arteo_cz

messe duesseldorf
Mezinárodní veletrh lodí Hamburg

strechy praha 2018

NürnbergMesse: impulzy díky inovační ofenzívě

NürnbergMesse: impulzy díky inovační ofenzívě

Leitmotiv „inovace“: nové veletrhy a kongresy, růst díky internacionalizaci a prosazování digitalizace Cenné impulzy v roce 2018 přináší veletržní společnosti NürnbergMesse inovační ofenzíva. Sedmn ...

MOTOSALON 2019 už túruje

MOTOSALON 2019 už túruje

Za necelé tři měsíce se sejdou prodejci a fanoušci dvoustopých motorových vozidel, tentokrát opět na pražském výstavišti v Letňanech. Po dvou letech zde bude v termínu 28.2.- 3.3. 2019 k vidění to nej ...

BrauBeviale 2018: Pravidelné setkání branže tak velké a mezinárodní jako nikdy předtím

BrauBeviale 2018: Pravidelné setkání branže tak velké a mezinárodní jako nikdy předtím

Po třech úspěšných dnech uzavřel veletrh BrauBeviale své brány s rekordními výsledky. Přes 40 000 odborných návštěvníků (2016: 37 923), z toho přes 18 000 zahraničních, přicestovalo ve dnech 13. až 15 ...

FRUIT LOGISTICA

ra-TL

zpět

Veletrh personalistiky se uskuteční v Brně a v Praze

Publikováno: 20.9.2013 13:24

Autor: Omnis Olomouc

Veletrh personalistiky se uskuteční v Brně a v Praze

Personalistika je klíčovou činností každé firmy a instituce - říká se, že ve 21. století rozhodne o úspěchu či neúspěchu ve stále rostoucí konkurenci. Pro personalisty a management firem je určen nový veletrh personalistiky a zaměstnaneckých výhod, který se uskuteční 24. září 2013 v Brně ve Wannieck Gallery a o týden později 1. října 2013 v Praze v hotelu Diplomat.

Jak vznikla myšlenka uspořádat veletrh personalistiky a zaměstnaneckých výhod v Brně a Praze?

Na Moravě se dosud nekonala veletržní a doprovodná konferenční akce zaměřená na personalistiku a určená personalistům a managementu firem. Přitom firem s 25 a více zaměstnanci je zde deset tisíc - lze proto předvídat zájem o akci. V Praze jsou obdobné akce zaměřeny na největší podniky a státní správu - cílíme i do segmentu středních a aktivních menších firem. I v Čechách je těchto firem cca. patnáct tisíc. Potenciální okruh personalistů a vedení firem je tedy značný.

Září je obdobím, kdy podniky začínají plánovat na další rok - to se týká i personalistiky, odměňování a zaměstnaneckých výhod. Je to správný čas nabídnout řešení a služby, aby mohly být do plánů zapracovány.

Jaký je formát akce?

Jsme si vědomi, že není čas pobývat několik dnů mimo firmu - Personal & Benefit trvá vždy jen jeden den. Není také doba na nákladné akce - Personal & Benefit patří do rozvíjející se kategorie low-cost veletrhů s jednoduchými podmínkami a jednacími místy. V tomto formátu již řadu let úspěšně funguje veletrh Svět reklamy, který se koná souběžně a poskytuje veletrhu personalistiky startovací a organizační zázemí. Souběh obou veletrhů pak vytváří byznys akci, která je atraktivní kromě personalistů a marketingových manažerů i pro management a majitele firem.

Jaké jsou doprovodné a konferenční aktivity veletrhu?

Konferenční aktivity jsou opravdu rozsáhlé - veletrh personalistiky chápeme jako veletrh myšlenek, podnětů a řešení a těm je třeba dát prostor nejen ve formě výstavního stánku. Souběžně se bude konat až pět doprovodných programů. Pro personalisty je připraveno Personal Café s pestrou paletou témat, které si přijdou poslechnout ti návštěvníci, pro které je dané téma právě aktuální. Soustředěnému náhledu do diskutovaného a rostoucího trendu monitoringu je věnována konference Důvěřuj & Prověřuj. Oblíbeným programem je koučovací zóna, vystavovatelé mají možnost uspořádat firemní prezentace. A v závěru veletrhu určitě zaujme téma aktuální pro každého z nás - Konec prokrastinace - živě s Petrem Ludwigem, autorem stejnojmenného bestselleru o chorobném odkládání povinností.

Co účast či návštěva na veletrhu Personal & Benefit přinese?

Na počátku každého obchodu stojí kontakt, vzbuzení zájmu, předání podkladů, na které pak naváže obchodní práce a uzavření kontraktu - toto chce Personal & Benefit umožnit vystavovatelům. Personalisté a vedení firem by pak měli získat nové myšlenky, nápady a podněty, jak personalistiku a péči o zaměstnance ve své firmě rozvíjet a směřovat a kdo jim k tomu může být nápomocen.

Jaké jsou otevírací hodiny a jak se na veletrh dostat?

Veletrh personalistiky a zaměstnaneckých výhod Personal & Benefit se koná 24. září 2013 v prostorách Wannieck Gallery v Brně, která se nachází hned vedle OC Vaňkovka a v blízkosti autobusového i vlakového nádraží. O týden později 1. října 2013 se koná Personal & Benefit v hotelu Diplomat v Praze 6, který se nachází přímo na stanici metra Dejvická. Právě dopravní komfort pro návštěvníky hrál při volbě místa konání velkou roli. Otevírací hodiny jsou v obou případech od 9 do 17 hodin.

Doprovodný program

http://www.omnis.cz

verze pro tisk >

Další články:

- MOTOSALON 2019 už túruje

- BrauBeviale 2018: Pravidelné setkání branže tak velké a mezinárodní jako nikdy předtím

- Víte, kde nakupuje Ježíšek? Přece v Letňanech v PVA EXPO PRAHA!

- Vánoční veletrhy Brno 2018: Nákupy dárků, gastronomická show i hudební program

- Chillventa přesvědčuje rekordními hodnotami a skvělou atmosférou!

- Registrujte se na R+T 2021 již nyní a získejte slevu!

- Přijďte na Vánoční DĚTSKOU PLANETU na holešovické výstaviště

- INTERNORGA 2019 - Inspirace pro všechny sektory pohostinství

- Čerti z Rakouska či vystoupení známých hvězd budou zpestřením Vánoc na Floře

- SIMA 2019 - Mezinárodní zemědělský veletrh

- Stříbrné vánoční dny: Načerpejte inspiraci a podlehněte kreativnímu tvoření

- S dotacemi pro lepší bydlení poradí v únoru veletrh FOR PASIV 2019

- CE China - mezinárodní veletrh spotřební elektroniky

- Setkání maloobchodníků na CE Week 12.-13. června 2019

- Příležitosti studentům a čerstvým absolventům nabídne veletrh JobChallenge

- Valve World Expo 2018 v německém Düsseldorfu

- e-SALON: Inspirace pro novou éru řidičů? Přinášíme jí tuny!

- Veletrh BAU 2019 se prezentuje ve formátu XXL

- Advent v oranžerii zve na nové trendy vánočních dekorací a floristické workshopy

- 8. ročník veletrhu Czechbus ovládne celý Průmyslový palác a okolní plochy Výstaviště

IFA Insider

Copyright ©2009-2018: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Ortenovo náměstí 2, 170 00 Praha 7
tel.: 266 007 226, 603 230 648
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU

KONTAKT
O PROJEKTU
JAK PUBLIKOVAT A INZEROVAT
PRO PARTNERY

Vyhledávání:

OK
}