Veletrh užitkových vozidel a logistiky NUFAM Karlsruhe

mpo 2017
avf

strechy praha - Pro zobrazení tohoto reklamního prvku potřebujete Flash Player

Trojlístek veletrhů MODERNÍ DŮM A BYT & ŽENA A DOMOV & ŽIVA vás opět přivítá v Plzni

Trojlístek veletrhů MODERNÍ DŮM A BYT & ŽENA A DOMOV & ŽIVA vás opět přivítá v Plzni

Od pátku 13. do neděle 15. října se hala TJ Lokomotiva v Plzni – Slovanech už po jedenácté stane místem konání největšího západočeského trojlístku veletrhů. Jedná se o veletrh bydlení a stavebnictví „ ...

Podzimní Flora představí nejlepší produkty ovocnářů a zelinářů a hlásí návrat ke kořenům

Podzimní Flora představí nejlepší produkty ovocnářů a zelinářů a hlásí návrat ke kořenům

Návrat ke kořenům. Tak zní hlavní motto 22. ročníku celonárodní výstavy ovoce, zeleniny a školkařských výpěstků Flora Olomouc (Hortikomplex). Na stejnojmenném výstavišti čeká i letos všechny návštěvn ...

REHACARE světový veletrh pro rehabilitaci, prevenci, integraci a péči o osoby se zdravotním omezením.

REHACARE světový veletrh pro rehabilitaci, prevenci, integraci a péči o osoby se zdravotním omezením.

Mezinárodní veletrh rehabilitace, integrace, prevence a péče, s přidruženým kongresem proběhne 4. - 7. 10. 2017 v Düsseldorfu. Jedná se o největší veletrh svého druhu na světě. Více než 30 let zkušeno ...

floria podzim

marketing mix II

zpět

Interpack 2011: tak úspěšný jako dosud málokdy

Publikováno: 20.5.2011 00:00

Autor: Messe Düsseldorf

Interpack 2011: tak úspěšný jako dosud málokdy

Interpack 2011 zakončil jeden z nejúspěšnějších ročníků ve své 53-leté historii celosvětově nejvýznamnějšího veletrhu oboru balení a příbuzných výrobních odvětví. V tomto jednohlasném duchu znělo ve dnech 12. – 18. května hodnocení 2700 vystavovatelů v devatenácti beze zbytku obsazených pavilonech düsseldorfského výstaviště. Mezi 166 000 odbornými návštěvníky tvořily bezmála tři čtvrtiny manažeři s rozhodovací pravomocí.

Vystavovatelé veletrhu interpack 2011 byli v nejlepší náladě a referovali o řadě velmi dobrých jednání s vysoce kompetentními návštěvníky. Mnozí z nich oslovili vystavující firmy s konkrétními objednávkami, takže lze po skončení veletrhu očekávat velmi lukrativní obchody. Mezi návštěvníky byli obzvlášť početní zahraniční zájemci na úrovni top-managementu.

„U nás na stánku byl zájem o naše produkty enormní. Získali jsme o 30 % více kontaktů než v roce 2008, mezi nimi také příslušníky nejvyšší úrovně vedení firem, výrobců značkového zboží a mnoho potenciálních nových zákazníků. Podobné hodnocení jsme slyšeli od řady dalších vystavovatelů. Veletrh interpack potvrdil stálost pozitivního konjunkturního trendu“, řekl Christian Traumann, prezident veletrhu interpack 2011 a ředitel vystavující firmy Multivac Sepp Haggenmüller.

Výsledky průzkumu mezi návštěvníky potvrzují dojem vystavovatelů: zvláště nápadný ve srovnání s předcházejícím ročníkem byl znovu výrazně vyšší podíl účasti lidí s rozhodovací pravomocí. Bezmála tři čtvrtiny odborných návštěvníků pocházely z vrcholového managementu, což představuje absolutní špičkovou hodnotu. Přispěli k tomu odborní návštěvníci z nejvyšší úrovně rozhodování, kteří na veletrhu interpack tvořili ještě početnější skupinu. Mezinárodnost veletrhu interpack dokládá jeho neměnné postavení jako celosvětově vedoucího veletrhu svého oboru. Více než 100 000 z celkového počtu 166 000 odborných návštěvníků přicestovalo ze zahraničí. To odpovídá podílu vyšším než 60 %. Hodnocení návštěvníků ohledně veletržní nabídky dopadlo znamenitě. Stálost, bezpečnost a zboží denní spotřeby byly určujícími tématy ve veletržních pavilonech.

Vzhledem k paralelně probíhající soutěži Eurovision Song Contest se návštěvnický model veletrhu interpack posunul. Řada odborníků přicestovala teprve 14. května po finále písňové soutěže, která se konala v Aréně v bezprostřední blízkosti výstaviště.

Na zvláštní oblibě získal interpack 2011 také díky volbě a ztvárnění zvláštních témat. Tím se z veletrhu interpack o to víc stala jedinečná komunikační platforma a ve své kvalitě jediná svého druhu. Potvrdilo to hodnocení zúčastněných firem i návštěvníků.

