world of beauty 2017 podzim

Eunique

incheba - Pro zobrazení tohoto reklamního prvku potřebujete Flash Player

arteo_cz

Veletrhy jsou a zůstávají důležitým místem setkání -Tisková zpráva červen 2017

Veletrhy jsou a zůstávají důležitým místem setkání -Tisková zpráva červen 2017

• „Global Exhibitions Day 2017“ přitáhl 7. června celosvětově pozornost k silným stránkám veletržního hospodářství • Předseda GDG Dr. Roland Fleck: „Volný obchod je ústředním předpokladem pro blahoby ...

REHAB 2017 – větší prostor, lepší kvalita, větší mezinárodnost

REHAB 2017 – větší prostor, lepší kvalita, větší mezinárodnost

Ve dnech 11. - 13. května 2017 se na výstavišti Messe Karlsruhe konal 19. mezinárodní veletrh pro rehabilitaci, terapii a prevenci.

Jubilejní 20. ročník Autoshow Praha 2017 bude nejlépe obsazeným autosalonem v ČR

Jubilejní 20. ročník Autoshow Praha 2017 bude nejlépe obsazeným autosalonem v ČR

Na plné čtyři dny, 5. 10. - 8. 10. 2017, se Výstaviště v Holešovicích stane dějištěm již 20. ročníku známého autosalonu, který představí novinky renomovaných značek, ale současně překvapí svým inovati ...

Hamburská veletržní společnost

avf

zpět

Veletrhy zaznamenaly stabilitu

S napětím očekávané výsledky českého veletržního průmyslu za rok 2013 prokázaly, že přes problémy ekonomiky si veletrhy pozici v rámci marketingového mixu uhájily a jsou vnímány jako důležitý nástroj pro obchodní strategii firem.

Analýza veletržního a výstavního trhu za rok 2013 zpracovává statistické charakteristiky celkem 273 jednotlivých veletržních a výstavních titulů, které připravilo 33 organizátorů – veletržních a výstavních správ, veletržních agentur či městských úřadů.

Pokud jde o globální pohled, kopíruje rok 2013 v ukazateli prodané výstavní plochy výsledky let 2009, 2010 a 2012. Klesající trend vykazuje počet návštěvníků i když lehce překračuje úroveň roku 2009. Trvalým se jeví pokles počtu přímých vystavovatelů. Tím více je potěšitelný fakt stabilizace výstavní plochy. Důležitým ukazatelem v tomto směru je však počet všech vystavujících firem, který kromě přímých vystavovatelů zahrnuje i tzv. zastoupené firmy, tedy ty, které se fyzicky prezentovaly v rámci expozice přímého vystavovatele. Při tomto pohledu počet zúčastněných firem neklesá, naopak – oproti roku 2012 vykazuje významný nárůst.

SOVA ČR využívá služeb agentury AMASIA EXPO a sleduje celkovou bilanci segmentu veletrhů v kontinuální řadě již 17 let. Má tak k dispozici unikátní trendovou studii veletržního a výstavního dění v ČR. Obdobně jako v minulých letech lze konstatovat, že též ANALÝZA 2013 obsahuje cca 85 - 90 % všech veletržních a výstavních dat za Českou republiku ve sledovaném roce. A výsledky roku 2013 mohly být ještě lepší – negativně se projevila skutečnost, že po mnoha letech nyní bez valného zdůvodnění neposkytly svá data dva významní organizátoři – Terinvest Praha a Výstaviště Lysá nad Labem.
Do souhrnné statistiky je tedy zahrnuto celkem 273 akcí 33 organizátorů, z nichž pouze tři (VELETRHY BRNO, VÝSTAVIŠTĚ ČESKÉ BUDĚJOVICE, VÝSTAVIŠTĚ FLORA OLOMOUC) alespoň některé své akce podrobily auditu.

Ve srovnání s rokem předchozím se zvýšil celkový počet analyzovaných veletržních a výstavních akcí o 19.

Zpracovatelská agentura AMASIA EXPO a SOVA ČR samozřejmě vnímají skutečnost, že některá neauditovaná data nemusejí zcela věrně odrážet skutečnost, reálně dosažené výsledky. Ale stejně jako v předešlých letech na základě pozorování je možné počítat s 85 – 90% věrohodností těchto dat.

Lze konstatovat, že doznívající obecná ekonomická krize sice zasáhla sektor fair industry razantně, nicméně nikoliv likvidačně. Bude zřejmě nezbytné hledat intervenční nástroje, které by v konkurenci jiných médií – zejména elektronických – prezentovaly nesporné přednosti veletržní a výstavní formy komunikace:

* Nezastupitelnost veletrhů a výstav při vstupu na trh – zejména zahraniční
* Osobní kontakt v komerčním jednání při setkání nabídky a poptávky
* Bezprostřední zpětnou vazbu
* Racionální i emocionální rovinu dialogu
* Cílevědomější úsilí organizátorů o propagační oslovení a získání relevantních skupin vystavovatelů i návštěvníků ve vazbě na nomenklaturní profilaci akce
* Kvalitní skladbu doprovodných programů atd.

Kompletní analýza ke stažení

http://www.czechfairs.cz

Copyright ©2009-2017: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Ortenovo náměstí 2, 170 00 Praha 7
tel.: 266 007 226, 603 230 648
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU

KONTAKT
O PROJEKTU
JAK PUBLIKOVAT A INZEROVAT
PRO PARTNERY

Vyhledávání:

OK
}