arteo_cz

Nufam2017
AMB 2018

prehled-veletrhu-2017

Tisíce tipů na vánoční dárky pod jednou střechou

Tisíce tipů na vánoční dárky pod jednou střechou

Nenechávejte nákup vánočních dárků na poslední chvíli. Pořiďte je letos v předstihu na největším předvánočním veletrhu Stříbrné vánoční dny, který se uskuteční v areálu PVA EXPO PRAHA od 7. do 10. pro ...

Technicko - řemeslný pavilon na výstavě Vzdělání a řemeslo

Technicko - řemeslný pavilon na výstavě Vzdělání a řemeslo

Tradiční výstava VZDĚLÁNÍ A ŘEMESLO probíhá od 22. – 24. listopadu 2017 od 9 do 17 hodin, v pátek pak do 16 hodin na českobudějovickém Výstavišti. Vstup je pro všechny návštěvníky zdarma. Pavilon T2 j ...

R+T 2018 ve Stuttgartu

R+T 2018 ve Stuttgartu

Společnost Messe Stuttgart získala významnou podporu od odborných příznivců i profesních sdružení pro organizaci veletrhu R+T Stuttgart, který se koná od 27. února do 3. března 2018.

avf

silva regina 2018

zpět

Veletrh interpack 2011 v Düsseldorfu – začal závěrečný spurt

Publikováno: 29.3.2011 00:00

Autor: Messe Düsseldorf

Veletrh interpack 2011 v Düsseldorfu – začal závěrečný spurt

Přípravy veletrhu interpack 2011, který se bude konat od 12. do 18. května, vstoupily do „horké“ závěrečné fáze. Předzvěsti tohoto nejvýznamnějšího odborného veletrhu mezinárodního oboru balení a příbuzných výrobních oborů jsou velmi pozitivní. Očekává se přibližně 2.700 vystavovatelů ze 60 zemí, které počtem více 174.000 m2 čisté výstavní plochy znovu zaplní všech 19 pavilonů düsseldorfského výstaviště.

Interpack 2011 představí balicí a procesní řešení pro podniky z oblastí potravin a nápojů, cukrovinek a pečiva, farmacie a kosmetiky, nepotravinářského spotřebního zboží, průmyslového zboží a příbuzných služeb, a dále balicí materiály, balicí prostředky a jejich výrobu.

Lví podíl obsazené plochy zaujmou v deseti pavilonech podniky, které nabízejí technologie a stroje pro balení. Následují expozice podniků prezentujících balicí materiály, balicí prostředky a výrobu balicích prostředků ve více než čtyřech pavilonech. Oproti roku 2008 zaznamenaly nárůst technologie a stroje pro balení cukrovinek a pečiva. Tito výrobci kompletně zaplní pavilony 1 – 4. Jednotliví vystavovatelé ze všech oblastí veletržní nabídky se budou prezentovat také na volných plochách.

Zvláštní témata: Inovativní koncepce a kreativní ztvárnění expozic
Návštěvníky veletrhu interpack 2011 očekává nejen jedinečná mezinárodní nabídka vystavovatelů, ale také zvláštní inovativní témata. Například INNOVATIONPARC PACKAGING 2011 bude pod heslem „Quality of Life“ prezentovat obsáhlou, individuálně orientovanou nabídku, přímo korespondující se spotřebitelským chováním, a tím nanejvýš významnou pro obor balení, značkové zboží a obchod. Quality of Life bude popsána v pěti dimenzích: smysly, zdraví, identita, jednoduchost a estetika. Ve zvláštní přehlídce slouží tyto dimenze pokaždé jako motto jedné koncepce obchodu. Společně vytvářejí všechny tyto obchody s centrální přednáškovou plochou oválnou expozici INNOVATIONPARC PACKAGING. Tato zvláštní přehlídka byla vyvinuta ve spolupráci s partnery EHI – European Retail Institute, Pan-European Brand Design Association a Zukunftsinstitut. Zvláštním znakem INNOVATIONS PARC je skutečnost, že jednotlivé obchodní koncepce vznikly díky kooperaci podniků působících na různých stupních hodnotového řetězce a jsou v přímém vztahu k jejich současnému rozsahu činnosti.

Tak například obchodní koncepce „Zdraví“ bude realizována prostřednictvím „Dr. Happy-Store“ a bude přizpůsobena konkrétní cílové skupině s odpovídajícími řešeními balení. Koncepce identita s názvem „identify me“ předvede mimo jiné řešení z oblastí „Augmented Reality“, „Enhanced Packaging“ nebo „Performance Packaging“. Další obchodní koncepci – jednoduchost – představuje „Convenience Shop“, smysly uvádí motto „Green Sense“ a na estetickou stránku klade důraz obchodní koncepce „Designstore Birds of Paradise“. Úplný seznam bezmála padesáti podniků a svazů, které se na tvorbě INNOVATION PARC podílejí, najdou zájemci pod www.interpack.com.

