výstava myslivosti 2019

incheba - Pro zobrazení tohoto reklamního prvku potřebujete Flash Player

Mezinárodní turistický veletrh REISEN HAMBURG

strechy praha 2018

NürnbergMesse: impulzy díky inovační ofenzívě

NürnbergMesse: impulzy díky inovační ofenzívě

Leitmotiv „inovace“: nové veletrhy a kongresy, růst díky internacionalizaci a prosazování digitalizace Cenné impulzy v roce 2018 přináší veletržní společnosti NürnbergMesse inovační ofenzíva. Sedmn ...

MOTOSALON 2019 už túruje

MOTOSALON 2019 už túruje

Za necelé tři měsíce se sejdou prodejci a fanoušci dvoustopých motorových vozidel, tentokrát opět na pražském výstavišti v Letňanech. Po dvou letech zde bude v termínu 28.2.- 3.3. 2019 k vidění to nej ...

BrauBeviale 2018: Pravidelné setkání branže tak velké a mezinárodní jako nikdy předtím

BrauBeviale 2018: Pravidelné setkání branže tak velké a mezinárodní jako nikdy předtím

Po třech úspěšných dnech uzavřel veletrh BrauBeviale své brány s rekordními výsledky. Přes 40 000 odborných návštěvníků (2016: 37 923), z toho přes 18 000 zahraničních, přicestovalo ve dnech 13. až 15 ...

ra-TL

arteo_cz

zpět

BrauBeviale 2018: Pravidelné setkání branže tak velké a mezinárodní jako nikdy předtím

Publikováno: 4.12.2018 11:30

Autor: Norimberské veletrhy

BrauBeviale 2018: Pravidelné setkání branže tak velké a mezinárodní jako nikdy předtím

Po třech úspěšných dnech uzavřel veletrh BrauBeviale své brány s rekordními výsledky. Přes 40 000 odborných návštěvníků (2016: 37 923), z toho přes 18 000 zahraničních, přicestovalo ve dnech 13. až 15. listopadu 2018 do Norimberku na tento v letošním roce nejdůležitější investiční veletrh pro nápojový průmysl. Zde představilo 1 094 vystavovatelů, 53 % zahraničních, své produkty a řešení týkající se celého procesního řetězce výroby nápojů: nabídka sahala od surovin přes technologie a komponenty až po balení či příslušenství a prodejní nápady. Pestrý rámcový program tyto tři dny dovršil.

Veletrh BrauBeviale byl opět o něco více mezinárodní: 582 vystavovatelů, to je 53 % (2016: 48 %), přijelo z 46 zemí, nejvíce z Itálie, České republiky, Číny, Velké Británie, Nizozemska, Belgie, Rakouska a USA. Poměrně krátkou cestu mělo na veletrh 513 vystavovatelů z Německa. Mezi nimi bylo také deset německých start-upů, které poprvé představily odborné veřejnosti své produktové nápady u podporovaných společných stánků pro mladé, inovativní podniky v halách 1 a 6.
Vzhledem k tomu, že veletrh BrauBeviale 2016 byl kompletně vyprodaný, prezentuje se v letošním roce s nově přibranou halou 8 celkem v devíti halách. Z toho vyplývá nově strukturované řazení pro orientaci návštěvníků. „Vystavovatele jsme na výstavišti seřadili podél procesního řetězce výroby nápojů“, vysvětluje vedoucí veletrhu Andrea Kalrait. „Veletrh BrauBeviale tak nadále zůstává tak kompaktní a přehledný, jak jej všichni znají.“

„Tento ročník veletrhu BrauBeviale překonal naše očekávání!“ září Andrea Kalrait, vedoucí veletrhu BrauBeviale, když se dozvídá příslušná čísla. „Slyšeli jsme, že přímo na veletrhu bylo uzavřeno několik konkrétních obchodů. Zdá se, že celé odvětví nápojů čekalo jen na to, až bude moci opět přijet do Norimberku. Na to jsme velmi hrdí.“ Pořadatelský tým těší také pozitivní zpětná vazba z rady vystavovatelů: „Z BrauBeviale se stal skvělý veletrh.“ – „Tomuto veletrhu se podařilo stát se místem setkávání různých způsobů myšlení a kultur.“ – „Už první veletržní den jsme byli „převálcováni“, to tu ještě nikdy nebylo.“ – „Kvalita rozhovorů byla vynikající.“ – „Byli tu ti skutečně důležití, kteří rozhodují.“

