strechy praha - Pro zobrazení tohoto reklamního prvku potřebujete Flash Player

Veletrh větrné energie WindEnergy Hamburg 2018
messe duesseldorf

arteo_cz

Flora Vánoce: Inspirace a zábava pro každého

Flora Vánoce: Inspirace a zábava pro každého

Bohatou vánoční výzdobu i velký výběr dárků najdou letos návštěvníci trhů Flora Vánoce na olomouckém Výstavišti od 15. do 20. prosince. Novinkou jsou ozdobené soutěžní stromečky dětí z mateřských a zá ...

NürnbergMesse: vítr v zádech pro rok 2018

NürnbergMesse: vítr v zádech pro rok 2018

• Aktuální rok předčil očekávání: silný vývoj u akcí roku 2017 • 2018 směřuje k dosažení výše rekordního obratu roku 2016 Dynamický kurz růstu společnosti NürnbergMesse pokračuje. I v roce 2017 se ...

Inspirace pro nákup dárků i workshopy ve vánoční dílně – to vše na Vánočních veletrzích na brněnském výstavišti

Inspirace pro nákup dárků i workshopy ve vánoční dílně – to vše na Vánočních veletrzích na brněnském výstavišti

Brněnské výstaviště letos ožívá Vánocemi od 8. do 17. prosince. Vánoční veletrhy nabízejí především široký sortiment zboží, zábavný program a nově i workshopy v kuchyňském studiu a ve vánoční dílně.

WindEnergy Hamburg

mpo 2017

zpět

Soutěž Marketér roku již poosmé a s novým logem

Soutěž Marketér roku již poosmé a s novým logem

Již tradičně se SOVA ČR stává jedním z partnerů soutěže Marketér roku, kterou vypisuje Česká marketingová společnost. Do letošního roku vstupuje soutěž s novým logem.

Soutěž vyhlásila prezidentka ČMS doc. Jitka Vysekalová. Zdůraznila, že jejím hlavním cílem, stejně jako cílem činnosti České marketingové společnosti, je přispět k rozvoji marketingu v Česku. Neméně důležité je popularizovat výrazné osobnosti oboru, vyzdvihnout jejich odborný přínos a seznámit veřejnost s marketingovými pracovníky, kteří v různých teoretických i praktických oblastech přispívají k úspěšnému vývoji společnosti.

Připomněla, že tyto aktivity je třeba co nejdůrazněji podporovat, zejména v současné době, kdy se promyšlený a cílený marketing stává jedním z klíčů k řešení těch nejzávažnějších problémů. Aktuální ročník se opět zaměří především na hodnocení přínosu konkrétních marketingových projektů.

Soutěž o titul Marketér roku 2012, kterou vyhlásila Česká marketingová již poosmé, je obohacena o nový symbol Velkého modrého delfína z ateliéru uměleckého skláře pana Vladimíra Zubričana.

Cílem soutěže zůstává přispět k rozvoji marketingu v Česku a ocenit významné osobnosti oboru, které přinášejí inovativní marketingové projekty. Ta nejúspěšnější z nich bude odměněna právě tímto krásným sklářským výrobkem, o němž jeho autor na otázku, co představuje a v čem je jiný řekl:

„Odlišný je asi v tom, že nebude ani anonymí, a ani jeden z mnoha. Celá plastika je zhotovená přímo pro Marketéra roku. Tak jako on se musí urputně snažit, aby tuto cenu získal, i mým cílem je, aby tato plastika byla hodna tohoto ocenění. Tento delfín je od začátku až do konce vyráběn ručně při teplotách cca 1 250°C. Pro mne přestavuje neúnavnost, lásku k hodnotám a další aspekty, které je člověk schopen vytvořit a je absolutně jedno, zda dělá rukama, anebo tvoří realizovatelné myšlenky. Hlavním účelem je, aby byl výsledný efekt pozitivní a pokud možn, aby působil na okolí. Domnívám se, že snad každému z nás jde o zpětnou vazbu, která nás posouvá někam dál.“

Těšíme se na Vaše přihlášky do 15. dubna 2013.

Více o možnosti jak získat symbol soutěže Velkého modrého delfína se dozvíte na stránkách České marketingové společnosti.

Přihláška ke stažení

http://www.cms-cma.cz

Copyright ©2009-2017: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Ortenovo náměstí 2, 170 00 Praha 7
tel.: 266 007 226, 603 230 648
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU

KONTAKT
O PROJEKTU
JAK PUBLIKOVAT A INZEROVAT
PRO PARTNERY

Vyhledávání:

OK
}