prehled-veletrhu-2017

Nürnbergmesse
interbad 2018

LEARNTEC

Veletrhy jsou a zůstávají důležitým místem setkání -Tisková zpráva červen 2017

Veletrhy jsou a zůstávají důležitým místem setkání -Tisková zpráva červen 2017

• „Global Exhibitions Day 2017“ přitáhl 7. června celosvětově pozornost k silným stránkám veletržního hospodářství • Předseda GDG Dr. Roland Fleck: „Volný obchod je ústředním předpokladem pro blahoby ...

REHAB 2017 – větší prostor, lepší kvalita, větší mezinárodnost

REHAB 2017 – větší prostor, lepší kvalita, větší mezinárodnost

Ve dnech 11. - 13. května 2017 se na výstavišti Messe Karlsruhe konal 19. mezinárodní veletrh pro rehabilitaci, terapii a prevenci.

Jubilejní 20. ročník Autoshow Praha 2017 bude nejlépe obsazeným autosalonem v ČR

Jubilejní 20. ročník Autoshow Praha 2017 bude nejlépe obsazeným autosalonem v ČR

Na plné čtyři dny, 5. 10. - 8. 10. 2017, se Výstaviště v Holešovicích stane dějištěm již 20. ročníku známého autosalonu, který představí novinky renomovaných značek, ale současně překvapí svým inovati ...

IT-TRANS: IT řešení pro veřejnou dopravu

moravia sport

zpět

Soutěž Marketér roku již poosmé a s novým logem

Soutěž Marketér roku již poosmé a s novým logem

Již tradičně se SOVA ČR stává jedním z partnerů soutěže Marketér roku, kterou vypisuje Česká marketingová společnost. Do letošního roku vstupuje soutěž s novým logem.

Soutěž vyhlásila prezidentka ČMS doc. Jitka Vysekalová. Zdůraznila, že jejím hlavním cílem, stejně jako cílem činnosti České marketingové společnosti, je přispět k rozvoji marketingu v Česku. Neméně důležité je popularizovat výrazné osobnosti oboru, vyzdvihnout jejich odborný přínos a seznámit veřejnost s marketingovými pracovníky, kteří v různých teoretických i praktických oblastech přispívají k úspěšnému vývoji společnosti.

Připomněla, že tyto aktivity je třeba co nejdůrazněji podporovat, zejména v současné době, kdy se promyšlený a cílený marketing stává jedním z klíčů k řešení těch nejzávažnějších problémů. Aktuální ročník se opět zaměří především na hodnocení přínosu konkrétních marketingových projektů.

Soutěž o titul Marketér roku 2012, kterou vyhlásila Česká marketingová již poosmé, je obohacena o nový symbol Velkého modrého delfína z ateliéru uměleckého skláře pana Vladimíra Zubričana.

Cílem soutěže zůstává přispět k rozvoji marketingu v Česku a ocenit významné osobnosti oboru, které přinášejí inovativní marketingové projekty. Ta nejúspěšnější z nich bude odměněna právě tímto krásným sklářským výrobkem, o němž jeho autor na otázku, co představuje a v čem je jiný řekl:

„Odlišný je asi v tom, že nebude ani anonymí, a ani jeden z mnoha. Celá plastika je zhotovená přímo pro Marketéra roku. Tak jako on se musí urputně snažit, aby tuto cenu získal, i mým cílem je, aby tato plastika byla hodna tohoto ocenění. Tento delfín je od začátku až do konce vyráběn ručně při teplotách cca 1 250°C. Pro mne přestavuje neúnavnost, lásku k hodnotám a další aspekty, které je člověk schopen vytvořit a je absolutně jedno, zda dělá rukama, anebo tvoří realizovatelné myšlenky. Hlavním účelem je, aby byl výsledný efekt pozitivní a pokud možn, aby působil na okolí. Domnívám se, že snad každému z nás jde o zpětnou vazbu, která nás posouvá někam dál.“

Těšíme se na Vaše přihlášky do 15. dubna 2013.

Více o možnosti jak získat symbol soutěže Velkého modrého delfína se dozvíte na stránkách České marketingové společnosti.

Přihláška ke stažení

http://www.cms-cma.cz

Copyright ©2009-2017: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Ortenovo náměstí 2, 170 00 Praha 7
tel.: 266 007 226, 603 230 648
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU

KONTAKT
O PROJEKTU
JAK PUBLIKOVAT A INZEROVAT
PRO PARTNERY

Vyhledávání:

OK
}