Nový reklamní slogan pro ročník 2023 zní „Generace SILMO“. Jak tento slogan vznikl?
A.M.: K této volbě nás vedlo několik důvodů – racionálních i emocionálních. Již více než 50 let zůstává SILMO Paris prvním a nejstarším odborným veletrhem, který se podílí na fungování a historii světového průmyslu optiky a brýlí.
Několik generací mužů a žen byli svědky rozvoje byznysu i samotného veletrhu. Ve skutečnosti řada společností vystavuje každý rok na SILMO Paris od jeho prvního konaní v Oyonnax v roce 1967! Skvělým příkladem je společnost Morel, která nevynechala jediný ročník.
Slogan „Generace SILMO“ vyjadřuje kontinuitu: předávání něčeho z generace na generaci prostřednictvím velkých i malých společností. Tento rozměr je důležitý pro dynamiku odvětví, jehož profesionálové pocházejí z různých horizontů: mladí i ti méně mladí sdílejí své názory a společně se rozvíjí. A tak se v průběhu let SILMO Paris přirozeně stalo místem, kde se všichni rádi setkají.
Znamená to, že příslušnost k odvětví je reálná a důležitá?
A.M.: SILMO Paris je postaveno na myšlence komunit, které zastávají stejné hodnoty a mají většinou stejné ambice. Můžete nás dokonce nazývat velkou rodinou. Přesně tak vznikl koncept „SILMO Family“. Je to místo setkání pro každou iniciativu, showroom a veletrh, který pořádáme různě po světě.
Samozřejmě, toto není kouzelný svět vzdálený od reality, může docházet k napětí a rozdílným názorům, ale nakonec se SILMO Paris podaří nasměrovat veškerou svou energii k uspokojení celého optického odvětví.
Je dlouhodobý úspěch akce také otázkou zachování stejné struktury a základů, generaci po generaci?
A.M.: Každá generace rozvíjí postoje a chování, které vyplývají ze socioekonomického kontextu, ve kterém je vychovávána. Symbolický koncept „Generace SILMO“ je způsobem, jak položit pevné základy a demonstruje strategii veletrhu – kontinuita, vydání po vydání, s jedním předsednictvím plynule přecházejícím do dalšího.
SILMO Paris je také díky stabilní organizací solidní institucí. Každý člen dozorčí rady je důkladně zapojen a logistické týmy jsou u toho po celý rok.
Lidé jsou k této atmosféře soudržnosti skutečně připoutáni a vystavovatelé i návštěvníci k ní cítí náklonnost. Tato stálost se potvrzuje, generace po generaci, navzdory krizím a výzvám, které jsme prožili, jako byl COVID.
Díky své dlouhodobé vizi a prozíravosti si SILMO Paris získalo každou generaci. Je to mnohem víc než jen veletrh, je to místo, kde se všichni setkají.
Pro více informací kontaktujte Zastoupení francouzských veletrhů - info@francouzskeveletrhy.cz