SILMO Paris uvádí na trh Cenu odpovědné firmy (Responsible Company Prize)
Více než soutěž je pobídkou k napodobování správných postupů v oblasti CSR v optometrii.
V posledních několika letech se veletrh SILMO, veletrh v oboru optiky a brýlí, začal zabývat společenskou odpovědností firem a ochranou životního prostředí (CSR). SILMO doufá, že svými přesnými akcemi, které informují a zvyšují povědomí, pomůže přimět profese v oboru, aby vzaly v úvahu význam CSR. Nabízí příležitosti k diskusi a sdílení zkušeností s cílem společně vytvářet osvědčené postupy v oboru.
V letošním roce se SILMO rozhodlo jít ještě o krok dál a doprovázet optickou komunitu na nezbytné, ale někdy složité cestě k CSR. SILMO vyhlašuje Cenu odpovědné firmy za pokrok v oblasti společenské a environmentální odpovědnosti.
... více v přiložené tiskové zprávě.
SOUTĚŽ OPTICKÉHO DESIGNU 2023
Objevte výběr nominovaných
Soutěž optického designu, která byla zahájena v loňském roce, připravuje nový opus se stejným cílem: být odrazovým můstkem pro další generace a podněcovat kreativní inovace v oblasti brýlí očima studentů z designérských škol z celého světa. Tento druhý ročník, založený na nejvyšších standardech, si bere na paškál zásadní téma, které bude v letech 2023 a 2024 plnit titulní stránky novin – Sport
Porota, které předsedá Marie-Christine Dorner a tvoří ji odborníci z oblasti optiky a designu, se sešla v polovině června, aby posoudila projekty zaslané z různých designérských škol a vybrala ty nejvhodnější.
... více v přiložené tiskové zprávě.