Jaký byl EuroCIS´2010 v Düsseldorfu

Publikováno: 9.3.2010 00:00

Autor: Messe Düsseldorf

Jaký byl EuroCIS´2010 v Düsseldorfu

Mezinárodní veletrh informačních technologií a bezpečnostní techniky pro obchod skončil ve čtvrtek 4. března v Düsseldorfu. Prezentovalo se na něm 190 vystavovatelů z 22 zemí, mezi nimi i brněnská firma Salford S.V.D. Za tři dne jeho konání veletrh navštívilo 5 400 odborníků z 50 zemí, především ze západní Evropy, ale i ze střední a východní Evropy, Kuvajtu, USA a Brazílie. Významně, oproti minulým ročníkům, vzrostl počet návštěvníků z asijských zemí.

„Letošní EuroCIS potvrdil svoji vysokou odbornou úroveň, kde na jedné straně stojí vystavovatelé špičkových informačních technologií pro obchod a na druhé straně jsou vysoce specializovaní návštěvníci - odborníci IT útvarů obchodních řetězců a logistických center. Potvrdily se i dvojí trendy v užití moderních technologií – jednak slouží ochraně firem proti kriminalitě vlastních zaměstnanců i zákazníků ale zároveň i zvyšují komfort zákazníků při výběru zboží a poskytují informace o prodávaném zboží, čímž suplují drahý kvalifikovaný personál. EuroCIS je veletrhem, na kterém se na rozdíl od jiných veletrhů objevují velcí hráči typu IBM nebo Windsor-Nixdorf “, zhodnotila letošní EuroCIS jeho návštěvnice– ing. Eva Klánová, šéfredaktorka časopisu Moderní obchod, těsně po svém návratu z Düsseldorfu.

„Zvlášť potěšitelný je silný přírůstek návštěvníků ze zahraničí“, komentoval úspěch letošního ročníku náměstek generálního ředitele Messe Düsseldorf Wilhelm Niedergöker. „Ukázalo se, že jsme my - pořadatelé - s naší nabídkou zacílenou na maloobchod vyšli vstříc požadavkům této branže na vlastní technologický veletrh pro specialisty a vrcholové pracovníky obchodu s rozhodovacími pravomocemi. EuroCIS nabídl díky své soustředěnosti kratší trasy prohlídek, příjemnou pracovní atmosféru, v níž je každý vystavovatel se svými koncepty řešení optimálně připraven řešit požadavky maloobchodu“.

EuroCIS´2010 prokázal, že se informační technologie stále více prosazují v celém procesním řetězci obchodu. Mnohočetná řešení a nasazení mobilních technologií se staly středobodem veletrhu podobně jako digitální ostraha, self-checkout, self-scanning či centrální integrace IT-systémů. „Investiční rozhodnutí se velmi silně koncentrují na řešení, která slibují optimalizaci procesů a zlepšený servis pro zákazníky. Z našeho pohledu EuroCIS´2010 jednoznačně přispěl k dalším impulsům pro nové investice v obchodě“, shrnul výsledky veletrhu Stefan Clemens, ředitel Retail&Hospitality z NCR GmbH.

Příští ročník veletrhu EuroCIS se bude konat v rámci veletrhu EuroShop´2011 (Mezinárodní veletrh pro reklamu a obchod) od 26. února do 2. března 2011 v Düsseldorfu. Na tento veletrh se mohou zájemci z řad českých firem přihlásit do 16. dubna 2010. Poradenství pro zájemce poskytuje zastoupení Messe Düsseldorf pro Česko a Slovensko – Veletrhy Brno a.s. -, Hana Nemynářová, tel. 541 152 921, e-mail: hnemynarova@bvv.cz, fax: 541 153 051.

URL adresa: http://www.euroexpo.cz/2-100255-jaky-byl-eurocis2010-v-dusseldorfu
Vytištěno: 20.1.2020 v 16:07