arteo_cz

Nufam

incheba - Pro zobrazení tohoto reklamního prvku potřebujete Flash Player

veletrhy2019

FRUIT LOGISTICA - Berlín

FRUIT LOGISTICA - Berlín

Mezinárodní veletrh obchodu s čerstvým ovocem a zeleninou se koná 05.02.–07.02.2020

MSV 2019 se zaměřuje za digitalizaci výroby

MSV 2019 se zaměřuje za digitalizaci výroby

Šedesátý první ročník Mezinárodního strojírenského veletrhu v Brně opět ukáže poslední novinky a trendy v oblasti průmyslových technologií, představí fenomén digitální továrny a nově otevře diskusi k ...

Oficiální účast českých firem na veletrhu NEWCAST v Düsseldorfu

Oficiální účast českých firem na veletrhu NEWCAST v Düsseldorfu

Mezinárodní veletrh NEWCAST tvoří společně s veletrhy GIFA, METEC a THERMPROCESS čtveřici silných mezinárodních metalurgických veletrhů, které pořádá Messe Düsseldorf jednou za 4 roky. Tento rok se k ...

technology

ra-TL

zpět

EuroShop 2014 překonal optimistická očekávání

Publikováno: 20.3.2014 17:11

Autor: Messe Düsseldorf

EuroShop 2014 překonal optimistická očekávání

Na vedoucí světový veletrh obchodu a jeho partnerů přišlo do Düsseldorfu více než 109.000 odborných návštěvníků. Zastoupeno bylo 110 zemí. Podniky z obchodní branže a jejich partneři přišli na svůj globální veletrh EuroShop do Düsseldorfu plni optimismu. Současná vysoká investiční ochota obchodu budila oprávněné naděje na dobrý průběh veletrhu. A velká očekávání vkládaná do veletrhu EuroShop 2014 byla v průběhu veletržních dnů daleko překonána. Od prvního dne panovala vynikající nálada s mnoha novými obchodními kontakty a neočekávaným počtem uzavřených obchodů.

Hanse Wernera Reinharda, místopředsedu představenstva společnosti Messe Düsseldorf, potěšila mimořádná odezva: „Všechny výsledky ročníku 2011 byly překonány. Obzvláště nás těší nárůst mezinárodnosti a rozhodovací kompetence odborných návštěvníků“.

Dvě třetiny návštěvníků přijely na EuroShop ze zahraničí, přičemž byl zaznamenán výrazný nárůst především ze zámoří, jak z jižní, střední i severní Ameriky, tak i z celého asijského prostoru. EuroShopu se zúčastnily delegace velkých obchodních řetězců například z Brazílie, Kolumbie, Kanady, USA a Číny.

Celkem se veletrhu zúčastnilo 109.000 návštěvníků ze 110 zemí. Z evropských zemí se zvýšil počet odborných návštěvníků z východních zemí, jako například z Pobaltí a Ruské federace. 73 % všech návštěvníků veletrhu EuroShop byli vrcholoví pracovníci, dvě třetiny všech návštěvníků udalo, že se ve svých podnicích zásadním způsobem podílejí na investičních rozhodnutích.

EuroShop 2014 poskytl svojí velikostí a rozmanitostí obsáhlý přehled o všech významných trendech svých čtyř segmentů EuroConcept – stavba obchodů, architektura a design, osvětlení, mrazicí a chladicí zařízení; EuroSales – vizuální marketing a merchandising, POP-marketing; EuroCIS – „retail technology“; EuroExpo – výstavba veletržních stánků, design a event. Mezi 2.226 vystavovateli z 57 zemí byli ve všech zmíněných oblastech vedoucí firmy na zavedených trzích, stejně jako mladé podniky rozvíjejících se trhů.

Hans Werner Reinhard shrnuje: „Veletržní dny potvrdily, že EuroShop je a zůstane nejdůležitějším místem setkání pro svět obchodu. A jeho význam jej daleko přesahuje. Provozovatelé veletržních areálů například z Brazílie, Japonska nebo Číny přicestovali do Düsseldorfu doprovázeni tucty výstavářských firem svých zemí. Kromě toho jsme letos přivítali mimořádně mnoho architektů z tuzemska i zahraničí“.