Vysoce kvalifikovaní odborní návštěvníci z Německa i jiných zemí
Tato vyjádření potvrzují výsledky průzkumu provedeného nezávislým institutem: kolem 90 % návštěvníků je ve svých podnicích zapojeno do rozhodování o investicích. Návštěvníci z řad odborné veřejnosti přišli z početných oblastí nápojového odvětví – z pivovarů a sladoven, i z oblasti minerálních pramenů, osvěžujících nápojů, džusů, vína, výrobců strojů a zařízení i z oblasti obchodu a gastronomie. Hosté přicestovali z Německa i jiných zemí, především z Itálie, České republiky, Švýcarska, Rakouska, Velké Británie, Nizozemska a Francie. Přibližně 98 % dotazovaných návštěvníků z řad odborné veřejnosti bylo s nabídkou veletrhu spokojeno. Celých 95 % uvedlo, že by BrauBeviale chtěli navštívit i v dalším ročníku.

Rámcový program byl přijat velmi příznivě
Už začátek, den před veletrhem, byl velmi úspěšný – na všech třech sympoziích (Export Forum German Beverages, European MicroBrew Symposium ústavu Versuchs- und Lehranstalt für Brauerei v Berlíně (VLB) a Heirloom & Terroir Barley and Malt Symposium společnosti RMI Analytics) se živě diskutovalo a vyměňovaly se informace a poznatky. Vesměs dobré známky dali odborní návštěvníci části Craft Drinks Area, kde bylo osm různých ochutnávkových barů, i fóru BrauBeviale s početnými a rozmanitými přednáškami. Velký zájem vzbudila keynote k zahájení od badatelky v oblasti potravinových trendů Hanni Rützler, která ohlásila „únos do budoucnosti“ – což se shoduje s ústředním tématem BrauBeviale 2018: budoucí životaschopnost nápojového sektoru. Magnetem pro publikum bylo finále německého mistrovství pivních someliérů, na kterém Dr. Markus Fohr přesvědčil porotu svojí prezentací belgického piva Duvel. Hned napoprvé byl velkým úspěchem tematický pavilon brau@home, ústřední kontaktní místo pro zájemce a ambiciózní domácí sládky i ty, kteří mají vaření piva jako svůj koníček, kteří si ze show vaření piva, od četných kontaktních osob v pavilonu a z podnětných přednášek ve Speakers‘ Corner odnesli mnoho podnětů a inspirace.

Craft Drinks Area
Highlightem pro prozkoumání rozmanitosti a požitku z nápojových specialit byl úsek Craft Drinks Area v hale 9, kde se nacházelo osm barů, u kterých se mohli návštěvníci veletrhu účastnit nezávislých, komentovaných ochutnávek nápojových specialit. Byli zde pivní speciality, nealkoholická piva a piva se sníženým obsahem alkoholu, řemeslně vyráběné lihoviny, voda a nealkoholické nápojové speciality, dozvědět jste se zde také moli o účinku sklenice na senzorický prožitek. U jednoho z těchto barů mohli hosté veletrhu denně mezi 15:00 a15:30 ochutnat „Twin Peak“, vítězné pivo soutěže pro amatérské sládky (Hobbybrauerwettbewerb) pořádané Maisel & Friends a BrauBeviale.

Beviale Family: mezinárodní kompetence v nápojovém průmyslu
Z Norimberku do světa: v listopadu se v norimberském veletržním centru setkává mezinárodní nápojový průmysl. Ale i mezinárodní rodina produktů nápojového průmyslu, Beviale Family, je velmi aktivní. „Dva roky po založení této rodiny můžeme pozitivně bilancovat“, těší Andreu Kalrait, vedoucí veletrhu BrauBeviale a mezinárodní produktovou manažerku Beviale Family. „Naše rodina roste a daří se jí dobře. Jsme aktivní v četných zemích s různými formáty akce a marketingovými spolupracemi, které jsou vždy přizpůsobeny cílovému trhu: Rusko, Itálie, Čína, Indie, Brazílie, Velká Británie a jihovýchodní Asie.“ A plánujeme další rozšíření rodiny. Beviale Family se s vlastním stánkem prezentuje u vchodu NCC Mitte.