Metal Packaging Plaza
Také zvláštní téma Metal Packaging Plaza se představí koncepcí, která si zaslouží mimořádnou pozornost. Nové místo setkání mezinárodního oboru kovových obalů a jejich subdodavatelského odvětví bude i opticky zvýrazněno použitím kovů. Kovová skulptura visící pod stropem pavilonu ozřejmí motto „Infinity“. Těžištěm tohoto zvláštního tématu jsou stálost, bezpečnost, vhodnost, a dále inovace v oblasti kovových obalů. Celkem se v této části bude prezentovat kolem čtyřicítky podniků. V centru Metal Packaging Plaza bude informační fórum, salonek s občerstvením a místa vyhrazená pro jednání. Tuto zvláštní přehlídku organizuje společnost Messe Düsseldorf za podpory německého Svazu kovových obalů (VMV) a Evropského zájmového sdružení výrobců kovových obalů Empac.

Návštěvníci veletrhu interpack 2011 se kromě toho mohou těšit na výstavu k tématu SAVE FOOD v prostoru mezi pavilony 10 a 16. Výstava představí výsledky studií provedených organizací OSN pro výživu a zemědělství FAO se zaměřením na celosvětové ztráty potravin a naopak poukazem na nejlepší příklady z praxe. Na výstavní ploše budou zastoupeny podniky a svazy, mezi nimi Bosch Packaging Technology, Multivac, Metro Cash & Carry, a také Svaz německých výrobců strojů a zařízení (VDMA) a European Federation of Corrugated Board Manufacturers (FEFCO).

Česká účast na veletrhu interpack 2011
Česká republika bude na letošním veletrhu obalů zastoupena osmi vystavovateli, kteří svými stánky obsadí celkem 316 čtverečních metrů. Jejich nabídka je poměrně široká – tvoří ji především balicí stroje a technologie, dále také balicí materiály a balicí prostředky.

Kontakty – tiskový referát veletrhu interpack 2011:
Sebastian Pflügge
Corinna Kuhn (asistentka)
Tel.: +49 211 4560 464 /-598
Fax: +49 211 4560 8548
e-mail: PflueggeS@messe-duesseldorf.de, KuhnC@messe-duesseldorf.de

Vstupenky a katalogy
Výhradním prodejcem vstupenek a katalogů v České republice na akce pořádané Messe Düsseldorf je společnost BVV Fair Travel s.r.o. Zájemci o tyto služby mohou pro bližší podrobnosti navštívit internetové stránky www.fairtravel.cz, zaslat e-mail na adresu rehorikova@fairtravel.cz nebo telefonovat na číslo 541 159 190 – Simona Řehoříková.

http://www.interpack.com

verze pro tisk >

Další články:

- SILMO 2015 - svět brýlí a oční optiky v Paříži

- SILMO 2015 - svět brýlí a oční optiky v Paříži

- SVĚT BETONU v Paříži

- INTERMAT 2015 a WORLD OF CONCRETE EUROPE

- ZEMĚDĚLSKÝ TÝDEN V PAŘÍŽI

- Zemědělský týden v Paříži

- Česká účast v Lyonu s podporou MPO

- SIMA - SIMAGENA 2015 v předstihu

- SIAL útočí na naše chuťové a čichové smysly

- Premiéra veletrhu WNE 2014

- Brýle a oční optika SILMO Paříž 2014

- SILMO Mondial de l´Optique, Paříž 2014

- SIAL 2014 slaví 50. výročí

- České firmy se představují na EUROSATORY 2014

- WORLD NUCLEAR EXHIBITION Paříž

- BIOMASA A BIOENERGIE v Hamburku

- EUROPAIN 2014 Celosvětové setkání pekařů a cukrářů

- Veletrh vodárenských odborníků v Alžírsku

- BIOMASA A BIOENERGIE 2014 v Hamburku

- EUROPAIN 2014 - největší pekárna a cukrárna v Paříži

Stříbrné vánoční dny

Copyright ©2009-2017: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Ortenovo náměstí 2, 170 00 Praha 7
tel.: 266 007 226, 603 230 648
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU

KONTAKT
O PROJEKTU
JAK PUBLIKOVAT A INZEROVAT
PRO PARTNERY

Vyhledávání:

OK
}