agrosalón s více než 100 tisíci návštěvníky a stovkami českých i zahraničních vystavovatelů. Letošní ročník bude přelomový. Přinese množství novinek, jednotlivé zemědělsk ...

Aktivita ČR na EXPO v Astaně nepolevuje ani ve druhé polovině výstavy

Aktivita ČR na EXPO v Astaně nepolevuje ani ve druhé polovině výstavy

Světová výstava EXPO Astana věnována energii budoucnosti se přehoupla do druhé poloviny. Český pavilon přivítal svého 200.000 návštěvníka a podnikatelé pokračují v jednáních o kontraktech, které jim z ...

Inmex SMM India

strechy praha - Pro zobrazení tohoto reklamního prvku potřebujete Flash Player

zpět

Analýza změn motivace účasti malých a středních podniků na veletrzích a výstavách

Každoroční analýzy veletržního a výstavního trhu v ČR, které pro SOVA ČR zpracovává agentura pro výzkum efektivnosti veletržní komunikace - AMASIA EXPO - zatím již několik posledních let stále dokumentují stav, v němž se situace v branži více méně stabilizovala, byť v hodnotách podstatně nižších, než na jaké jsme byli zvyklí v předkrizovém období.

zřejmé, že trh čeká na impulsy, které musejí přijít jak z tuzemských, tak i evropských a světových ekonomických struktur, jež čekají na nastartování dynamického rozvoje ekonomiky. Je tedy třeba být připraven na situaci, kdy se v návaznosti na rozvoj ekonomického života společnosti s cca ročním zpožděním dočkáme také obnovy podstatnější dynamiky veletržní komunikace.

Proto SOVA ve spolupráci s Fakultou sociálních studií Vysoké školy finanční a správní v Praze, v rámci Specifického vysokoškolského výzkumu, připravila analýzu změn motivace účasti malých a středních podniků na veletrzích a výstavách. Skupina pěti studentů prvního ročníku magisterského studia oboru marketingové komunikace (V. Břečková, L. Čmugrová, A. Podzimková, K. Sládková a M. Dvořák) pod vedením prof. D. Pavlů v současné době oslovuje vedoucí marketingu, marketingových oddělení, útvarů veletrhů a výstav ve 250 malých a středních podnicích z oboru stavebnictví a strojírenství v České republice.

Prostřednictví elektronického dotazování budou usilovat o získání informací, jež se týkají veletržních a výstavních aktivit na trzích B2B a B2C, specifikace hlavních cílových skupin veletržní komunikace, frekvence účasti na tuzemských i zahraničních akcích, motivů a cílů této účasti, míru naplnění firemních cílů, intenzity obchodních jednání na veletrzích, výhledů na svoje veletržní prezentace v budoucích letech, forem propagace veletržní účasti, názorů na doprovodné programy na akcích a hodnocení veletrhů jako komunikačního nástroje firem.

Výzkumný tým elektronicky oslovuje vybraný vzorek respondentů v pondělí 9. prosince a předpokládá, že v polovině ledna bude mít k dispozici závěrečnou zprávu z výzkumu.

Pokud budete mezi oslovenými respondenty, věnuje prosím 10 minut svého času zodpovězení výzkumného dotazníku. Přispějete tak k lepšímu poznání některých jevů v české veletržní komunikaci.

Dušan Pavlů

Copyright ©2009-2017: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Ortenovo náměstí 2, 170 00 Praha 7
tel.: 266 007 226, 603 230 648
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU

KONTAKT
O PROJEKTU
JAK PUBLIKOVAT A INZEROVAT
PRO PARTNERY

Vyhledávání:

OK
}