17. 11. 2024
Kidults – na letošním veletrhu Spielwarenmesse oslavilo toto téma svou premiéru a stalo se jedním ze zlatých hřebů celé akce. Ukázalo se totiž, že je magnetem pro návštěvníky a setkalo se rovněž s velkým zájmem světových medií. Studie mezinárodních institutů pro výzkum trhu, jako je BrandTrends Group nebo Circana, také ukazují vysoký význam tohoto tématu pro průmysl. Pro ozřejmění obrovského potenciálu pro obchodníky získá toto téma na příštím veletrhu Spielwarenmesse
od 28. ledna do 1. února 2025 stálé místo ve speciální sekci u vchodu „Eingang Mitte“, která ponese název: „Toys for Kidults“. Představeny zde budou příklady produktů, základní informace a odborné tipy z praxe.
Tipy pro obchodníky
Od retro produktů po fantasy, sci-fi až po akční a strategické hračky a hry – interaktivní svět zážitků živě ukazuje rozmanitost produktů pro bohaté dospělé. Kategorie sběratelských předmětů Collectibles“, kreativní fantazie „Creative Fantasy" a "stolních her „Tabletop Games“ odrážejí různé oblasti zájmu této cílové skupiny a nabízejí všestrannou inspiraci pro hračkářství. Během různých live akcí
si bude možné pod odborným vedením vyzkoušet různé hry. Tým Spielwarenmesse podpoří experti z norimberského "Ultra Comix" – jednoho z největších obchodů
s komiksy a hrami v Evropě – a odborníci z mezinárodního veletrhu SPIEL, největšího veletrhu deskových her na světě, který je určen i pro laické publikum a pravidelně se koná v Essenu. Balíček informací doplní prezentace na Toy Business Forum.
Cílová skupina se značnou kupní silou pomůže k rozšíření sortimentu
"Veletrh Spielwarenmesse nabízí uceleně na jednom místě praktické návrhy na rozšíření sortimentu, které mají velký potenciál pro zvýšení prodeje," vysvětluje Christian Ulrich, mluvčí výkonné rady společnosti Spielwarenmesse eG. Rostoucí význam tématu podtrhuje i mezinárodní studie skupiny BrandTrends, která uvádí, že 67 % respondentů ve věku 18 až 65 let vyjadřuje zájem koupit si pro sebe dvě a více hraček ročně. Podle aktuálního průzkumu "State of the Toys Consumer", který provedl mezinárodní institut pro výzkum trhu Circana, určuje růst evropského trhu
s hračkami také skupina mladých lidí a dospělých ve věku dvanácti a více let.
S hodnotou 4,5 miliardy EUR v roce 2023 vzrostla od roku 2022 o 2,5 % a nyní představuje 28,5 % celkového prodeje hraček. Pět největších evropských trhů jsou Francie, Německo, Itálie, Španělsko a Velká Británie. Na veletrhu Spielwarenmesse spojuje "Toys for Kidults" na jednom místě inspiraci napříč produktovými skupinami, a kromě správných produktů poskytuje zasvěcené znalosti a podněty specifické pro obchod.
Další informace naleznete na internetových stránkách:www.spielwarenmesse.de/de/toys-for-kidults.
Kontakt na české zastoupení veletrhu: ČNOPK, 221 490 310, messe1@dtihk.cz