arteo_cz

Mezinárodní turistický veletrh REISEN HAMBURG
Mezinárodní veletrh lodí Hamburg

staffito-300

FachPack 2018

FachPack 2018

FachPack 2018 - sleva na plochu ještě do 31. října 2017

Pražské Výstaviště se rozzáří krásou na INTERBEAUTY PRAGUE

Pražské Výstaviště se rozzáří krásou na INTERBEAUTY PRAGUE

Podzim je obdobím chladného počasí, nekonečných plískanic a nepříjemného splínu. Letos se ale šedivé pošmourno rozzáří krásou a barvami na podzimním veletrhu INTERBEAUTY PRAGUE 2017. Navštivte i Vy tu ...

Země živitelka - rekordní návštěvnost od roku 2004 a noví držitelé Zlatého klasu

Země živitelka - rekordní návštěvnost od roku 2004 a noví držitelé Zlatého klasu

109 278 návštěvníků - 547 vystavovatelů - 17 krytých výstavních ploch - 72 volných výstavních ploch - 22 zúčastněných zemí - 15 ha výstavní plochy - 9 udělených záštit. Letošní 44. ročník mezinárodníh ...

WindEnergy Hamburg

Veletrh užitkových vozidel a logistiky NUFAM Karlsruhe

zpět

Soutěž Marketér roku již poosmé a s novým logem

Soutěž Marketér roku již poosmé a s novým logem

Již tradičně se SOVA ČR stává jedním z partnerů soutěže Marketér roku, kterou vypisuje Česká marketingová společnost. Do letošního roku vstupuje soutěž s novým logem.

Soutěž vyhlásila prezidentka ČMS doc. Jitka Vysekalová. Zdůraznila, že jejím hlavním cílem, stejně jako cílem činnosti České marketingové společnosti, je přispět k rozvoji marketingu v Česku. Neméně důležité je popularizovat výrazné osobnosti oboru, vyzdvihnout jejich odborný přínos a seznámit veřejnost s marketingovými pracovníky, kteří v různých teoretických i praktických oblastech přispívají k úspěšnému vývoji společnosti.

Připomněla, že tyto aktivity je třeba co nejdůrazněji podporovat, zejména v současné době, kdy se promyšlený a cílený marketing stává jedním z klíčů k řešení těch nejzávažnějších problémů. Aktuální ročník se opět zaměří především na hodnocení přínosu konkrétních marketingových projektů.

Soutěž o titul Marketér roku 2012, kterou vyhlásila Česká marketingová již poosmé, je obohacena o nový symbol Velkého modrého delfína z ateliéru uměleckého skláře pana Vladimíra Zubričana.

Cílem soutěže zůstává přispět k rozvoji marketingu v Česku a ocenit významné osobnosti oboru, které přinášejí inovativní marketingové projekty. Ta nejúspěšnější z nich bude odměněna právě tímto krásným sklářským výrobkem, o němž jeho autor na otázku, co představuje a v čem je jiný řekl:

„Odlišný je asi v tom, že nebude ani anonymí, a ani jeden z mnoha. Celá plastika je zhotovená přímo pro Marketéra roku. Tak jako on se musí urputně snažit, aby tuto cenu získal, i mým cílem je, aby tato plastika byla hodna tohoto ocenění. Tento delfín je od začátku až do konce vyráběn ručně při teplotách cca 1 250°C. Pro mne přestavuje neúnavnost, lásku k hodnotám a další aspekty, které je člověk schopen vytvořit a je absolutně jedno, zda dělá rukama, anebo tvoří realizovatelné myšlenky. Hlavním účelem je, aby byl výsledný efekt pozitivní a pokud možn, aby působil na okolí. Domnívám se, že snad každému z nás jde o zpětnou vazbu, která nás posouvá někam dál.“

Těšíme se na Vaše přihlášky do 15. dubna 2013.

Více o možnosti jak získat symbol soutěže Velkého modrého delfína se dozvíte na stránkách České marketingové společnosti.

Přihláška ke stažení

http://www.cms-cma.cz

Copyright ©2009-2017: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Ortenovo náměstí 2, 170 00 Praha 7
tel.: 266 007 226, 603 230 648
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU

KONTAKT
O PROJEKTU
JAK PUBLIKOVAT A INZEROVAT
PRO PARTNERY

Vyhledávání:

OK
}