European Beer Star 2018: Consumers‘ Favourite
Už před samotným veletrhem vybírala mezinárodní odborná 144-členná porota z 2 344 přihlášených piv vítěze ceny European Beer Star 2018 v 65 kategoriích. Letos se této jedné z nejvýznamnějších mezinárodních pivních soutěží zúčastnilo 51 zemí ze všech kontinentů. V první den veletrhu několik tisíc odborných návštěvníků zvolilo z vítězů zlaté medaile své nejoblíbenější pivo a vybralo tak vítěze ceny Consumers‘ Favourite 2018. Zlatou medaili vyhrálo pivo „La Pallata“ z Birrificio Porta Bruciata (Itálie), stříbro dostal pivovar Dachsbräu Weilheim (Německo) za „Weilheimer Festbier“. Na třetí místo se dostal „San Lorenzo“ od MC77 Birrificio Artigianale (Itálie).
Seznam všech vítězů ceny European Beer Star 2018 i kontaktní údaje pivovarů, fotky a grafiky najdete na adrese: www.european-beer-star.de

Poznamenejte si termín! Zapište si už teď napevno do diáře následující termíny. Uvidíme se tam!
BrauBeviale 2019: 12. – 14. listopadu 2019
BrauBeviale 2020: 10. – 12. listopadu 2020

Kontaktní osoba v ČR:
Ing. Naděžda Lichte
PROveletrhy s.r.o., Oficiální zastoupení NürnbergMesse pro Českou republiku
Římská 37, 120 00 Praha 2
Tel.: 775 66 35 48, info@proveletrhy.cz, www.proveletrhy.cz

https://www.proveletrhy.cz/veletrhy/brau-beviale/

verze pro tisk >

Další články:

- MOTOSALON 2019 už túruje

- Víte, kde nakupuje Ježíšek? Přece v Letňanech v PVA EXPO PRAHA!

- Vánoční veletrhy Brno 2018: Nákupy dárků, gastronomická show i hudební program

- Chillventa přesvědčuje rekordními hodnotami a skvělou atmosférou!

- Registrujte se na R+T 2021 již nyní a získejte slevu!

- Přijďte na Vánoční DĚTSKOU PLANETU na holešovické výstaviště

- INTERNORGA 2019 - Inspirace pro všechny sektory pohostinství

- Čerti z Rakouska či vystoupení známých hvězd budou zpestřením Vánoc na Floře

- SIMA 2019 - Mezinárodní zemědělský veletrh

- Stříbrné vánoční dny: Načerpejte inspiraci a podlehněte kreativnímu tvoření

- S dotacemi pro lepší bydlení poradí v únoru veletrh FOR PASIV 2019

- CE China - mezinárodní veletrh spotřební elektroniky

- Setkání maloobchodníků na CE Week 12.-13. června 2019

- Příležitosti studentům a čerstvým absolventům nabídne veletrh JobChallenge

- Valve World Expo 2018 v německém Düsseldorfu

- e-SALON: Inspirace pro novou éru řidičů? Přinášíme jí tuny!

- Veletrh BAU 2019 se prezentuje ve formátu XXL

- Advent v oranžerii zve na nové trendy vánočních dekorací a floristické workshopy

- 8. ročník veletrhu Czechbus ovládne celý Průmyslový palác a okolní plochy Výstaviště

- Veletrh bauma 2019: Více vystavovatelů, více návštěvníků, více možností

reisen_hamburg

Copyright ©2009-2018: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Ortenovo náměstí 2, 170 00 Praha 7
tel.: 266 007 226, 603 230 648
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU

KONTAKT
O PROJEKTU
JAK PUBLIKOVAT A INZEROVAT
PRO PARTNERY

Vyhledávání:

OK
}