V centru pozornosti veletrhu EuroShop 2014 byly především dva aspekty: zaprvé inscenování a emocionalizace zážitků při nákupech prostřednictvím neobyčejného ztvárnění obchodu, inovativní koncepce osvětlení, kreativní designové nápady a vhodně zvolené materiály, jejichž prostřednictvím se může „kamenný“ obchod profilovat proti nákupu on-line. Zadruhé to bylo téma multichannel, integrace a propojení rozdílných kanálů, t. j. „kamenného“ obchodu, webu a mobilu s nejnovějšími technologiemi, které byly na veletrhu EuroShop všudypřítomné. Kromě toho byly v centru zájmu energeticky efektivní osvětlovací systémy a energeticky výrazně vylepšená mrazicí a chladicí zařízení pro obchody s potravinářským zbožím.

Michael Berliny, prezident EHI Retail Institutu a předseda výstavního výboru veletrhu EuroShop byl s úspěchem letošního veletrhu navýsost spokojen: „EuroShop 2014 nabídl všechna kreativní a technologická řešení, která obchod udrží i do budoucna při plném zdraví“.

Veletrh EuroShop jednoznačně zrcadlí investiční připravenost obchodu. A dále M. Gehring dodává: „Celkové investice obchodu do vybavení, přestavbě a nové výstavbě byly v roce 2013 ve výši 6,8 mld. Euro na rekordní úrovni. Jen při zařizování nových obchodů investovaly obchodní firmy v posledním roce 1,7 mld. Euro, a tím o 25 % více než v roce 2010“ Na letošním veletrhu EuroShop se vyjádřilo přes 40 % všech návštěvníků, že v příštích dvou letech hodlají realizovat konkrétní investiční záměry. Veletrh EuroShop přitom využívají, nejen aby se informovali o novinkách, ale cíleně hledali nové dodavatele a obchodní partnery.

Mimořádně vysokou úroveň měl i doprovodný program veletrhu zaměřený na praktické otázky. Zahraniční odborníci se ve svých referátech zaměřili na aktuální témata mimo jiné z oblastí architektura a design, IT, Multi-Channel, Point of Sale Marketing apod.

Příští ročník veletrhu EuroShop se bude konat od 5. do 9. března 2017, zatímco již v roce 2015 bude příští veletrh EuroCIS v termínu od 24. do 26. února.

http://www.euroshop.de

verze pro tisk >

Další články:

- FRUIT LOGISTICA - Berlín

- MSV 2019 se zaměřuje za digitalizaci výroby

- Oficiální účast českých firem na veletrhu NEWCAST v Düsseldorfu

- V pátek startuje na brněnském výstavišti největší tuzemská LAN párty s více jak 500 hráči

- Mezinárodní veletrh marketingu ovoce a zeleniny ASIA FRUIT LOGISTICA

- CE WEEK - Meeting maloobchodníků spotřební elektroniky (12. - 13. 06., New York City)

- Veletrh FIHAV 2019 na Kubě opět s českou oficiální účastí

- Moravia Sport Expo přivítá na tisíce elitních a nadšených běžců.

- India Water Week se uskuteční v září v Dillí

- Pozvánka - The Warsaw Humanitarian Expo 2019 (WHE2019)

- FOR ARCH 2019 zaostří na chytrá města i na bezpečnost, důležitý prvek kvality života

- Biotechnology and Green Technology Expo v Tchaj-nanu

- bautec - veletrh stavebnictví a stavební techniky - sleva v případě včasného přihlášení

- Frýdecko-Místecký veletrh zaplní Halu Polárka

- IFA NEXT: The Edge of Innovation

- Volné vstupenky na veletrh REHAB

- Beviale Moscow 2020 na novém výstavišti

- FachPack 2019 – plocha téměř vyprodan

- Jarní Flora nadchla. Navštívilo ji přes 65 000 návštěvníků

- Ideální čas přihlásit se na veletrh FOR ARCH. Konec 2. uzávěrky se blíží!

InnoTrans

Copyright ©2009-2019: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Ortenovo náměstí 2, 170 00 Praha 7
tel.: 266 007 226, 603 230 648
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU

KONTAKT
O PROJEKTU
JAK PUBLIKOVAT A INZEROVAT
PRO PARTNERY

Vyhledávání:

OK
}