Premiéra iniciativy SAVE FOOD se zaměřila na celosvětové ztráty potravin. Uspořádala ji společnost Messe Düsseldorf ve spolupráci s Organizací OSN pro výživu a zemědělství FAO ve dnech 16. a 17. května. Kongresu se zúčastnilo více než 300 pozvaných odborníků z celého světa. Zástupci potravinářského zhodnocovacího řetězce od výrobců přes průmysl obalů až k obchodu, ale také zástupci z politiky, společnosti a nevládních organizací velmi ocenili možnost podílet se na tomto kritickém dialogu. Vysoce kvalifikovaní řečníci, mimo jiné například spolková ministryně výživy, zemědělství a ochrany spotřebitelů Ilse Aigner, někdejší šéf programu životního prostředí OSN a předseda Etické komise nedávno založené spolkovou kancléřkou Angelou Merkelovou, prof. Klaus Töpfer, ale také starostka indické metropole Mumbai Shraddha Shridhar Jadhav, osvětlili z různých zorných úhlů pohledu problém celosvětové ztráty potravin.
„Úspěch iniciativy SAVE FOOD ukazuje, že jsme jako Messe Düsseldorf naši kompetenci ve věcech balení postavili do souvislostí, díky nimž mohou profitovat také oblasti, které působí mimo obor balení. Uvedli jsme do chodu dialog o jednom z nejdůležitějších témat naší doby, dialog, který je mnohoslibný. Budeme toto téma ve spolupráci s FAO dále rozvíjet. Dohodli jsme se na tom se zástupcem generálního ředitele FAO panem Traoré“, bilancoval Werner Matthias Dornscheidt, předseda představenstva Messe Düsseldorf. Již v říjnu letošního roku bude výstava SAVE FOOD, která byla k vidění na veletrhu interpack, představena v sídle FAO v Římě v rámci týdne World Food Day.

Ale nejen iniciativa SAVE FOOD se na veletrhu interpack setkala s velkým zájmem návštěvníků. Také zvláštní témata INNOVATIONPARC PACKAGING a METAL PACKAGING PLAZA se těšila velké oblibě.

INNOVATIONPARC PACKAGING a jeho motto „Quality of Life“ spojil ve svých pěti různých sekcích témata Zdraví, Smysly, Estetika, Jednoduchost a Identita podniky z celého zhodnocovacího řetězce. Ty představily zvlášť pro tuto přehlídku vyvinuté „Best Practices“ a vize budoucnosti. Tento koncept byl pozitivně přijat nejen návštěvníky, ale byl chválen i zúčastněnými podniky. Vzniklo podle nich jedinečné fórum, prostor pro konstruktivní dialog s nabídkou kreativních myšlenek. Mnoho návštěvníků bylo navíc dobře připraveno a obracelo se na jednotlivé podniky s konkrétními podněty.

Nové zvláštní téma METAL PACKAGING PLAZA, připravené pro interpack 2011, bylo také ve znamení dialogu a informací. V centrálním přednáškovém prostoru se konala řada prezentací, v hale se setkávali výrobci se zájemci, aby jednali o všem ohledně kovových obalů. METAL PACKAGING PLAZA se tak na veletrhu interpack stal výchozím místem pro téma kovových obalů, s nímž zúčastněné oborové svazy kovových obalů VMV a Empac vyslovily velkou spokojenost.

http://www.interpack.de

verze pro tisk >

Další články:

- SILMO 2015 - svět brýlí a oční optiky v Paříži

- SILMO 2015 - svět brýlí a oční optiky v Paříži

- SVĚT BETONU v Paříži

- INTERMAT 2015 a WORLD OF CONCRETE EUROPE

- ZEMĚDĚLSKÝ TÝDEN V PAŘÍŽI

- Zemědělský týden v Paříži

- Česká účast v Lyonu s podporou MPO

- SIMA - SIMAGENA 2015 v předstihu

- SIAL útočí na naše chuťové a čichové smysly

- Premiéra veletrhu WNE 2014

- Brýle a oční optika SILMO Paříž 2014

- SILMO Mondial de l´Optique, Paříž 2014

- SIAL 2014 slaví 50. výročí

- České firmy se představují na EUROSATORY 2014

- WORLD NUCLEAR EXHIBITION Paříž

- BIOMASA A BIOENERGIE v Hamburku

- EUROPAIN 2014 Celosvětové setkání pekařů a cukrářů

- Veletrh vodárenských odborníků v Alžírsku

- BIOMASA A BIOENERGIE 2014 v Hamburku

- EUROPAIN 2014 - největší pekárna a cukrárna v Paříži

střechy 2018

Copyright ©2009-2017: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Ortenovo náměstí 2, 170 00 Praha 7
tel.: 266 007 226, 603 230 648
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU

KONTAKT
O PROJEKTU
JAK PUBLIKOVAT A INZEROVAT
PRO PARTNERY

Vyhledávání:

OK
}